تزریق ژل به شقیقه

تزریق ژل به شقیقه

 

تزریق ژل به شقیقه روش جوانسازی پوست با پر کردن شقیقه

با افزایش سن و گذر زمان شقیقه ها در دو طرف صورت حالت گود پیدا می کنند .این حالت ظاهر ناخوشایندی به صورت می بخشد و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد.

یکی از روش های عالی برای ترمیم دوباره ی زیبایی چهره و افزایش شادابی صورت ، روش تزریق ژل به شقیقه است .در این روش حجم از دست رفته ناحیه شقیقه تلاش می شود که صورت دوباره جوان شود و گرد پیری از بین برود.

در تزریق ژل به شقیقه علاوه بر اینکه گودی شقیقه رفع شده و حجم آن بازیابی می شود ، جین و چروک ها هم تا حد زیادی کاهش می یابد.

کلینیک های زیبایی تزریق ژل در تهران

 

جوانسازی پوست با تزریق ژل به شقیقهتزریق ژل به شقیقه

در ژل و سایر مواد تزریقی از ترکیباتی استفاده می شود که حداکثر سازگاری را با بدن دارند و همچنین گاها ترکیبات حاوی موادی است که در خود بدن تولید می شده اما با افزایش سن تولید آن کاهش داشته است.

هر گونه شکل غیر طبیعی شقیقه در چهره و اعتماد به نفس فرد تاثیر می گذارد ، در شقیقه هایی که محدب و بیرون زده است و هم در شقیقه های تو رفته ، هدف ترمیم دوباره و بهبود جذابیت صورت با این روش است.

با استفاده از روش تزریق ژل دیگر لازم نیست شقیقه خود را با موها یا لوازم آرایشی بپوشانید.

تزریق ژل برای شقیقه از جمله روش های زیبایی بسیار کم عارضه است که مشکلات جانبی مختصر و جزئی دارد و پس از دریافت ژل ، نتایج به صورت فوری مشاهده خواهد شد و بیمار تفاوت قبل و بعد از تزریق را به خوبی احساس خواهد کرد.

کلیک کنید

بهترین دکتر برای تزریق ژل در تهران

 

مثل هر روش زیبایی ذکر این نکته ضروری است که انتخاب متخصص زیبایی مجرب بسیار در نتیجه ی دریافتی شما موثر است.با اینکه تزریق ژل روش آسانی است اما تزریق آن ساده نبوده و ظرافت خود را می طلبد.

یک متخصص مجرب با بررسی دقیق ویژگی های پوست شما در کنار سوابق پزشکی ، و همچنین ارزیابی آناتومی صورت ، مقدار دوز تزریقی ، محل تزریق و نوع ژل مورد استفاده را تعیین خواهد کرد.

تزریق ژل به شقیقه

روش تزریق ژل به شقیقه چگونه انجام می شود؟

این روش نیازی به جراحی ندارد و درد و خونریزی مشاهده نخواهد شد و طبیعتا نیازی هم به بخیه نیست.در بیشتر ژل ها و فیلر های تزریقی بی حس کننده موضعی وجود دارد و با شروع تزریق محل مورد نظر بی حس خواهد شد.

در تزریق از سرنگ های بسیار نازک استفاده می شود که حتی وقتی وارد پوست می شوند درد احساس نمی شود شاید در حد یک سوزش خیلی مختصر.

در روز های اول بعد از تزریق صورت متورم شده و کبودی مشاهده می شود اما این حالات موقتی بوده و خود به خود رفه می شوند.نتایج در همان ساعات اولیه تزریق دیده می شود اما برای مشاهده نتیجه ی تکمیلی حدودا 14 روز زمان نیاز است.

ماندگاری ژل شقیقه چقدر است؟

ماندگاری یک ژل یا فیلر تزریقی در کنار وابستگی به نوع ژل مصرفی ، به ویژگی های پوست خود فرد ، سن ، میزان صدمه پوست و… بستگی دارد.در تزریق ژل به شقیقه به طور میانگین می توان ماندگاری را نه تا دوازده ماه در نظر گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *