روش های داشتن گونه برجسته

برجسته سازی گونه با تزریق ژل

روش داشتن گونه برجسته بودن گونه ها به روش های مختلف

گونه ها به زیبایی صورت کمک بسیار زیادی میکند. متاسفانه در 80 در صد انسان ها گونه ها بر اساس ژنتیک برجسته نیستند و حتی افرادی که در جوانی گونه های پر و برجسته داشتند دیگر گونه های پر ندارند.

راه های بسیاری برای گونه های پ ر وجود دارد که میتوان آن ها را انجام داد. یکی از روش ها جراحی پروتز گونه است. درست است که جراحی پروتز گونه دائمی است اما هزینه بالا و نگهداری زیاد و احتمال پس زده شدن پروتز و عوارض زیاد بسیاری را از جراحی برجسته کردن گونه با پروتز منع میکند.

تزریق ژل برای برجسته سازی و رفع چین و چروک و زاویه سازی صورت

سوالات درباره پروتز گونه

روش دیگر استفاده از ماسک های گیاهی و شیمیایی است که در اکثر مراجعه کنندگان به کلینیک42 از این بابت واب نمیدهند شکایت داشتند

اما روشی دیگر وجود دارد که با وجود هزینه مناسب و داشتن عوارض اندک به محبوب ترین روش برای داشتن گونه برجسته

تبدیل شده است.


روش تزریق ژل بهترین روش های داشتن گونه برجسته

ژل گونه چیست ؟

در مدت زمانی که ما زندگی میکنیم و سن در حال افزایش است میزان چربی و قسمت گونه ما لاغر تر میشوند. تزریق ژل به گونه که حدود 30 -45 دقیقه طول میکشد میتواند ظاهر شما را بسیار متفاوت تر از قبل کند . در صورتی که دکتر تزریق ژل ماهر باشد و مقدار مناسبی ژل به گونه تزریق کند ظاهر شما هم طبیعی و هم زیباتر میشود.

تزریق چربی و ژل به گونه
تزریق ژل به گونه

اما برخی از مراجعه کنندگان اعلام میکنند که دوست داریم به اندازه ای که در ذهنشان است تزریق انجام شود که تزریق بیش از حد ژل به گون ها و لب ها صورت را مصنوعی خواهد کرد.

تزریق ژل به گونه چقدر ماندگار است؟

دوستان من . ماندگاری ژل ها به دو عامل جنس ژل و ژنتیک خود ما بستگی دارد.

مراجعه کننده ای داشتیم که پس از تزریق اول بعد از 1 هفته دوباره مراجعه کرد و گفت اثر ژل از بین رفته . این شخص از نظر ژنتیکی پوستی بسیار با قابلیت جذب بالا داشت که بعد از آن تصمیم گرفتیم از چربی استفاده کنیم . البته این مورد از بین 1000 مورد از مراجعه کنندگان اتفاق میافتد. اما باید بدانید که ممکن است میزان جذب بدن هر شخص با شخص دیگر متفاوت باشد و حتی استفاده از بهترین ژل ها در افراد مختلف ممکن است میزان ماندگاری متفاوتی داشته باشد. اما به طور میانگین بین 9 تا 13 ماه ژل گونه ماندگاری دارد.

کدام دکتر  و مراکز تزریق ژل و فیلر درجه یک در تهران انجام میدهند ؟

کلیک



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *