تزریق ژل بوتاکس و فیلر در مجیدیه

تزریق ژل بوتاکس و فیلر در مجیدیه، دو روش زیبایی بسیار پرطرفدار هستند که در بین آقایان و خانم ها رایج می باشند. بر خلاف این که فرایند تزریق این دو روش یکسان است، اما مواد استفاده شده برای آن ها و همچنین کاربردشان متفاوت خواهد بود.

کاربرد تزریق فیلر

امروزه با تغییر معیار های زیبایی، فرایند های مختلفی  به منظور اصلاح فرم صورت و اجزای آن به وجود آمده اند که تزریق ژل و فیلر یکی از آن ها می باشد. فیلر ها در واقع موادی مصنوعی هستند که به صورت و یا نواحی دیگر، حجم می دهند. تزریق ژل و فیلر با استفاده از سوزن های مخصوصی به نام کانولا انجام می گیرد و رایج ترین کاربرد آن را می توان پر کردن گودی زیر چشم و از بین بردن موقتی آن دانست. از ژل ها و فیلر ها همچنین برای حجیم تر کردن لب ها و گونه ها نیز استفاده می شود. علاوه بر این، افرادی که دچار شکستگی بینی شده اند، به گونه ای که در بینی آن ها، انحنا و قوز مشاهده شود، می توانند با تزریق فیلر ها به اصلاح فرم بینی بپردازند.

 

برترین برند های تزریق ژل بوتاکس و فیلر در مجیدیه

یکی از مهم ترین عواملی که در تزریق ژل بوتاکس و فیلر در مجیدیه اهمیت دارد، برند مواد تزریقی می باشد. این فرایند های زیبایی، موقتی هستند و پس از اتمام دوره مربوطه، مواد تزریق شده در زیر پوست از بین خواهند رفت. از این جهت حتما باید از برند های مرغوب برای این امر استفاده نمود تا علاوه بر کاهش عوارض و خطرات جذب فیلر، طول عمر فیلر نیز طولانی تر شود. در حال حاضر فیلر های برند پرفکتا، ژوویدرم و رستیلن از بهترین ژل های حجم دهنده به حساب می آیند. البته برند هایی نظیر بلترو و رووفیل نیز از برند های با کیفیت برای تزریق فیلر می باشند.

 

تزریق ژل بوتاکس و فیلر در مجیدیه

بوتاکس از دیگر فرایند های زیبایی به حساب می آید که در حال حاضر در تمامی کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع بوتاکس، ماده ای است که از سم بوتولینوم تولید شده و تزریق آن در یک ناحیه، موجب فلج عضلات آن ناحیه به صورت موقت خواهد شد. در نتیجه این فرایند، عضلات ناحیه تزریقی دیگر توانایی حرکت ندارند و به موجب این امر، چین و چروک های ایجاد شده در سطح پوست از بین خواهند رفت. لازم به ذکر است که برند تزریق بوتاکس تاثیر چشمگیری در ماندگاری آن خواهد داشت.

از این جهت توصیه می شود که از برند های مرغوب و شناخته شده برای این فرایند استفاده نمایید. در حال حاضر دو برند دیسپورت و زئومین از بهترین برند های خارجی برای تزریق ژل بوتاکس و فیلر در مجیدیه می باشند که در کنار آن ها می توان نام برند ایرانی مصپورت را نیز قرار داد. این برند با اینکه یک برند ایرانی می باشد، اما کیفیتی مشابه با برند دیسپورت دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

 

کاربرد تزریق ژل بوتاکس در مجیدیه

تزریق ژل بوتاکس و فیلر در مجیدیه بسیار مورد استقبال خانم ها و آقایان قرار گرفته است. بوتاکس نیز یکی دیگر از فرایند های زیبایی در دنیای امروز می باشد که به طور کلی برای از بین بردن خطوط ریز صورت و چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته بوتاکس علاوه بر این که به منظور زیبایی و یکدست شدن پوست صورت انجام می شود، جنبه درمانی نیز دارد.

بوتاکس یکی از روش های درمان تعریق بیش از اندازه به حساب می آید که برای این امر مواد بوتاکس باید به ناحیه زیر بغل تزریق شوند. این روش برای درمان میگرن نیز موثر است اما به دلیل این که مانند تزریق ژل و فیلر، یک فرایند موقت به حساب می آید، پس از اتمام دوره آن باید مجددا چه برای زیبایی و چه برای درمانی، تزریق گردد.

 

مزوژل جالپرو

با اسپری شدن زمان و تمایل به زیبایی در انسان ها، روش هایی که این فرایند را به ارمغان می آورند نیز گسترش می یابد. در حال حاضر علاوه بر تزریق ژل بوتاکس و فیلر در مجیدیه، روش دیگری به نام مزوژل جالپرو برای جوانسازی به کار می رود. این روش به منظور آبرسانی پوست و همچنین تحریک سلول های کلاژن ساز پوست مورد استفاده قرار می گیرد و ماندگاری آن بیشتر از دو روش قبلی می باشد. تزریق مزوژل جالپرو هیچ محدودیت سنی یا جنسیتی ندارد و روش انجام آن نیز با سوزن کانولا می باشد. تاثیر این فرایند در طول زمان بیشتر مشخص می شود و شادابی و نشاط را به پوست باز می گرداند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *