درمان افتادگی ابرو بعد از بوتاکس پیشانی

درمان افتادگی ابرو بعد از بوتاکس پیشانی

درمان افتادگی ابرو بعد از بوتاکس پیشانی یکی از مهمترین دغدغه های افرادی است که به دلایل گوناگون مانند تجربه کم پزشک، کلینیک نامعتبر و مواد نامرغوب به این عارضه دچار می شوند و به هر نحوی که شده می خواهند این مواد را از صورت خود خارج کنند تا به حالت اولیه خود بازگردد.

به همین دلیل در ادامه به بررسی علت وقوع این عارضه، روش های درمان و مدت زمان مورد نیاز برای درمان آن پرداخته ایم و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

دکتر خوب تزریق بوتاکس در تهران کیست


درمان افتادگی ابرو بعد از بوتاکس

امروزه روش های بسیار زیادی برای از بین بردن چین و چروک ها و پیری پوست وجود دارد که همگی آنها از مزایا و معایبی برخوردار می باشند.

در بین تمام روش های جوانسازی، تزریق بوتاکس طرفداران بیشتری دارد. از آنجایی که این ماده از یک ماده سمی تشکیل شده است، مقدار معینی از آن توانایی فلج کردن عصب ها و در نتیجه جوانتر کردن پوست صورت را دارد.بوتاکس و لیفت ابرو : ماندگاری و هزینه لیفت

افتادگی ابرو بعد از بوتاکس پیشانی قبل و بعد از چند روز تزریق پیشانی
افتادگی ابرو بعد از بوتاکس پیشانی قبل و بعد از چند روز تزریق پیشانی

علت افتادگی ابرو

تزریق بوتاکس علاوه بر اینکه پوست را زیباتر و جوان تر می کند، از مزیت های درمانی خاصی نیز برخوردار می باشد.

تزریق این ماده به بخش های مختلف صورت مانند پیشانی اگرچه سطح پوست را صاف و زیبا می کند ولی ممکن است عوارضی نیز در پی داشته باشد.

به عنوان مثال اگر تزریق بوتاکس به پیشانی توسط پزشکان بی تجربه و ناکارآمد صورت بگیرد ممکن است سبب افتادگی ابرو شود.

در چنین مواقعی یافتن راهکاری برای درمان افتادگی ابرو بعد از بوتاکس پیشانی به یکی از بزرگترین دغدغه های بیماران تبدیل می شود.

بوتاکس برای افتادگی پلک


درمان افتادگی پلک ; بلفاروپلاستی , نخ , پلاسما



مدت زمان لازم برای درمان افتادگی ابرو بعد از تزریق بوتاکس

خوشبختانه روش های متعددی برای درمان افتادگی ابرو بعد از بوتاکس پیشانی وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها بستگی به میزان تزریق بوتاکس، افتادگی ابرو و نظر پزشک متخصص دارد.

بالا بردن ابرو با بوتاکس

مدت زمان لازم برای درمان افتادگی ابرو بعد از بوتاکس پیشانی برای افرادی که به این عارضه دچار شده اند، اهمیت زیادی دارد و علاقه مند هستند که در کوتاهترین زمان ممکن است ابروهای خود را به حالت اولیه برگردانند. به طور معمول برای حل این مشکل به 4 تا 6 هفته زمان لازم است و بیماران در طی این مدت به ناچار باید ابروهای افتاده خود کنار بیایند.


درمان خانگی افتادگی ابرو بعد از تزریق

اگر نگاهی به اینترنت و کتاب های آموزشی مرتبط با درمان افتادگی ابرو بیندازید، متوجه می شوید که درمان های خانگی زیادی برای حل این مشکل وجود دارد که معمولا بیشتر آنها برای درمان افتادگی پلک و ابرو ناشی از پیری و کهولت سن مناسب هستند و درمان افتادگی ابرو ناشی از تزریق بوتاکس یک امر کاملا تخصصی بوده و نمی توان این کار را در خانه و بدون تجویز پزشک انجام داد.

مطالب مرتبط:

دکتر خوب تزریق بوتاکس در تهران کیست



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *