درمان جای جوش با سابسیژن

درمان جای جوش با سابسیژن

درمان جای جوش، روش های طبیعی و عمل های جراحی بسیار متنوعی دارد که روش سابسیژن یکی از بهترین و بی خطر ترین روش ها در درمان جای جوش است.

جای جوش یکی از عوامل بسیار آزار دهنده ای است که بعد از بروز و از بین رفتن جوش در سطح پوست ظاهر می شوند. امروزه روش های بسیار متنوعی برای درمان جای جوش به وجود آمده است که روش سابسیژن یکی از بهترین و موثرترین روش ها در بین روش های موجود است.

درمان جای جوش

در همین راستا در این مقاله روش سابسیژن، مراحل انجام، تعداد جلسات لازم و مراقبت هایی که بعد از انجام روش سابسیژن لازم است، مورد بررسی قرار گرفته است.

کلینیک های زیبایی در تهران

درمان جای جوش با سابسیژن و مراحل انجام سابسیژن

یکی از روش های بسیار موثر و موفقی که در درمان جای جوش وجود دارد، روش سابسیژن است. درمان جای جوش با این روش به سرعت انجام می شود و از ایمنی بسیار زیادی برخوردار است. از این روش می توان در انواع  جای جوش ها، مانند؛ جای آکنه، حفره های باقی مانده بر اثر آبله مرغان، اسکار های به وجود آمده بر اثر چین و چروک و… استفاده کرد.

درمان جای جوش

افراد زیادی هستند که برای خلاص شدن از جای جوش های باقی مانده در سطح پوست خود دست به اقدامات بسیار زیاد و پر هزینه ای کرده اند و به دلیل نداشتن نتیجه مطلوب همواره به دنبال راه های دیگری برای جای جوش می گردند. خوشبختانه روش سابسیژن از بهترین روش ها در درمان جای جوش است که خیلی از افراد از این روش استفاده کرده اند و نتایج موفقیت آمیز آن را نیز به چشم دیده اند.

اگر روش سابسیژن با روش های دیگر درمان جای جوش، مانند؛ میکرونیدلینگ ترکیب شود، نتایج مطلوب تر و موفق تری را به جای خواهند گذاشت.


راه های درمان لکه های پوستی به روش خانگی

 روش های غیر خانگی:  لایه برداری شیمیایی /   میکرودرم ابریژن  / لیزر


مراحل و روش

مراحل و روش از بین بردن جای جوش به روش سابسیژن به این صورت است که در ابتدا یک سوزن به صورتی که در حالت موازی با سطح پوست باشد، وارد پوست می شود. در این حالت پوست تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و فرد هیچ گونه دردی را تحمل نخواهد کرد. بعد از فرو رفتن سوزن در پوست، سوزن به جلو و عقب حرکت می کند که با این عمل چسبندگی ها و بافت اسکار ترمیم شده و از بین خواهند رفت.

درمان جای جوش

جلسات لازم برای سابسیژن و مراقبت های بعد از سابسیژن

تعداد جلسات لازم برای از بین بردن جای جوش با این روش بسیار متنوع است. به عنوان مثال؛ جوش های عمیقی که زمان زیادی در سطح پوست وجود داشته اند، برای درمان به مدت زمان بیشتری نسبت به جوش های کم عمق تر نیاز دارند. برای اینکه جلسات لازم برای از بین بردن جای جوش به روش سابسیژن تعیین شود، پزشک مربوطه با بررسی عمق و میزان شدت جای جوش و آکنه تعداد جلسات لازم را تعیین می کند. 

روش سابسیژن روشی است که به مراقبت بسیار کمی بعد از انجام نیاز دارد. بعد از انجام سابسیژن ممکن است کبودی و تورم هایی در سطح پوست ظاهر شوند که این کبودی و تورم ها به مرور زمان و به خودی خود از بین می روند.

درمان جای جوش

نکته بسیار مهمی که در این روش وجود دارد، این است که افراد قبل و بعد از انجام این روش نباید به هیچ عنوان داروهایی را که خون را رقیق می کنند، مصرف نمایند. بعد از انجام سابسیژن به هیچ عنوان نباید با دست آلوده محل درمان شده را لمس کرد، چرا که احتمال به وجود آمدن عفونت را تا حد زیادی افزایش می دهد.



بهترین کلینیک پوست و مو در شرق تهران

بهترین کلینیک زیبایی در غرب

بهترین کلینیک های زیبایی در شمال تهران

مشاوره رایگان درباره درمان جای جوش با سابسیژن

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *