تفاوت آر اف با میکرونیدلینگ

تفاوت آر اف با میکرونیدلینگ

دو روش آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ، برای جوانسازی پوست استفاده می شوند و به همین دلیل این دو روش، دارای تفاوت هایی هستند. بنابراین پیش از انتخاب یکی از این روش ها، بهتر است با تفاوت های آر اف با میکرونیدلینگ آشنا شوید تا بهتر بتوانید در این رابطه تصمیم بگیرید.


دوران نقاهت کمتر آر اف فرکشنال، از تفاوت های آر اف با میکرونیدلینگ

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

آر اف فرکشنال، یکی از روش های غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است که از امواج رادیوفرکوئنسی یا همان آر اف را از طریق سوزن های ریز به داخل پوست انتقال می دهد. این انرژی باعث گرم شدن لایه های زیرین پوست شده و باعث تحریک کلاژن و الاستین سازی می شود و این امر سبب می شود تا اثر پذیری این روش خیلی بیشتر باشد.

بهترین مراکز ار اف فرکشنال در تهران

اگر در جستجوی بهترین مراکز ار اف فرشکنال هستید مطلب بالا میتواند در پیدا کردن بهترین مراکز اراف در شرق غرب و شمال تهران به شما کمک کند.

 

در کلیپی که مشاهده کردید بهترین زمان نتیجه مطلوب از میکرونیدلینگ در مدت یک هفته می باشد

ار اف یا rf برای جوانسازی پوست صورت چیست ؟

میکرونیدلینگ

یکی از تفاوت های آر اف با میکرونیدلینگ، در میزان دوران نقاهت این دو است. پس از انجام آر اف، تنها یک روز قرمزی بسیار مختصر و ناچیزی بر روی پوست به وجود می آید که بعد از همان یک روز نیز سریعا از بین می رود.
این در حالی است که در روش میکرونیدلینگ، دوران نقاهت تا چندین روز به طول می انجامد.

بهترین مراکز میکرونیدلینگ در تهران

قبل و بعد میکرونیدلینگ

 


عدم نیاز به مراقبت خاص پس از آر اف

یکی از مزیت های آر اف فرکشنال نسبت به میکرونیدلینگ یا بهتر بگوییم یکی از تفاوت های آر اف با میکرونیدلینگ، دوران نقاهت کمتر آر اف فرکشنال است. در واقع پس از انجام آر اف فرکشنال، نیازی به مراقبت خاصی نیست و موضع مورد نظر خود به خود بهبود می یابد که این یکی از مزیت های روش آر اف فرکشنال نسبت به میکرونیدلینگ است. اما پس از انجام میکرونیدلینگ، مراقبت های خاصی باید انجام داد که این مراقبت ها عبارتند از:

  • عدم شست و شوی صورت تا 24 ساعت و استفاده از پمادهای تجویز شده توسط پزشک که باید موضع مورد نظر به صورت کامل با پماد پوشانده شود.
  • عدم استفاده از هر گونه مواد آرایشی و کرم به مدت 48 ساعت پس از انجام این روش

 

  • هر 8 ساعت یکبار تا رفع قرمزی پوست، باید از کرم های ترمیم کننده استفاده شود.
  • تا 72 ساعت پوست را از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب دور نگه دارید.

 

  • کمتر کار کردن با لپ تاپ و موبایل و دیگر وسایل الکترونیکی
قبل و بعد میکرونیدلینگ
قبل و بعد میکرونیدلینگ درمان آکنه

کاربردهای متفاوت دو روش آر اف و میکرونیدلینگ

دو روش آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ با اینکه هر دو برای جوانسازی پوست استفاده می شوند، اما هر یک از این دو روش برای هدف خاصی استفاده می شوند.

بنابراین کاربردهای این دو روش از دیگر تفاوت های آر اف با میکرونیدلینگ، می باشند. آر اف فرکشنال برای مواردی همچون سفت کردن پوست، برطرف کردن چروک های دور چشم و چروک های سطحی، درمان جای جوش و آکنه های فعال، درمان تعریق بیش از حد زیر بغل، از بین بردن ترک های پوستی و رفع غبغب استفاده می شود.


مراکز آر اف  در تهران : ار اف فرکشنال صورت در غرب تهران

معرفی بهترین مراکز در شرق شما و غرب تهران کلینیک ها و مراکز زیبایی برتر تهران

معرفی بهترین مراکز ار اف در تهران


اما میکرونیدلینگ، برای مواردی همچون از بین بردن آثار زخم ها و جراحت ها، از بین بردن چروک ها و خطوط ریز پوست، درمان پیری پوست،درمان ضایعات رنگدانه های پوستی،  رفع آکنه، درمان لکه های پیری، بستن منافذ پوست و درمان ریزش مو، استفاده می شود.

 


از دیگر تفاوت های آر اف با میکرونیدلینگ

  • از روش آر اف فرکشنال می توان برای رفع سلولیت و چاقی موضعی استفاده نمود که می توان گفت یکی از روش های بسیار موثر برای اینکار است.
  • زخم هایی که به وسیله روش میکرونیدلینگ در سطح پوست ایجاد می شوند، ممکن است کمی دیرتر بهبود یابند و حتی گاهی اوقات نیز باعث ایجاد لک های پوستی می شوند. اما روش آر اف تنها با اشعه انجام می شود و هیچ گونه زخم و جراحتی را از خود به جای نمی گذارد.

دقت کنید که انتخاب بهترین روش از میان آر اف و میکرونیدلینگ، تنها با نظر پزشک امکان پذیر است و نباید خودتان سر خود یکی از روش ها را انتخاب کنید. زیرا ممکن است روش انتخابی شما، برای درمان مشکل شما مناسب نباشد و از همه مهمتر اینکه باعث بدتر شدن عارضه پوستی شود.

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *