تزریق بوتاکس به گردن

تزریق بوتاکس به گردن

تزریق بوتاکس به گردن

در طول سالیان گذشته روش های درمانی مانند بوتاکس و پر کننده های پوستی کاربرد های زیادی داشته اند اما معمولا از این روش های تزریقی و جوانسازی برای نواحی صورت استفاده می شود.امروزه برای از بین بردن چین و چروک در مناطق مختلف بدن مانند گردن هم می توان از مزایای بوتاکس بهره برد.

بوتاکس باعث انقباض در عضلات صورت شده و بعد از آن پوست سفت و محکم تر از قبل می گردد و همین مسئله باعث می شود تا خطوط ریز و چین و چروک از بین بروند.

با بوتاکس می توان به هدف اصلی یعنی جوانسازی و سفت کردن پوست در صورت و گردن دست پیدا کرد.


بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران کیست؟ کلیک

تزریق بوتاکس به گردن

چه عواملی باعث ایجاد چین و چروک در گردن می گردد؟

عامل اصلی در ایجاد چین و چروک گردن افزایش سن و شروع روند پیرشدن پوست می باشد.هر چه ما مسن تر می شویم و در کنار آن مراقبت های درستی از پوست نداشته باشیم  (مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید) به مرور زمان پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و دیگر به سفتی و طراوت سابق نیست.

در برخی از افراد علاوه بر این مشکلات ، چربی موجود در ناحیه گردن هم از بین می رود و افتادگی و چین و چروک در گردن دوچندان می شود.

عامل دیگر چین چروک گردن هم می تواند خم شدن مکرر و مداوم در طول یک مدت طولانی در اثر استفاده از تلفن همراه یا محیط کاری باشد.

نوعی از خطوط عمودی در گردن وجود دارد که از پایین چانه تا پایین حلق کشیده شده است که در ظاهر نوعی چروک به نظر می آیند اما در اصل این خطوط در اثر انقباض عضله ای با نام عضله ی پلاتسما ایجاد می گردند.

این عضله نقش اساسی در کنترل برخی حرکات خاص فک پایین دارد و به اعمالی مثل صحبت کردن و جویدن غذا کمک می کند.

گذر زمان و پیری اثرات مشابه ی بر روی این عضله دارد و سبب می گردد تا این عضله خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و خطوط موازی و عمودی در گردن بیشتر در چشم بیاید.

مطالب مرتبط

معرفی بهترین دکتر بوتاکس در تهران

تخفیف تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به گردن

تزریق بوتاکس گردن چگونه چین و چروک را از بین می برد؟

بوتاکس برای محو کردن خطوط و نوار های ریز تا متوسط در گردن تاثیرگذار است. با تزریق بوتاکس به گردن ، عضله ی پلاتسما شل می شود و همین مسئله به کاهش خطوط در روی گردن کمک می کند.با استفاده از بوتاکس علاوه بر چروک ها می توان غبغب را هم از بین برد.

در هنگام تزریق بوتاکس به یک ناحیه در عضلات فلج شدن موقتی اتفاق می افتد و با انقباض عضله و در نهایت سفت شدن آن چین و چروک از بین می رود.بوتاکس اثر مثبت دیگری هم در افزایش کلاژن سازی پوست دارد که به طور طبیعی پوست با استفاده از این ماده موجود در پوست خود به خود به جوانسازی اقدام می نماید.

ماندگاری نتایج تزریق بوتاکس گردن می تواند بین 12 تا 18 ماه باشد.البته ماندگاری در بوتاکس و فیلر های پوستی تا حد زیادی به سلامت و شرایط پوست بیمار بستگی دارد.

در بحث هزینه هم باید گفت با توجه به ناحیه ی تزریق ، تعداد تزریق ، تعداد جلسات و نوع برند انتخابی در هزینه ی نهایی موثر خواهد بود.

تزریق بوتاکس به گردن

عوارض تزریق بوتاکس به گردن

قبل از انجام بوتاکس با پزشک در مورد عوارض احتمالی مشورت کاملی داشته باشید و سعی کنید در انتخاب مرکز و متخصص تزریق بوتاکس کمال دقت را داشته باشید تا احتمال عوارض ناشی از عدم تجربه به حداقل برسد.

عوارضی مانند

  • درد
  • قرمز شدن
  • بی حسی
  • کبود شدن
  • تورم
  • عفونت
  • التهاب
  • احساس خارش

از جمله عوارض احتمالی هستند که تمامی آنها موقت بوده و با گذشت زمان از بین خواهد رفت.


مطلب مربتط

بوتاکس خوب برای صورت

سایر روش ها برای رفع چین و چروک گردن

روش های مانند لیفتینگ یا کشیدن پوست گردن و همچنین جراحی وجود دارد.جراحی یک روش دائمی است ولی عوارض مخصوص خود را دارد.بوتاکس و پرکننده های پوستی روش های موقت بوده و استمرار آن نیاز به تجدید دوره دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *