مقایسه تزریق چربی و ژل به گونه برای برجسته سازی و فرم دهی گونه

تزریق چربی و ژل به گونه

تزریق چربی و ژل به گونه : همه میدونیم که صورت با گونه های برجسته از زیبایی خاصی برخوردار است هر کس گه گونه های پر تری دارد چهره زیبا تری خواهد داشت. اما لازم است دوستان گرامی بدانند که با چه روشی بهترین نتیجه برای پر شدن گونه حاصل میشود. تزریق ژل به گونه یا تزریق چربی به گونه.

دوستان خوبم اما روش دیگری وجود دارد که با جراحی باید انجام بشه اون هم پروتز گذاری گونه است که در اینجا فقط به مقایسه همین دو روش اشاره میکنیم.

تزریق چربی و ژل به گونه

اگر کوتاه بگویم پروتز گونه عوارض سختی ها و مشکلات و البته هزینه بالایی دارد که پیشنهاد میکنیم از این روش استفاده نکنید اما میتوانید اگر مایل بودید مطلب همه چیز درباره پروتز گونه را مطالعه کنید.

یکی از روشهای جدید و بی خطر که امروزه برای زیباتر نشان دادن ظاهر صورت استفاده می‌شود، تزریق چربی و ژل به لپ و گونه  بوده که موجب برجسته شدن گونه ها میشود . این روش به دلیل این که روش کم تهاجم است امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که دارای مزایا و معایبی بوده و لازم است در مورد آن اطلاع داشته باشید.

تزریق ژل گونه برای پر شدن و برجسته سازی و فرم دهی گونه

از روش های مناسب برای  برجسته کردن گونه ها , تزریق ژل به گونه می باشد. این ژل ها، ژل های پوستی و قابل تزریق بوده که موجب برجسته کردن گونه بدون جراحی میشود. در این روش تزریق ژل به گونه مقدار کمی ژله تزریقی توسط سوزن های بسیار ریز در محل مورد نظر به صورت مستقیم تزریق شده و در نتیجه این امر باعث می شود که صورت چاق تر و پوست لطیف تری داشته باشید.


ژل گونه چیست ؟

در مدت زمانی که ما زندگی میکنیم و سن در حال افزایش است میزان چربی و قسمت گونه ما لاغر تر میشوند. تزریق ژل به گونه که حدود 30 -45 دقیقه طول میکشد میتواند ظاهر شما را بسیار متفاوت تر از قبل کند . در صورتی که دکتر تزریق ژل ماهر باشد و مقدار مناسبی ژل به گونه تزریق کند ظاهر شما هم طبیعی و هم زیباتر میشود.

تزریق ژل به گونهاما برخی از مراجعه کنندگان اعلام میکنند که دوست داریم به اندازه ای که در ذهنشان است تزریق انجام شود که تزریق بیش از حد ژل به گون ها و لب ها صورت را مصنوعی خواهد کرد.


تزریق ژل به گونه چقدر ماندگار است؟

دوستان من . ماندگاری ژل ها به دو عامل جنس ژل و ژنتیک خود ما بستگی دارد.

مراجعه کننده ای داشتیم که پس از تزریق اول بعد از 1 هفته دوباره مراجعه کرد و گفت اثر ژل از بین رفته . این شخص از نظر ژنتیکی پوستی بسیار با قابلیت جذب بالا داشت که بعد از آن تصمیم گرفتیم از چربی استفاده کنیم .


البته این مورد از بین 1000 مورد از مراجعه کنندگان اتفاق میافتد. اما باید بدانید که ممکن است میزان جذب بدن هر شخص با شخص دیگر متفاوت باشد و حتی استفاده از بهترین ژل ها در افراد مختلف ممکن است میزان ماندگاری متفاوتی داشته باشد. اما به طور میانگین بین 9 تا 13 ماه ژل گونه ماندگاری دارد.


عامل بعدی جنس ماده ژل است که در کلینیک های ما در سراسر تهران از بهترین نوع از ژل ( اسید هیالورونیک HA )استفاده میشود.

قیمت تزریق ژل در کلینیک های ما کلیک

سوالات متداول تزریق ژل گونه

 

 

 

تزریق چربی و ژل به گونه


تزریق چربی به گونه

با توجه به اینکه با بالا رفتن سن بافت چربی صورت کم شده، این امر موجب افتادگی پوست و چروک بیشتر میشود. در بعضی مواقع لازم است که علاوه بر کشیدن پوست، برای جوان تر شدن پوست اقدام به پر کردن آن  کرد که در اینجا اهمیت تزریق چربی در گونه مشخص میشود. در قسمت هایی از پوست که دچار کاهش حجم شده همانند گونه ها، اطراف چشم، زیر چشم،پشت چشم و غیره لازم است که با تزریق چربی اقدام به پر نمودن این مناطق کرد.

حال لازم است بدانید این روش به گونه ای بوده که باید چربی از نقطه گرفته شده و به نقطه دیگر انتقال داده شود پ در این روش می توان چربی را از خود فرد گرفته و حتی به مدت شش ماه در فریزر نگهداری کرد و در صورت نیاز مجددا آن را تزریق کرد.

تزریق چربی و ژل به گونه

👈تزریق ژل ساق پا و زانو👉


 

 

🔸🔶معرفی بهترین مارک های ژل لب و صورت🔶🔸


مقایسه تزریق چربی و ژل

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد مزایا و معایب تزریق چربی و ژل به گونه صحبت کنیم باید توجه داشته باشید که مزیت تزریق چربی نسبت به تزریق ژل این بوده که روش تزریق چربیبی خطر تر و بدون خطر بوده و در این روش پوست بخیه نمیشود و چربی با استفاده از سوزن مخصوص برداشته شده در محل مورد نظر تزریق می گردد.

👈تفاوت فیلر پوستی و ژل چیست؟👉

همچنین تزریق چربی برخلاف تزریق ژل خطر جابجایی یا آلرژی ندارد. با این حال لازم است بدانید مدت زمان گرفتن نتیجه در تزریق چربی و ژل به گونه تماماً بستگی به تکنیک‌های انجام و مهارت پزشک دارد به صورتی که اگر این روش به درستی صورت نگیرد چربی و ژل برای مدت ۳ الی ۴ هفته بیشتر دوام نداشته و جذب می‌شود. ما اگر بخواهید جهت تزریق ژل به گونه از ژل های بهداشتی استفاده کنید انتخاب نوع آن بسیار مهم می باشد.

مقایسه

چربی به دلیل اینکه از جنس بدن خود شخص است ماندگاری طولانی تری نسبت به ژل دارد. اما ژل ها به دلیل داشتن مولکول های کوچکتر برای گونه طبیعی تر است .

شاید بپرسید کدام گزینه را انتخاب کند. ما در کلینیک42 پیشنهاد میکنیم از جنس خوب ژل استفاده شود تا هم زیبایی گونه های بیشتر باشد و هم ماندگاری طولانی ترین داشته باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *