جوانسازی و لاغری موضعی

جوانسازی و لاغری موضعی

یکی از دغدغه هایی که می توان گفت چند سالی است گریبانگیر مخصوصا بانوان شده است افتادگی پوست و یا رفع چربی های زائد و اضافی بدن است که برای رفع آنها رو به روش های جوانسازی و لاغری موضعی صورت و بدن می آورند و به این ترتیب مجدد شادابی و سلامت و پوست خود را به دست می آورند و از چربی های اضافی که به سختی قابل برطرف شدن از طریق ورزش کردن هست رها می شوند.

جوانسازی و لاغری موضعی

اما برای جوانسازی و لاغری موضعی چه روش هایی وجود دارد؟ در ادامه با برخی از این روش ها و مزیت های هر کدام آشنا خواهیم شد.


منظور از جوانسازی و لاغری موضعی صورت و بدن چیست؟

در ابتدا بهتر است در مورد جوانسازی و لاغری موضعی تعریفی داشته باشیم و سپس به سراغ انواع روش ها برویم و ببینیم که هر کدام از روش ها برای چه مواردی مناسب تر است.

شاید شما هم جز دسته افرادی باشید که بعد از رژیم و یا ورزش های سنگین، وزن خود را کم کرده باشید و از نظر سایز هم سایز شما کم شده باشد اما برخی از قسمت های بدن شما دارای چربی هایی هست که علیرغم رژیم و ورزش از بین نمی روند و این مساله شما را نگران و ناراحت کرده باشد.

 

لاغری موضعی :

در چنین شرایطی اگر از نظر ظاهری هم زیبایی شما را تحت تاثیر قرار گرفته است می توانید رو به روش های کلینیکی بیاورید و این چربی های اضافی و موضعی را با استفاده از روش های لاغری موضعی بدن و امن، بردارید و تناسب اندام خود را مجدد بدست بیاورید.

البته افرادی هم که زمان ورزش کردن ندارند و یا اندام متناسبی دارند و فقط بخشی از بدنشان، که برای خانم ها بیشتر در ناحیه ران و اطراف شکم و باسن و برای آقایان در ناحیه شکم است، دارای چربی های اضافی است می توانند از این روش ها استفاده کنند.


👈مرکز مزوتراپی برای لاغری در غرب تهران👉


در برخی از موارد بعد کاهش وزن و یا بر اثر بالارفتن سن و عوامل دیگر پوست صورت و بدن شما دچار افتادگی شده است که می توانید برای بازگردانی پوست به حالت اولیه و یا حداقل بهبود آن از روشهای جوانسازی صورت و بدن استفاده کنید که با توجه به شدت و میزان افتادگی، روش های بسیاری وجود دارد.

البته روش های جوانسازی و لاغری موضعی می توان گفت به هم وابسته هستند و می توانند مکمل و همراه هم انجام شوند اما ناحیه هایی را که تحت تاثیر قرار می دهند متفاوت خواهد بود که در ادامه با این روش ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 


روش های کلینیکی جوانسازی و لاغری صورت و بدن

هایفوتراپی

هایفو یا HIFU مخفف عبارت “high intensity focused ultrasound” می باشد که همانطور که از نام آن مشخص است از امواج فراصوت برای ایجاد لاغری موضعی استفاده می شود که بر روی سلول های چربی متمرکز شده و با گرم کردن آنها تا 80 درجه سانتیگراد باعث آب شدن و پخش شدن چربی می شود و به دلیل تحریک سلول های پوستی، باعث کلاژن سازی می شود و به دنبال آن جوانسازی و کشیدگی پوست هم اتفاق می افتد. از این روش می توان در ناحیه صورت و بدن استفاده کرد.

 


🔸عکس های قبل و بعد از هایفوتراپی🔸

👈کلینیک زیبایی در زعفرانیه ; لیزر ,هایفوتراپی ,پاکسازی پوست👉


مزوتراپی:

 در این روش محلول ها و داروهای گیاهی به پوست برای چربی سوزی تزریق می شود و در کنار چربی سوزی، انواع ویتامین ها و مواد مغذی برای کلاژن سازی و جلوگیری از افتادگی پوست هم به پوست می رسد. 

آر.اف یا امواج رادیویی (RF):

 یکی از جدیدترین روش های لیفتینگ و لاغری موضعی است که از امواج الکترومغناطیس در ناحیه رادیویی استفاده می شود. این امواج از طریق یک پروب از طریق ماساژ وارد لایه های عمیق پوست شده و لایه های چربی را از بین می برد و به عمیق باعث تحریک و کلاژن سازی پوست می شود. این روش بیشتر برای ناحیه صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین کلینیک های ار اف در تهران کلیک



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *