تزریق ژل و فیلر به پلک

تزریق ژل و فیلر به پلک

تزریق ژل و فیلر به پلک

صورت بخش حساسی از بدن است که تغییرات آن بسیار مورد توجه قرار می گیرد، به عنوان مثال هر تغییری در حالت چشم ها یکی از مهمترین عواملی است که نیازمند توجه و مراقبت می باشد.

پیری اطراف چشم، چین وچروک، افتادگی پلک هم در زیبایی و هم در بینایی اثر می گذارند.

رفع مشکلات ایجاد شده مانند

کوچک شدن چشم ها

عدم تقارن

دید محدود

رفع سیاهی زیر چشم و … هم از طریق جراحی هم از طرق مختلفی چون تزریق ژل و فیلر امکان پذیر خواهد بود.

تزریق ژل و فیلر به پلک چشم

دلیل تزریق ژل و فیلر به پلک چیست؟

یکی از اصلی ترین عواملی که به پیری چشم و صورت کمک می کند، کاهش حجم (چربی) از صورت و اطراف چشم می باشد.

نواحی اطراف چشم در طی روند پیری به سرعت و به طور برجسته تحت تأثیر قرار می گیرند و ایجاد چشم های فرو رفته، از دست دادن چربی اطراف ناحیه چشم (شقیقه ها، ابروها، گونه ها) و پوست پلک فوقانی شل جذابیت چهره را در طول زمان کاهش می دهند.

در این حالت، پزشکان دارای مهارت و دانش به عنوان یک متخصص با تزریق ژل و یا فیلر پرکننده پلک، نتایج مطلوبی را ارائه خواهند داد.

در طی مشاوره با پزشک، وی چشم و صورت را ارزیابی میکند و با توجه به آناتومی خاص، مشکل و هدف مورد نظر در مورد همه روش های درمانی با بیماران صحبت خواهد کرد.

تزریق ژل و فیلر

مطالب مرتبط

جوانسازی پوست چشم با تزریق ژل به پلک

درمان افتادگی پلک ; بلفاروپلاستی , نخ , پلاسما

تزریق ژل و فیلر به پلک چگونه است؟

وقتی سطحی از پوست، چربی زیر خود را از دست می دهد، به طبع جمع شده و چروک می شود. در مورد صورت و چشم ها هم همین اتفاق می افتد.

با افزایش سن و از دست دادن چربی چهره ظاهری اسکلتی، خسته و پیر را به خود می گیرد. بریدن و از بین بردن پوست به وسیله جراحی، بهترین راه حل برای مشکلات ذکر شده در بالا نیست، به ویژه قبل از 50 سالگی و حتی بعد از آن سن به عنوان تنها راه درمان نخواهد بود.

این حجم از دست رفته را می توان با استفاده از محصولات پرکننده تزریقی مصنوعی یا چربی خود شخص، بازیابی کرد (جایی که چربی از شکم یا ران برداشت شده و به چشم و صورت منتقل می شود).

تزریق در پلک در مطب بر روی ناحیه مورد نظر بیمار، در حالت نشسته و با استفاده از کرم بی حس کننده یا بدون آن انجام می شود. 15-10 دقیقه طول می کشد تا پلک های توخالی بالا کشیده شده و لیفت پلک فوقانی بدون جراحی انجام گرد. درمان های طولانی مدت سنتی، معمولاً شامل مداخله جراحی هستند.

بهترین محصولات تزریقی ژل و فیلر به پلک چیست؟

بهترین محصولات برای دستیابی به “لیفت پلک غیر جراحی” Belotero یا Restylane می باشد که محصولات برگشت پذیر ساخته شده از ژل هیالورونیک اسید (مولکول طبیعی در پوست) هستند.

تزریق ژل و فیلر به پلک

ماندگاری تزریق به پلک چقدر است؟

تأثیر تزریق پرکننده پلک برای بار اول (انواع ژل هیالورونیک اسید) حدود 2 سال طول می کشد، در حالی که تزریق های بعدی می توانند حتی بیشتر به طول بیانجامند.

لازم به ذکر است! دوره بهبودی پس از تزریق بدون درد است، اما همراه با تورم و کبودی خواهد بود که به طور متوسط ​​1 هفته طول می کشد تا این تغییرات از بین بروند. پس از تزریق، بیماران می توانند بدون کمترین ناراحتی و دردسر روز عادی خود را سپری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *