تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ

تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ

بسیاری از افرادی که به دنبال لیفت ابرو هستند سوال های متفاوتی را در مورد تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ دارند که از این طریق می خواهند یکی از بهترین روش های لیفت ابرو را انتخاب کنند. بزرگترین تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ در هزینه های آنها می باشد که افراد می توانند با توجه به بودجه خود یکی از این روش ها را برگزینند.


لیفت ابرو

با توجه به این امر که با گذشت زمان ابروها دچار افتادگی می شوند و این حالت چهره فرد را تغییر داده و باعث می شود که افراد خسته و عصبی به نظر برسند.

این تغییر فیزیکی بیشتر در خانم ها صورت می گیرد و خانم ها نیز به این امر حساسیت بیشتری را نشان می دهند و به دنبال راه ها و روش های مختلفی جهت رفع این افتادگی هستند که از مهمترین و محبوب ترین این روش ها می توان به لیفت ابرو اشاره کرد.

لیفت فرایندی است که در آن ابرو را تا جایی که امکان دارد بالا می کشند و چهره ای شاداب تر و جوانتر را برای افراد به ارمغان می آورند.


معرفی بهترین کلینیک های لیفت در تهران + مشاوره فیلم و عکس

تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ

ورود به صفحه لیفت پوست همراه عکس فیلم و توضیحات

توجه داشته باشید که ابرو یکی از مهمترین و اصلی ترین عضو در صورت و زیبایی صورت می باشد و کوچکترین تغییرات در این اعضا بی شک سهم بزرگی را در چهره فرد خواهد داشت. ولی با گذشت زمان و کهولت سن و تاثیر مداوم شرایط آب و هوایی در بسیاری از مواقع شاهد افتادگی و چروک در اطراف ابرو و چشم هستیم. حال سوال این است که تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ در چیست؟


🔸🔶  لیفت چشم با پلکسر چیست؟  🔶🔸


قبل و بعد از لیفت زیر چانه

تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ

لیفت ابرو با روش های بسیار متفاوتی صورت می گیرد که از جمله آنها می توان به لیفت ابرو با نخ و لیزر اشاره کرد. بسیاری از افراد از فرق لیفت ابرو لیزر با نخ اطلاعی ندارند و به همین جهت در انتخاب یکی از این راه ها دچار تردید می شوند. ما در این مقاله سعی داریم تا تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ را آشکار کنیم تا افراد به راحتی بتوانند تصمیم خود را نهایی کنند. لیفت ابرو با لیزر به دلیل ایجاد برش بر روی پوست همواره با التهاب و در برخی از مواقع با ایجاد عفونت همراه است.

تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ

البته توجه داشته باشید که بدن به موادی که وارد بدن می شود هیچ گونه حساسیت و واکنشی نشان نمی دهد. این در حالی است که لیفت ابرو با نخ توسط یک سری نخ های ریز و رشته ای صورت می گیرد و بدون ایجاد هر گونه زخم و التهابی، باعث تحریک کلاژن پوست و سفت شدن آن می شود.

نخ های مذکور در جهت خطوط و بردارهایی بر روی پوست اطراف ابرو و چشم تعبیه می شوند و با گذشت زمان سبب کشیده شدن ابرو و رفع افتادگی ابرو می گردد.

🔶  لیفت شکم و پا با نخ  🔶


هزینه لیفت ابرو لیزر و نخ

از دیگر تفاوت های لیفت ابرو لیزر و نخ می توان به هزینه های هر دو روش اشاره کرد. لیفت ابرو با لیزر یکی از مدرن ترین روش ها است و امروزه توسط بسیاری از افراد مورد توجه واقع شده است. هزینه های مربوط به آن نیز عبارت است از:

هزینه های عمل و مراقبت های بعد از آن که در حالت کلی هزینه های بالاتری را در مقایسه با روش لیفت ابرو با نخ دارد. این در حالی است که لیفت ابرو با نخ به دلیل اینکه هیچ گونه برشی در پوست ایجاد نمی شود و بنابراین هزینه های بعد از عمل جراحی را نیز به همراه ندارد، از هزینه های کمتری برخوردار است و برای افرادی که می خواهند مقرون به صرفه از افتادگی ابرو و چشم خود رهایی یابند، بهترین گزینه می باشد.

بیماران می توانند قبل از انتخاب هر دو روش در مورد مزایا و معایب آنها اطلاعاتی را به دست آورند و بعد از پی بردن به تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ یکی از آنها را انتخاب کنند. همچنین لیفت ابرو خود را در بهترین و معتبرترین مراکز زیبایی انجام دهید تا تاثیر بهتری را در کوتاه ترین زمان مشاهده کنید.

ورود به صفحه لیفت پوست همراه عکس فیلم و توضیحات


مشاوره رایگان درباره لیفت ابرو لیزر با نخ

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *