تزریق ژل لب مدل روسی

با تزریق ژل لب مدل روسی زیبایی را به خود هدیه کنید

دیدن این مرکز تزریق ژل لب روسی در تهران کلیک

از آن‌جا که افراد زیادی به دنبال زیبایی هستند و با تغییر ژل لب مدل روسی   ساختار لب و قسمت‌های دیگر صورت چهره خود را متفاوت و به زیبایی آن می‌افزایند. برجسته کردن لب با تزریق یکی از روش‌های زیباتر کردن چهره می‌باشد.

ژل لب تهران کلیک

تزریق ژل انواع مختلفی دارد. تزریق ژل لب مدل روسی یکی از زیباترین آن‌ها می‌باشد که این شیوه بر اساس شکل و ساختار لب‌ خانم‌های روس نشات گرفته است. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقمند به تزریق این مدل ژل هستید باید بدانید این تزریق مناسب کدام چهره است. به طور مثال افرادی که دارای چشمان ریز و لب‌های بزرگ هستند؛

ژل لب تزریق مدل

نمی‌توانند از این مدل استفاده کنند. این تکنیک باعث زیبایی و ظرافت لب می‌شود به طوری‌که توجه آن بیشتر بر روی تیزی و کشیدگی حاشیه لب‌ها می‌باشد. این تزریق با توجه به این‌که حجم لب را پرتر می‌کند؛ بیشتر در امتداد خط و  قسمتی که معمولا خانم‌ها خط لب می‌کشند؛ خود را نشان می‌دهد. اکثرا این تزریق برای لب بالا صورت می‌گیرد؛ اما با توجه به فرم لب‌ها امکان این‌که پزشک تشخیص دهد که لب پایین نیز به تزریق نیاز دارد؛ این‌کار را انجام می‌دهد.

 

تزریق ژل لب مدل روسی 

تزریق ژل مدل روسی

انجام مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل روسی 

لازم است پزشک متخصص قبل از تزریق ژل از اهداف و خواسته‌های بیمار مطلع شود. متخصص به بیمار توضیح دهد که با توجه به متفاوت بودن اعضای صورت هر بیمار و تفاوت در اندازه لب‌ها؛ هر تزریقی کارایی مناسب بر روی چهره‌ ندارد. لازم است بیمار بداند که مهم‌ترین هدف در تزریق ژل لب مدل روسی؛ رسیدن به لب‌های زیبا و متقارن می‌باشد به‌طوری‌که ساختار طبیعی لب را تقویت کند نه این‌که کل شکل لب‌ها را تغییر دهد.

 

ممکن است آن‌چه برای بیمار زیبا و مورد پسند باشد؛ برای دیگران غیر قابل قبول و حتی وحشتناک باشد. هر چند هدف بیشتر افراد نسبت به تزریق ژل و فیلر کردن متفاوت است؛

 

اما دیده می‌شود برخی بیماران بدون توجه به این‌که چه تزریقی مناسب لب آن‌ها می‌باشد، از پزشک می‌خواهند که طبق سلیقه آنها رفتار کند که این روش کاملا اشتباه می‌باشد. معمولا روش تزریق ژل بدون درد و عوارض جانبی می‌باشد اما بیمار باید بداند ممکن است  حین تزریق ژل یا پس آن؛ مشکلاتی به وجود آید. برای بیمار انجام مشاوره قبل از تزریق ژل؛ می‌تواند بسیار کارساز و موثر باشد.

 

ژل لب مدل روسی 

آن‌چه باید در مورد ژل لب مدل روسی بدانید

تزریق این ژل بیشتر در گوشه‌های لب تزریق می‌شود بنابراین بیمار احساس درد کمی می‌کند. هر چند برای تزریق ژل لب مدل روسی مانند سایر تزریق‌ها از مواد بی‌حس کننده استفاده می‌شود. تزریق ژل روسی نسبت به بقیه تزریق‌های ژل؛ مدت زمان بیشتری حدود یک ساعت زمان می‌برد. زیرا این ژل به صورت قطره‌ای در حاشیه لب تزریق می‌شود و نیاز به زمان و دقت بیشتری دارد. بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که ژل مدل روسی از شش تا دوازده ماه قدرت ماندگاری دارد. بعد از تزریق ژل اگر فرد احساس خوشایندی نسبت به آن نداشت؛

 

می‌تواند برای برداشتن فیلرهای لب خود اقدام کند. لازم به ذکر است لب افرادی که این نمونه تزریق را انجام می‌دهند دچار ورم می‌شود که اصلا نباید نگران باشند؛ زیرا بعد از هفتاد و دو ساعت ورم لب از بین می‌رود. تزریق این ژل نه تنها برای جوانان بلکه برای افراد مسن نیز کارایی دارد. به طول مثال لب بالایی افراد مسن دارای چین و چروک می‌باشد؛ با این تزریق می‌توانند به حجیم شدن لب خود کمک کنند و زیبایی را به آن برگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *