درمان بوتاکس برای پف زیر چشم

بوتاکس برای پف زیر چشم

درمان بوتاکس روشی بسیار محبوب و موثر برای از بین بردن پف زیر چشم می باشد که با توجه به مزیت های بسیار و کم عارضه بودن در اولویت انتخاب بسیاری از مخاطبان است.

هزینه انجام این روش درمانی در مقایسه با بسیاری از روش های دیگر ارزان بوده و افراد بدون مشکل مالی می توانند از آن بهره مند شوند.

تزریق بوتاکس خوب مرکز معتبر کلیک


بوتاکس برای پف زیر چشم

بسیاری از افراد جامعه با مشکل گودی چشم و برخی دیگر با پف زیر چشم مواجه می شوند که برای درمان پفی زیر چشم روش های متعددی ارائه شده است که در این میان می خواهیم شما را با درمان بوتاکس برای پف زیر چشم آشنا کنیم که به عنوان یکی از روش های کم عارضه و با مزیت های بسیار شناخته می شود.

بوتاکس برای پف زیر چشم

 

در برخی از مواقع به دلیل عضلات چشمی، پف زیر چشمی به وجود می آید که در این خصوص تزریق بوتاکس سبب ایجاد حالت ریلکسیشن در عضله شده و تاثیر بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

بوتاکس برای پف زیر چشم

معرفی بهترین مارک های ژل لب و صورت

ماندگاری این روش درمان برای پف زیر چشم حدود یک سال بوده و در برخی افراد این مدت زمان متغیر می باشد اما با در نظر داشتن حساسیت های تزریق بوتاکس توصیه می شود افراد قبل از انتخاب این روش درمانی بهتر است با پزشک متخصص مشورت های لازم را انجام دهند.

برای ماندگاری بیشتر درمان با بوتاکس می توانید دوره های تمدید آن را طی کرده و پس از مدتی شاهد نتیجه بی نظیر و خیره کننده این روش درمان پف زیر چشمی باشید.

خلاصی از پف و کیسه های چشمی


چشم ها بخشی از صورت هستند که مردم بیشترین تمرکز را روی آنها دارند. چشمان از نظر احساسات چیزهای زیادی درباره ما می گویند؛ همانطور که برخی می گویند، چشم می تواند “پنجره ای به روح” باشد.

 همچنین چشم به راحتی مشخص کننده سن خواهد بود. منطقی است این ناحیه حاوی پوست بسیار نازکی است. بنابراین، بافت های پشتیبانی کننده کمتری برای محافظت در برابر از دست دادن رطوبت یا آسیب رادیکال های آزاد وجود دارد و جدا از بیماری یا عفونت، تیرگی زیر حلقه های چشم و ‘کیسه های چشم (پف زیر چشم)’ یک واقعیت زندگی است.

درمان آنها سخت است. خبر خوب این است که می توانیم برای رفع این نگرانی، اقداماتی انجام دهیم. با استفاده از مواد خاص مراقبت از پوست، لیزر یا سایر روش های آرایشی و بهداشتی، می توانیم ناحیه چشم را سبک کرده و صاف کنیم.

یکی از روش های محبوب و مقرون به صرفه امروزه بوتاکس پف زیر چشم می باشد.

با ما همراه باشید!

بوتاکس برای پف زیر چشم

درمان پف زیر چشم با بوتاکس چگونه است؟


بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A)، نوعی دارو است که مستقیماً به پوست تزریق می شود. اثر اولیه ضعف عضلانی است که می تواند پوست اطراف را آرام کند.

تزریق بوتاکس مستقیماً در زیر پوست انجام خواهد شد. تمام عملیات تزریق بوتاکس باید در مطب پزشک انجام شود و ممکن است توسط متخصص پوست، جراح پلاستیک یا پزشک یا تکنسینی که در تزریق بوتاکس آموزش دیده باشد، انجام گردد.

پزشک ممکن است ابتدا از داروی بیهوشی در محل تزریق استفاده نماید، این مسئله کمک می کند تا هر درد و ناراحتی تسکین پیدا کند. سپس مقدار کمی بوتاکس تزریق خواهد شد.

بوتاکس برای پف زیر چشم

عوارض درمان پف زیر چشم با بوتاکس چیست؟


اگرچه بوتاکس ممکن است به رفع پف زیر چشم کمک کند، اما تزریق بدون خطر نیست.

عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس عبارتند از:


  • درد خفیف
  • کبودی
  • سرگیجه
  • سردرد
  • تورم (معمولاً درست در اطراف محل تزریق)
  • ضعف عضلانی موقتی
  • اشک

همچنین احتمال بروز عوارض جانبی جدی تر وجود دارد. با پزشک خود در مورد این عوارض جانبی نادر، صحبت کنید:


  • تاری دید/ دو بینی
  • مشکلات تنفسی
  • تغییراتی در صدا، مانند گرفتگی صدا
  • عدم تقارن صورت
  • بی اختیاری (مشکلات کنترل مثانه)
  • از دست دادن استفاده از عضلات در صورت
  • مشکلات بلعیدن

اگر بعد از تزریق بوتاکس هر یک از این علائم تجربه شود، بلافاصله باید با پزشک تماس گرفته شود. واکنش شدید به تزریقات می تواند باعث آلرژی یا علائم آسم مانند مانند کهیر و خس خس شود.

میزان تفاوتی که درمان های بوتاکس می تواند در برخی افراد داشته باشد، قابل توجه است. در برخی افراد، این روش یک تغییر اساسی ایجاد نخواهد کرد. اما، این  روش یکی از مواردی است که می تواند احساس رضایت افراد را به دنبال داشته باشد.

 

 قبل و بعد بوتاکس پف زیر چشم

بوتاکس برای پف زیر چشم


مزیت و معایب تزریق بوتاکس

درمان بوتاکس برای پف زیر چشم یک روش بسیار پرطرفدار و موثر است و با توجه به مزیت هایی که دارا می باشد در اولویت انتخاب بسیاری از کاربران قرار می گیرد. عوارض جانبی این روش درمان بسیار کم بوده و افراد می توانند با خیال راحت از این روش درمان بهره مند شوند.

شاید یکی از بزرگترین مزایای بوتاکس مشاهده نتایج آن در کمترین زمان پس از تزریق باشد. از آنجا که این روش روشی جراحی نیست، فرد می تواند بلافاصله به فعالیت های عادی و روزانه خود بازگردد.

طبق آکادمی چشم پزشکی آمریکا، فرد در طی یک هفته متوجه اثرات تزریق بوتاکس خواهد شد. همچنین این روش به عنوان روشی کم خطر و مقرون به صرفه شناخته شده است.

از جمله مهمترین مزیت های انتخاب درمان با بوتاکس می توان به هزینه های مناسب آن اشاره نمود. همچنین با تمدید سالانه تزریق بوتاکس می توان مدت ماندگاری آن را افزایش داد.

متاسفانه اثرات بوتاکس دائمی نیستند. اثرات بوتاکس بین چهار تا شش ماه و یا در برخی افراد تا یکسال ماندگار خواهد بود.

از جمله معایب تزریق بوتاکس می تون به موارد زیر اشاره نمود.

  • واکنش های آلرژیک
  • خونریزی
  • خارش
  • درد
  • قرمزی
  • گردن درد و کمر درد
  • کبودی

بوتاکس برای پف زیر چشم


پف و ورم چشم پس از تزریق بوتاکس

ممکن است پس از انجام درمان بوتاکس برای پف زیر چشم با مشکلاتی از جمله خشک شدن چشم ها، قرمز و پر آب شدن مواجه شوید که این موضوع بسیار طبیعی بوده و جای نگرانی نخواهند داشت و در این صورت ورم پلک ها و افتادگی مژه ها مشاهده می شود که از عوارض جانبی تزریق بوتاکس بوده و به صورت موقتی ظاهر می شوند و پس از گذشت چند روز تمامی عوارض آن از بین خواهند رفت.


 بهترین مارک های بوتاکس ایرانی و خارجی

تزریق ژل ; عوارض ,هزینه و قیمت ,میزان ماندگاری ,مراقبت بعد تزریق


چه موقع به دکتر مراجعه کنیم ؟

در صورتی که ورم و پف چشم با گذشت 6 هفته از بین نرود بهتر است به پزشک متخصص خود مراجعه نمایید و با دریافت توصیه های ساده برای رفع این مشکل اقدام کنید. از جمله این راه های ساده برای درمان ورم چشم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ماساژ دادن پلک سبب افزایش جریان وریدی می شود
  • استفاده از پد یا حوله داغ، سبب افزایش جریان مویرگی می شود
  • پلک زدن سریع پس از بیدار شدن از خواب

هزینه های درمان بوتاکس 

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم هزینه تزریق بوتاکس در نرخ بسیار مناسب و ارزانی بوده و این موضوع به عنوان مزیت های این روش درمانی به شمار می رود که سبب اصلی جذب کاربران به انتخاب این روش از میان روش های مختلف درمانی شده است.

مخاطبان می توانند قبل از اقدام به انجام تزریق بوتاکس اطلاعاتی دقیق و به روز از نرخ هزینه تزریق بوتاکس به دست آورده و در صورت مورد تایید بودن اقدامات لازم را انجام دهند.

بدون تردید با انتخاب این روش نهایت رضایت را از روش درمانی خود خواهند داشت. 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *