درمان افتادگی پوست واژن و راه های آن

افتادگی پوست واژن و درمان آن

افتادگی پوست واژن یکی از دلایل اختلال در روابط جنسی افراد محسوب می شود. برای درمان افتادگی پوست واژن می توان از روش های طبیعی و پزشکی بهره گرفت. درمان افتادگی پوست واژن به روش سنتی شامل تمرینات کیگل و بهره گیری از ماریانا می باشد.

از روش های درمان پزشکی افتادگی واژن می توان به استفاده از قرص، جراحی و لیزر درمانی اشاره کرد.


افتادگی پوست واژن و درمان آن

وجود مشکلات جنسی یکی از دلایل اختلال در زندگی زناشویی می باشد. از جمله این مشکلات می توان به شل شدگی واژن اشاره کرد که در بین خانم ها با سابقه بارداری اتفاق می افتد.

مسئله شل شدگی و افتادگی واژن علاوه بر زایمان به دلایل مختلف دیگر ممکن است ایجاد گردد که در روابط جنسی افراد اختلال ایجاد می کند. با اطلاع از روش های درمان می توان به راحتی این مشکل را رفع نمود.


👈 تزریق ژل در بارداری 👉


درمان سنتی افتادگی پوست واژن

از بهترین روش های سنتی برای درمان افتادگی پوست واژن انجام تمرینات کیگل می باشد که به تقویت عضلات تناسلی منجر خواهد شد. تمرینات کیگل علیرغم ساده بودن سبب انعطاف پذیری بالای ماهیچه ها و قوی تر شدن آنها می شود. تمرینات کیگل منجر به تنگ تر شدن ورودی دهانه رحم می گردد. درمان افتادگی واژن از طریق تمرینات کیگل بین هشت تا ده هفته زمان می برد و منجر به نتایج قابل توجه می شود.

افتادگی پوست واژن و

از دیگر روش های سنتی درمان افتادگی واژن استفاده از گیاه ماریانا می باشد که در کنار درمان افتادگی واژن به لذت جنسی بیشتر می انجامد. از تاثیرات گیاه ماریانا می توان به رفع باکتری و عفونت ها اشاره کرد.


👈بالا کشیدن و لیفت سینه👉


افتادگی پوست واژن و
وسیله تمرین کگل Mars Wellness
درمان افتادگی پوست واژن با دستگاه
وسیله تمرین کگل Mars Wellness

از طرف دیگر گیاه ماریانا سبب از بین بردن خارش و بوی بد واژن خواهد شد. گیاه ماریانا به دلیل طبیعی بودن هیچ عوارضی به دنبال ندارد و بهتر از داروهای شیمیایی نتیجه بخش می باشد.

استفاده از مخروط واژن از دیگر راهکار های طبیعی برای درمان افتادگی واژن محسوب می شود. بهره گیری از مخروط واژن به مرور زمان سبب تقویت ماهیچه واژن خواهد شد. وزنه یا مخروط واژن وارد واژن شده و با نگه داشتن آن به مدت 15 دقیقه و دو بار در روز ماهیچه واژن قوی می شود. وزن این اجسام را می توان به مرور افزایش داد.


درمان پزشکی افتادگی پوست واژن

در کنار درمان افتادگی پوست واژن به صورت طبیعی می توان از روش های پزشکی نیز بهره گرفت. از روش های درمان پزشکی افتادگی واژن بهره گیری از انواع کرم و ژل بهداشتی می باشد که تاثیر موقت به همراه دارد.

از دیگر روش های پزشکی می توان به جراحی و نیز استفاده از قرص های تنگ کننده واژن اشاره کرد. از درمانهای جدید افتادگی واژن لیزر درمانی می باشد که تاثیری بر روی باروری افراد ندارد.


مشاوره رایگان زیبایی

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *