تزریق ژل خط خنده | برند ها هزینه و ماندگاری

تزریق ژل خط خنده | برند ها هزینه و ماندگاری

سلام به یکی دیگر از مقالات کلینیک42 یعتی تزریق ژل خط خنده با شما هستیم مثل همیشه ابتدا سوالات و جواب های کوتاه و پرتکرار شمارا پاسخ میدهیم و در ادامه مفصل به هر یک از ان ها میپردازیم.

از تزریق ژل برای کاربرد های مختلفی استفاده میشود از جمله پر کردن

خط خنده

چین و چروک پیشانی

زاویه سازی صورت

پر کردن صورت

و …

افازیش سن باعث میشود در نواحی اطراف لب و خط خنده چین و چروک و خطوطی ایجاد شود. تقریبا این خط عمق زیادی دارد و باعث تفکیک شدن گونه از لب ها میشود. و برای همین از تزریق ژل برای رفع این مشکل استفاده میشود.

 

روش های دیگر تزریق ژل برای درمان خط خنده

 

جز تزریق ژل خط خنده , تزریق چربی هایفوتراپی مزوتراپی و … برای درمان خط خنده استفاده میشود البته هر کدام مزایا و معایب خود را دارد که در مطلب

هایفوتراپی چیست 

درباره روش هایفوتراپی میتواند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

نگرانی که افرادی که میخواهد تزریق ژل انجام دهند مشکلاتی است که از دور و اطراف پرسیده اند و دلیل آن هم مراجعه به مراکز نامعتبر میباشد. چرا که واقعا تزریق ژل بی کیفیت باعث ضرر های مالی و حتی سلامتی به افراد میشود. حتی برخی شایعات به بدتر شدن اعتماد مردم دامن میزنند برخی شنیده اند که تزریق ژل باعث میشود اعصاب نقطه تزریق شده آسیب ببیند.

 

حالا در ادامه به سوالات و نگرانی های شما پاسخ میدهیم تا یک تزریق ژل باکیفیت با بهترین برند و در بهترین مرکز انجام دهید.

 

آیا میدانی بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر کجاست

شما میتوانید بر روی لینک پایین کلیک کنید و بهترین مراکز تزریق ژل را مشاهده کنید.

بهترین دکتر تزریق ژل 

چند مرحله برای تزریق ژل وجود دارد ؟

 

مهمترین قسمت از تزریق ژل مراجعه به یک کلینیک با سابقه و خوب برای انجام تزریق ژل و فیلر میباشد . یک مرکز که دارای پزشک متخصص و دارای تجربه بالا باشد میزان موفقیت تزریق را بالاتر میبرد. در صورت انجام تزریق ژل توسط دکتر متخصص دیگر نگرانی بابت مشکلات و عوارض آن نخواهید داشت.

 

قبل از مراجعه برای تزریق ژل توصیه های پزشک و متخصص برای اقدامات قبل از ژل باید جدی گرفته شود. بعد از مراجعه دکتر قسمتی که ژل میخواهد تزریق شود ضد عفونی میکند و ناحیه را با بیحسی , بی حس میکند.

 

در مرحله بعدی در ناحیه تزریق ژل انجام میشود. تقریبا این فرایند بین 10 الی 15 دقیقه وقت میبرد و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت . این عمل به بستری و استراحت نیز نیازی ندارد و بلافاصله نتیجه قابل مشاهده است و میتوانید به سر کار و فعالیت روزانه برگردید.

 

عوارض تزریق ژل و ایا ممکن است تزریق ژل عوارض داشته باشد ؟

 

بعضی به دلیل شنیدن شایعات و نگرانی هایی که دارند ممکن است از تزریق ژل صرف نظر کنند. اما در صورت پیدا کردن یک مرکز که کیس ها و موارد زیادی تزریق ژل انجام داده از نگرانی ها و عوارض احتمالی کمتر خواهد کرد. اما در صورت تزریق در آرایشگاه ها و افراد غیر متخصص هر اتفاقی ممکن است بیافتد . از برند های تاریخ گذشته و منقضی شده تا اشتباه در تزریق.

 

اما عوارض شایع که بعد از 1 هفته ممکن است دیده شود و از اثرات تزریق ژل برای هر فردی است شامل :

 

  • گلوله گلوله شدن ژل زیر پوست
  • نامتقارن شدن صورت
  • بروز حساسیت
  • سوزش التهاب

 

 

چه اقداماتی قبل از تزریق ژل توصیه میشود ؟

 

قبل از تزریق ژل خط خنده باید موراد زیر را رعایت کنید .

 

  • قبل از مراجعه به هیچ عنوان ارایش نکنید.
  • 10 روز قبل از مراجعه به کلینیک از مصرف مشروب و دخانیات ( سیگار و قلیان ) خودداری کنید.
  • 10 روز قبل از تزریق از دارو های رقیق کننده خون استفاده نکنید.
  • حتما در صورت داشتن بیماری خاصی پزشک را در جریان بیماری خود بگذارید.

 

چه مراقبت های بعد از تزریق ژل انجام دهم ؟

 

  • برای کاهش کبودی از یخ و کمپرس استفاده کنید.
  • قرص ها و دارو هایی که دکتر برای شما داده است را به موقع استفاده کنید.
  • تا 48 ساعت از آرایش کردن پرهیز کنید.
  • از رفتن طولانی مدت حتمام و استخر و سونا پرهیز کنید.
  • از ماساژ آن ناحیه خودداری کنید.
  • سر خود را هنگام خوابیدن بالاتر بگذارید.
  • تا 10 روز از کشیدن سیگار و نوشیدن مشروبات الکی پرهیز کنید .
  • تا 10 روز از انجام فعالیت های ورزشی سنگین خودداری کنید.

 

بهترین و معتبر تری برند برای تزریق ژل درمان خط خنده کدامند؟

 

بهترین گزینه برای تزریق ژل برای درمان خط لبخند شما را بهتر است به پزشک خود واگذار کنید . چرا که ممکن است هر پوستی بنا به میزان چین و چروک و عمق خط خنده با دیگری فرق داشته باشد . پزشک با معاینه شما بهترین گزینه را انتخاب میکند.

 

اما بهترین برند هایی که در بازار ایران زیاد استفاده میشود شامل

 

  • پرفکتا
  • رستلین
  • آلیاکسین
  • الانسه 
  • ژویدرم

میباشد.

 

البته تمامی این برند ها برای ژل خط خنده مناسب نیستند و مناسب تری گزینه ژل ژویدرم به برند های  Juvederm، Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella میباشد.

 

 مدل آلترا برای برطرف کردن چروک‌های سطحی در این ناحیه موثر است و مدل آخر نیز برای رفع خط خنده عمیق و طولانی کاربرد دارد.

 

یک برند دیگر که مناسب تزریق ژل خط خنده میباشد رستلین مدل  Restylane Defyne با ماندگاری بالا میباشد.

 

تزریق ژل خط خنده

1 بهترین ژل برای خط خنده چیست ؟

 

معروف ترین مارک های پرکننده برای Filler injection به خط خنده می توان به Juvederm و Restylane اشاره نمود. این دو پرکننده به دلیل مزایای فراوانی که دارند با استقبال زیادی مواجه شده اند. از جمله مزایای این دو نوع پرکننده می توان توانایی از بین بردن چین و چروک ها و خطوط عمیق صورت را نام برد.

 

2 ایا تزریق ژل خط خنده درد داره ؟

 

به دلیل وجود بی حسی هیچ دردی احساس نمیشود.

 

3 عوارض تزریق ژل خط خنده ؟

 

تزریق ژل نامرغوب می تواند عوارض جبران ناپذیری بر روی لب و سایر نقاط داشته باشد. این عوارض را به صورت موردی بیان می کنیم.

   4عوارض تزریق ژل لب

متاسفانه استفاده از ژل های هیالورونیک اسید آسیایی که قیمت بسیار ارزانی دارند (گاها تا یک چهارم ژل های معتبر اروپایی) عوارضی مانند: فرم مصنوعی و غیرمنطقی، ورم و کبودی های شدید، عفونت، گلوله شدن را به همراه دارد.

با این حال…

تاکنون در تمام دنیا حتی یک مورد گزارش عارضه از تزریق ژل های معتبری مانند استایلج و تئوسیال گزارش نشده است. این ژل ها علاوه بر تاییدیه های بین المللی دارای برچسب اصالت کالا وزارت بهداشت هستند.

5 ورم بعد از تزریق ژل خط خنده

  • بیمار برای کاهش کبودی و ورم بعد از تزریق ژل خط خنده از کمپرس یخ استفاده کند.
  • بعد از تزریق ژل خط خنده داروهایی را که پزشک برای تان تجویز نموده است راس ساعت استفاده کنید.
  • بعد از تزریق ژل از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان پرهیز کنید.
  • به مدت 24 ساعت از آرایش کردن صورت خودداری نمایید.
  • تا مدتی که پزشک تعیین کرده از رفتن به سونا ، استخر و حمام طولانی اجتناب کنید.

تزریق ژل خط خنده

نکاتی پیرامون تزریق ژل خط خنده

خنده زیباترین نعمت خداوند به انسان ها است. چهره هایی که همواره لبخند به لب دارند، زیباتر و جذاب تر از چهره های گرفته و غمگین هستند. همانطور که از عنوان مقاله مشخص است، در این مقاله قرار است در مورد تزریق ژل خط خنده صحبت کنیم.

در ابتدا لازم می دانم در مورد علت ایجاد خط خنده توضیحاتی بدهم. خط خنده با وجود اسم جالب و شادی که دارد، در حقیقت یکی از نواقص چهره به حساب می آید.

در یک تعریف کلی خط خنده در حقیقت همان چین و چروک های اطراف بینی و دهان است و معمولا ظاهری تیپیکال دارند و به صورت دو خط عمیق در کنار لب هستند. به علت اینکه چین و چروک های به وجود آمده در این نواحی سبب جدایی قسمت های لب از گونه می شوند، سبب ایجاد ظاهری نامطلوب در افراد می شوند.

طبق مطالعات صورت گرفته کاهش کلاژن این نواحی علت ایجاد این نقص می باشد. در نتیجه یکی از موثر ترین راه های پیشنهادی تزریق ژل خط خنده می باشد. در این مقاله ما قصد داریم نکات پیرامون این روش زیبایی را بررسی کنیم .

  • عوارض و ماندگاری تزریق ژل خط خنده
  • تعداد جلسات برای این روش
  • قیمت و هزینه ی تزریق ژل خط خنده
  • مراقبت های قبل و بعد
  • روش های جایگزین

خط خنده

تزریق ژل خط خنده

عوارض و ماندگاری تزریق ژل خط خنده

یکی از مهم ترین موادی که به عنوان فیلر و یا پر کننده برای این نواحی مورد استفاده قرار می گیرد هیالورونیک اسید است . این ماده دارای منشاء طبیعی بوده و تاکنون عوارض مشخص و قابل توجهی از آن گزارش نشده است. از آنجایی هیالورونیک اسید دارای خاصیت جذب آب است، تزریق این ماده به این ناحیه علاوه بر رفع خطوط و چین و چروک ها، سبب مرطوب شده نواحی پوست نیز می گردد.

توجه به این نکته ضروری است که زمانی یک روش زیبایی بدون عوارض و موثر خواهد بود که به روشی اصولی و زیر نظر متخصصین پوست و مو صورت گیرد.  اگر جزء افرادی هستید که روش های زیبایی را در آرایشگاه و یا مراکز غیر معتبر انجام می دهید، نباید انتظار نتایج موثر را داشته باشید. روش تزریق ژل خط خنده نیز از این قانون  مستثنا نبوده و انجام این روش تنها زیر نظر متخصص توصیه می شود.

در همین راستا کلینیک 42  (https://clinic42.ir)که یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در ایران است با دارا بودن کادری مجرب و دستگاه های بروز دنیا آماده ارائه خدمات زیبایی می باشد.

ماندگاری ژل خط لبخند

ماندگاری این روش از حدود شش ماه تا دو سال در افراد مختلف متغیر است. و میزان ماندگاری به عواملی چون ناحیه تزریق ژل، نوع ماده و کیفیت ماده ی تزریقی و نحوه ی تزریق بستگی دارد. به صورت کلی نواحی که متابولیسم سریعتری داشته باشند، ماندگاری مواد ژل در آنها کمتر است.

نواحی چون اطراف دهان و زیر چشم از جمله نواحی با متابولیسم بالا هستند و ماندگاری ژل در آن ها کمتر است. البته به عقیده بسیاری از متخصصان این خصوصیت یک مزیت به حساب می آید زیرا هر چه حضور یک ژل در یک ناحیه کمتر و تعداد  جلسات انجام آن بیشتر باشد، عوارض کمتری به دنبال خواهد داشت.

تزریق ژل خط خنده

تعداد جلسات تزریق ژل خط خنده

اینکه فردی برای این روش نیاز به چند جلسه مراجعه دارد بستگی به میزان چین و چروک های نواحی دهان و بینی دارد. اگر چین و چروک ها کم باشد، معمولا در یک جلسه تزریق صورت گرفته و تمام می شود.

ولی اگر میزان چین و چروک های پوستی بسیار بیشتر از حد معمول باشد، با نظر پزشک متخصص ممکن است نیاز باشد افراد چندین جلسه برای رفع تمامی نواقص مراجعه کنند.

قیمت و هزینه تزریق ژل خط خنده

قیمت و هزینه ی این روش بسیار متغیر بوده و به عواملی چون میزان ژل تزریقی، نوع برند و کیفیت ژل، ناحیه تزریق، نوع سرنگ و دستگاه های مورد استفاده بستگی دارد.

به طور معمول از هشتصد هزار تومان تا دو میلیون تومان متغیر است. البته باید توجه داشت قیمت های بسیار پایین که توسط برخی مراکز غیر معتبر ارائه می شود هیچ نوع هم خوانی با روند های اصولی انجام این روش زیبایی ندارد.

یک کلینیک معتبر که علاوه بر پرسنل و متخصصین دارای دستگاه های تزریق باشد، دارای هزینه های جاری بوده که قیمت های غیر معمول و پایین با آن مطابقت ندارد.

نواحی ایجاد خط خنده

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل خط خنده

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل تاثیر بسزایی در بهره مندی از مزایای این روش زیبایی دارد. در اینجا به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

مراقبت های قبل از تزریق ژل خط لبخند

  • اولین و مهم ترین اقدام قبل از انجام این روش زیبایی، جستجو و یافتن مرکز معتبر در این زمینه است. به هیچ وجه ممکن فکر نکنید می توانید بدون هیچ مشکلی و یا عارضه ی این روش را در یک آرایشگاه و یا مرکز غیر معتبر انجام دهید.
  • همانند دیگر روش های تزریق ژل بسیار ضروری است که اگر قصد انجام این روش زیبایی را دارید، یک هفته قبل از آن از مصرف داروهایی چون استامینوفن و داروهای غیر استروئیدی خودداری کنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک از انجام میکرودرم و یا اصلاح صورت خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل خط لبخند

  • به مدت 2 روز از انجام هر نوع فعالیت ورزشی سنگین خودداری کنید.
  • مدت زمان استحمام را کوتاه کنید و تا یک روز پس از تزریق، از حضور در مکان های گرم ومرطوب مثل استخر خودداری کنید.
  • تا دوهفته پس از تزریق ژل، از انجام هر نوع میکرودرم و اپیلاسیون خودداری کنید.
  • از رژیم غذای سالم حاوی ویتامین استفاده کنید.

تزریق ژل خط خنده

روش های جایگزین تزریق ژل خط خنده

یکی از روش های جایگزین تزریق ژل، هایفوتراپی پلاسما با استفاده از دستگاه جت آر اف فرکشنال می باشد. این روش زیبایی نیز جزء روش های موثر در رفع چین و چروک ها و البته جوش ها و آکنه های پوستی است.

با وجود مزیت های این روش نکته منفی در مورد آن این است که ماندگاری آن بر روی پوست بسیار کمتر از روش تزریق ژل می باشد و افراد مجبور هستند در دوره های کوتاهی آن را تمدید کنند. در حالی که روش تزریق ژل ماندگاری بسیار بالاتری داشته و نیاز به مراجعات پیوسته را کاهش می دهد.

تخفیف تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل خط خنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *