مراکز تزریق مزوژل در تهران + فیلم,عکس,قیمت,عوارض

مراکز و دکتر تزریق مزوژل در تهران

اگر مایلید تا بهترین مراکز تزریق مزوژل در تهران را  بشناسید مقاله زیر را دنبال کنید در این مقاله به همه سوالات شما درباره تزریق مزوژل و کاربرد های آن خواهیم پرداخت.

 

سپس نام چند مرکز از  بهترین مراکز تزریق مزوژل در شرق غرب شمال و مرکز تهران را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ میدهیم.

  • همه چیز درباره مزوژل
  • تزریق مزوژل در چه مناطقی از بدن کاربرد دارد؟
  • معایب و عوارض تزریق مزوژل
  • راه های جایگزین تزریق مزوژل چیست؟
  • تفاوت مزوژل با مزوتراپی چیست؟
  • انواع مزوژل و تفاوت بین آنها ; پروفایلو ,  جالپرو
  • مراقبت های بعد و قبل تزریق مزوژل
  • مراکز تزریق مزوژل در تهران
  • مزوژل تا چه مدتی بر ناحیه موردنظر اثرگذاری خواهد داشت؟

 

مراکز معتبر تزریق مزوژل در تهران کدامند ؟

در تهران مراکز متعددی برای تزریق مزوژل وجود دارند اما در لیست زیر به تفکیک ناحیه بهترین مراکز تزریق مزوژل را میتوانید مشاهده کنید و برای مشاوره با هر یک کافیست روی شماره درج شده ضربه بزنید.

لیست مراکز تزریق مزوژل در غرب تهران

ترتیب قرار گیری مراکز در جدول پایین به معنی برتری مراکز نسبت به یکدیگر نیست و به صورت رندم در جدول زیر قرار گرفته اند.

پارک نهج البلاغه تهران محدوده پونک مرزداران حکیم

نام مرکز / دکتر شماره تماس گالری عکس و اطلاعات بیشتر
دکتر میترا کاوئی  سعادت اباد 

02126654500

خانم دکتر فراهانی گیشا 02188231608 تزریق بوتاکس پیشانی در گیشا تهران

کلینیک زیبایی در گیشا اطلاعات بیشتر

مطب پوست مو در شریعتی ( بیوتی لند ) 
02126415340

شریعتی بوتاکس

(یاس سابق )

 

مرکز زیبایی سارینا  هروی 02122322070 سابرینا کلینیک پوست مو زیبایی و لیزر در تهران
دکتر کاظم محقق صادقیه 02144219771 مرکز لیزر موهای زائد صادقیه

لیست مراکز تزریق مزوژل در شمال تهران

عکس تهران نهج البلاغه بزرگراه حکیم پونک مرزداران

نام مرکز و دکتر شماره تماس گالری عکس و اطلاعات بیشتر
مرکز زیبایی یاس (شریعتی) 021-26-415-340 مرکز تخصصی زیبایی و لیزر پوست یاس شریعتی

کلینیک زیبایی شریعتی اطلاعات بیشتر

دکتر سارا بهروان (میرداماد )
021-26714051

دکتر سارا بهروان کلینیک زیبایی میرداماد
دکتر سارا بهروان پوست مو زیبایی
کلینیک زیبایی مریم (نیاوران) 021-227-045-80
کلینیک زیبایی نیاوران
کلینیک زیبایی مریم

کلینیک زیبایی نیاوران اطلاعات بیشتر


 

مرکز تزریق مزوژل در شرق تهران

شرق تهران

نام مرکز شماره تماس گالری عکس و اطلاعات بیشتر
دکتر شرین راحمی ( تهرانپارس ) 021-77-868-705 کلینیک زیبایی در شرق تهران

تزریق مزوژل در مرکز تهران

 

بوتاکس

نام مرکز شماره تماس گالری عکس و اطلاعات بیشتر
خانم دکتر فراهانی ( گیشا ) 021-882-316-08 کلینیک زیبایی در گیشا اطلاعات بیشتر

هر آنچه باید در ارتباط با تزریق مزوژل بدانید:

روشهای جوانسازی پوست، بسیار پیشرفت کرده است و با کمک دستگاهها، و یا مواد خاص و دارویی، می توان به مشکلاتی که شاید چندین و چند سال فرد را درگیر خودش کرده است، پایان داد. روشهای که هر روزی که می گذرد، کم خطرتر با عوارض کمتر و همچنین با نتایج درخشان‌تری وارد دنیای پزشکی می شوند. تزریق مزوژل یکی از این روشهای نوین جوانسازی است. در حقیقت این روش به گونه ای است که با وارد کردن مواد مفیدی به پوست می توان آن را وادار به کلاژن سازی کرد و در نتیجه پوست سفت و جوان خواهد شد.

شما می توانید این روش نوین را در بهترین مرکز تزریق مزوژل در تهران بخواهید و اثرات جالب آن را شاهد باشید. این مرکز تجربه کافی در ارتباط با پیاده سازی روش های نوین جوانسازی پوست را داشته و توانسته است به خوبی آن را با توجه به نوع تقاضا و مشکل افراد، برای آنها عملیاتی کند.

مزوژل چیست و تزریق مزوژل چه فوایدی دارد؟

مزوژل در حقیقت ترکیبی است که در آن مواد مغذی و مفید برای بازسازی لایه های پوست به کار رفته است. از جمله این مواد می توانیم به اسیدهای آمینه مفید، کوآنزیم‌ها، آنتی اکسیدانها و مواردی از این دست، اشاره کنیم. عنصر اصلی و مهمی که حتما باید در ساختار ژل مزوژل به کار رود، اسیدهیالورونیک است. 

اسید هیالورونیک نوعی ترکیب آلی است که در داخل بافت های مختلف بدن وجود دارد و توسط آنزیم خاصی در بدن ساخته می شود. این ترکیب می تواند در جراحی های زیبایی بسیار کاربرد داشته باشد و با تزریق این ترکیب به بدن، فرورفتگی های پوستی و چین و چروک را ترمیم کرد.( خاصیت آبرسانی برای پوست را ایفا می کند). به طور کلی اسید هیالورونیک با افزایش سن کمتر در بافتها تولید می شود و به همین دلیل است که پوست کم کم طراوت خود را از دست می دهد.

تزریق مزوژل سبب می شود که با وجود ترکیبی که گفته شد انواع مواد مقوی و مؤثر که باعث خونرسانی و کلاژن سازی می‌شود به سلولهای پوست رسیده و در نتیجه تقویت و ترمیم بافت پوست صورت بگیرد.

 

تزریق مزوژل در چه مناطقی از بدن کاربرد دارد؟

 

مزوژل می تواند برای هر بخشی از بدن مورد استفاده قرار بگیرد. اما چون بحث ما به طور اختصاصی بر روی پوست صورت می باشد، می توانید با تزریق مزوژل به مناطقی که دارای چاله ها عمیق (به دلیل عوارض بیماری یا جوش و آکنه) هستند و یا برای گونه ها برای پرکردن و برجسته تر کردن فرم گونه ها، مشکل این نواحی را برطرف کنید. حتی می توانید از این ژل برای از بین بردن چین و چروک عمیق پیشانی یا خط خنده و اخم، یا خطوط اطراف چشمها هم استفاده کنید.

عکس قبل وبعد تزریق مزوژل در تهرانعلاوه بر چشمها، در گردن، غبغب، بهترکردن وضعیت افتادگی و شل شدگی پوست روی دستها و …هم می توان از این ژل استفاده کرد.

به طور کلی می توان در هر منطقه ای که دارای گودافتادگی و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست است، از این ژل استفاده کرد.

همچنین برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، برطرف کردن سیاهی دورچشم، از بین بردن جای جوش هم می توان از این روش استفاده کرد.

 

نحوه تزریق مزوژل چگونه است و آمادگی های قبل از انجام تزریق چیست؟

چون تزریق مزوژل در اطراف چشم با بیشترین میزان تقاضا روبروست، ما در ارتباط با تزریق این ژل در نواحی اطراف چشم، صحبت خواهیم کرد. چون این روش یکی از روش های آسان و کم هزینه و پایدار در ارتباط با از بین بردن مشکلات اطراف چشم می باشد.

قبل از انجام تزریق باید صورت خود را شستشو داده و هیچگونه مواد آرایشی بر روی صورت نداشته باشید. ناحیه اطراف چشم ضدعفونی شده و پزشک می تواند از محلولها و ژل های بی حسی مانند ژل لیدوکائین برای کم تر شدن درد خفیف تزریق، هم استفاده کند. پزشک متخصص با استفاده از سوزنهای مخصوص و یا کانولاها و متد خاصی که دارد، مزوژل را بینابین پوست و استخوان به صورت عمیق‌تر تزریق می کند.

مراکز و دکتر تزریق مزوژل در تهران

چون این ژل حالت پرکنندگی خواهد داشت باید اندازه و حجمی که تزریق می شود متناسب با ناحیه موردنظر باشد و گرنه ممکن است دچار حالت تورم و جمع شدگی بیش از اندازه هم شود.

بعد از تزریق مانند هر تزریق معمولی دیگر ممکن است ناحیه ورود سوزن کمی کبود و متورم شود که امری عادی است. بعد از اتمام کار هم می توانید به کارهای روزانه خود برسید. دقیقا شبیه به تزریق یک آمپول تقویتی!

قبل از انجام تزریق هم باید آمادگی هایی داشته باشید.

. از مصرف الکل و دخانیات به مدت 1 الی 2 روز، چشم پوشی کنید.

. اگر جزو بیمارانی هستید که از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین و آسپرین استفاده می کنید قبل از انجام تزریق مزوژل حتما با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت امکان مصرف آنها را دو هفته قبل از تزریق، قطع کند.

به غیر از این موارد، آمادگی خاص دیگری موردنیاز نخواهد بود.

 

مراقبت بعد از تزریق مزوژل باید چه کرد ؟

مزوژل عکس قبل وبعد بهترین دکتر تزریق مزوژل در تهران

. بعد از تزریق از دستکاری و مالش ناحیه خودداری کنید تا ژل حرکت نکند.

. از حرکت و جنب و جوش زیاد مانند ورزش کردن خودداری کنید.

. زیرتابش مستقیم آفتاب، نور شدید، گرمای زیاد قرار نگیرید.

. اگر محل تزریق درد دارد، از کمپرس یخ و مسکن می توانید استفاده کنید.

. در هنگام خواب، مراقب اطراف چشم خود باشید و سرتان را تا حد امکان بالا نگهدارید.

تزریق مزوژل می تواند بسیار اثرات خوب و مثبتی برای از بین بردن گودی های اطراف چشم و یا چین و چروک های معروف به پنجه کلاغی و حتی سیاهی دور چشم داشته باشد. اثراتی که معمولا ماندگاری خوبی هم دارند.

 

مزایای مزوژل چیست ؟

 

. تزریق این ماده سبب تحریک پوست به کلاژن سازی شده که عامل اصلی در جوانی و شادابی پوست می‌باشد.

. در اتمام کار می توانید سطحی کاملا صاف و یکدست را در پوست خود شاهد باشید.

. معمولا می توان برای تمامی افراد با ویژگی های متفاوت پوستی این عمل را انجام داد.

. طراوت و شادابی چشمگیر در اطراف چشم.

. بازگرداندن پوست به حالت ارتجاعی و هیدراته شدن پوست

         

 

معایب و عوارض تزریق مزوژل

این روش در صورتی می تواند عوارض جدی به دنبال داشته باشد که توسط پزشک متخصص و ماهر و باتجربه، انجام نشده باشد! یکی دیگر از مواردی که باید در نظر داشت این است که ترکیب ژل باید استاندارد و دارای مجوزهای بهداشتی باشد. در غیر اینصورت باید به اصل بودن محتوای مزوژل شک کرد و آن را تقلبی دانست.

علاوه بر کیفیت ژل، نحوه واکنش پذیری یا عدم آن توسط بدن فرد هم مهم است. خیلی از افراد بخصوص کسانی که سابقه آلرژی دارند، ممکن است در برابر ورود محتویات این ژل به بدنشان دچار واکنش شوند.

گاهی ممکن است این ژل در ابتدای امر بدون هیچ مشکلی باشد و به مرور زمان دچار تغییر حالت در قسمت به کار رفته شود که این مسئله هم ناشی از بی کیفیتی ژل می باشد. بنابراین حتما سعی کنید قبل از انجام تزریق، از کیفیت و استاندارد بودن و نام و نشان و برند ژل اطمینان حاصل کنید.

مدت ماندگاری مزوژل چقدر است ؟

 

معمولا مدت زمان ماندگاری این ژل از 6 ماه تا 2 سال می باشد. البته این دامنه تفاوت به برند ژل و کیفیت آن برمی گردد. همچنین با توجه به ترکیب به کار رفته در ژل نوع تزریق هم می تواند سطحی تر و یا عمیق‌تر باشد. به این ترتیب اگر در تزریق این عامل درنظر گرفته نشود، ممکن است میزان ماندگاری ژل کمتر شود.

راه های جایگزین تزریق مزوژل چیست؟

 روش مزوتراپی هم نوعی تزریق مواد معدنی و ویتامین ها یا سموم ضعیف کننده عضلات مانند بوتاکس، می‌باشد که البته عوارض کمتری در پی خواهد داشت. با کمک طب سوزنی و یا استفاده از کرم ها و ماسک‌های طبیعی آبرسان هم می توان تا حدودی از پیری و چروکیدگی پوست جلوگیری کرد و سبب شادابی و انعطاف‌پذیری بیشتر پوست شد.

تفاوت مزوژل با مزوتراپی چیست؟

در نگاه کلی این دو روش هر دو باعث جوانسازی پوست شده و در هر دو این روشها، پوست تحریک به کلاژن‌سازی و در نتیجه سفت شدن و برگشت خاصیت ارتجاعی را در پی خواهد داشت.

اما تفاوت اصلی این دو در مقدار مواد کاربردی و درصدهای آنهاست. کلاژن و اسیدهیالورونیک در ترکیب مزوژل بسیار بیشتر بوده ( حدود 15 درصد) و در نتیجه اثرگذاری آن بسیار بیشتر و چشمگیر خواهد بود. بلافاصله اثرگذاری خود را نشان داده و برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری پوست بسیار مفید می‌تواند باشد.

                                   

 

انواع مزوژل و تفاوت بین آنها

 مزوژل دو نوع می باشد. و این تفاوت براساس نوع ژل مورد استفاده می باشد. اولین ژل مربوط می شود به نوع جالپرو و مورد دوم هم پروفایلو می باشد.

جالپرو

این محصول توانست رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و تاثیر چشمگیری را در بهبود مشکلات پوستی بیماران در ارتباط با تزریق مزوژل داشته باشد.

این محصول خود به دو نوع تقسیم می شود. جالپرو – جالپرو HMW

مشخصه هر دو این محصولات، در ارتباط با مقدار آمینواسیدی است که در فرمولاسیون آنها به کار رفته است. این آمینو اسیدها می توانند مواد مغذی خوبی برای سلولهای تولیدکننده کلاژن و آنزیمهای ضدپیری باشند و به این ترتیب در شادابی پوست نقش مهمی را ایفا می کنند. همچنین ماندگاری این محصول هم بسیار بالاست. تزریق انواع محصول جالپرو، می تواند به سرعت اثر خود را به نمایش بگذارد و می تواند این تزریق در قسمتهای مختلف بدن مثل دست، صورت، شکم و ….انجام شود. 

پروفایلو

یکی دیگر از محصولاتی که در تزریق مزوژل مورداستفاده قرار می گیرد، ژل برند پروفایلو است. با وجود اینکه در ترکیب این ژل هم از اسید هیالورونیک استفاده شده است اما تزریق این ماده برای حجم دهی به بافت ها نیست بلکه هدف از تزریق پروفایلو کمک به تولید کلاژن و آلاستین در پوست می باشد که منجر به سفت شدن پوست و دادن خاصیت ارتجاعی به آن می باشد. این محصول در مدت تقریبا 1ماهه، سبب آزادسازی و تولید چند نوع کلاژن و آلاستین مختلف خواهد شد.

                                  

 

افرادی که کاندیدای خوبی برای انجام تزریق مزوژل هستند

 

 افرادی که دارای گودی زیرچشم و یا سیاهی دور چشم هستند.

 چین و چروک در قسمت های مختلف پوست صورت خود دارند.

 کسانی که دارای ترک های پوستی اند.

 دارای فرورفتگی های مختلف مثل جای جوش های عمیق؛ هستند.

 کسانی که قصد حجیم کردن بخش هایی از بدن مانند لبهایشان را دارند.

اگر شما هرکدام از موارد زیر را در پوست خود و یا هر قسمتی از بدن خود مشاهده می کنید، می توانید برای رفع آن از تزریق مزوژل استفاده کنید.

 

چطور یک کلینیک خوب برای تزریق مزوژل پیدا کنیم

 

برای انجام هر چه بهتر تزریق این ژل و استفاده از اثرات مثبت آن در ابتدای امر باید به دنبال مراکزی باشید که از نظر تخصص و تجربه؛ کارآزموده باشد و سابقه خوب و قابل‌قبولی در این زمینه ارائه کند. علاوه بر این وجود پزشکان و متخصصان زیبایی که مدتهای زیادی را به انجام این عمل گذرانده‌اند، بدون شک می توانند در رضایت بخشی شما از تزریق نقش بسیار مهمی را بازی کند. 

نوع ژل و کیفیت آن که در مرکز موردنظر شما، مورد استفاده قرار می گیرد هم کمتر از نقش یک متخصص حاذق نیست! بدون وجود ترکیب ارزنده و باکیفیت، بهترین پزشکان هم نمی توانند نقش چندانی را در بهترکردن نتیجه ایفا کنند!

شما می توانید تمامی این انتظارات را با یک جلسه مشاوره در مرکز موردنظر خود بررسی نمایید و تصمیم گیری نهایی را انجام دهید.

 

سخن نهایی درباره تزریق مزوژل در تهران

 

تزریق مزوژل همانطور که در کل این مقاله به آن اشاره کردیم، یکی از روش های کم دردسر و کم‌عارضه برای پوست می باشد که به کمک آن می توانیم هم حجم‌دهی به قسمت های مختلف بدن و مخصوصا صورت داشته باشیم و هم از وجود چین و چروک، خطوط عمیق اخم و خنده در اطراف دهان و ابروها، خطوط پیشانی و…خلاص شویم.

البته در این میان این تزریق برای افرادی که باردار یا شیرده هستند و یا کسانی که سابقه واکنش‌های آلرژیک دارند و یا افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.

روشهای جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی که معمولا با افزایش سن و یا برخی حوادث، اتفاق می افتند می تواند جدای از مسائل مربوط به زیبایی، در اعتماد به نفس افراد اثر بسیار زیادی بگذارد و حتی منجر به بروز مشکلات مختلفی در روابط با اطرافیان شود. 

با انتخاب یک روش مطمئن، یک پزشک متخصص حاذق و یک کلینیک مدرن و مجهز، با هزینه ای معقول و به صرفه، می توان از این عدم اعتماد به نفسی خلاص شد.

تزریق مزوژل راهی مطمئن برای رسیدن به خواست شماست.

بهترین مرکز تزریق  مزوژل در تهران را از کلینیک42 بیابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *