تزریق ژل در بارداری

تزریق ژل در بارداری

تزریق ژل در دوران بارداری

توصیه می شود که در دوران بارداری تزریق فیلر یا هیالورونیک اسید انجام نشود. تا الان هیچ مدرکی یا دلیل علمی در رابطه با عوارض تزریق ژل در دوران بارداری در دست نیست، با این وجود دلیلی نیست که نوزاد در معرض خطر قرار بگیرد. بارداری درخشندگی پوست را ایجاد میکند:

تزریق ژل بارداری

در دوران بارداری، جریان خون در بدن زیاد می شود که این به تنهایی روی پوست شما تاثیر می‌گذارد و باعث بیشتر شدن فعالیت غدد چربی می شود، در نتیجه آن پوست صورتتان می‌درخشد. بنابراین بهتر است این درمان زیبایی تا زمان تولد نوزاد به عقب انداخته شود. تزریق فیلر و انواع ژل در بارداری مورد تایید سازمان غذا و دارو (آمریکا) نیست.


 🔶  لیست بهترین مراکز تزریق ژل در تهران  🔶

تزریق ژل بارداری

تزریق چربی جایگزینی برای تزریق ژل

در موارد گوناگون ممکن است پزشک متخصص استفاده از ژل را برای بیمار مورد نظر، مناسب تشخیص ندهد. در این زمان می توان از روش های جایگزین تزریق ژل، مانند تزریق چربی استفاده کرد. کاربرد تزریق چربی نیز در امور زیبایی از قبیل: از بین بردن چروک صورت و دست ها، زیبا کردن واژن ، برجسته سازی اندام هایی مانند لب ها، گونه ها و سینه و همچنین رفع خط لبخند و یا خطوط اخم می باشند.

تزریق ژل بارداری بهتر است از نوع چربی  باشد زیرا : ماده تزریقی این روش، از بدن انسان به دست می آید و همین امر موجب رفع احتمال ایجاد آلرژی در بیمار می کند. از طرفی دائمی نبودن اثر این روش، از دیگر مزایای آن محسوب می شود، ماندگاری تزریق چربی به عوامل گوناگونی بستگی دارد اما به طور معمول این روش اثری بین چند ماه تا یک سال در پی خواهد داشت.


 🔶   معرفی بهترین مارک های ژل لب و صورت  🔶


مشاوره رایگان درباره تزریق ژل

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *