ترمیم ترک پوست با روش لیزر فراکشنال

ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال

ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال یکی از روش های ترمیمی پوست است که در حال حاضر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. تغییرات وزنی و هورمونی، بارداری در خانم ها، خشکی پوست و برخی بیماری ها در بلند مدت و کوتاه مدت می تواند منجر به ایجاد ترک های متعدد پوستی شود و بسیاری می خواهند با درمانی مناسب این ترک ها و نشانه های پوستی را رفع کنند. یکی از این روش ها لیزر فراکشنال است که در ادامه به اختصار درباره آن صحبت خواهیم کرد.

مراکز معتبر لیزر فراکشنال در تهران کدامند کلیک

 

نگاهی به روش درمانی ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال

پروسۀ اصلی ترمیم ترک های پوستی با لیزر فراکشنال از طریق فرایند کلاژن سازی است و می تواند با تولید کلاژن در لایه های عمیق پوستی به درمان منجر شود. در این درمان با از بین رفتن ترک های پوستی، پوستی سالم و جدید جایگزین شده و به مرور از میزان و البته عمق ترک ها کم می شود، قسمت های ترک خورده تغییر رنگ داده و به مرور پوست رنگ طبیعی خود را پیدا می کند.

ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال
ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال بعد گذشت 3 ماه دوره درمانی

همانطوری که می دانید کلاژن مادۀ اصلی در جوانسازی پوست است و در بسیاری از کرم های پوستی و لوازم آرایشی-بهداشتی پیدا می شود. در صورتی که کلاژن به پوست تزریق شده و یا برای کلاژن سازی تحریک شود برای بازۀ زمانی مورد نظر می توان منتظر جوانسازی پوست، روشن شدن، شادابی و تشکیل لایه های پوستی با سلول های جدید بود.

هزینه و قیمت لیزر افیرم برای جوانسازی پوست در تهران

ترمیم ترک پوست با لیزر

ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال

ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال

ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال

 


لیزر جوانسازی فوتونا


عوامل موثر در شکل گیری ترک های پوستی

در بحث ترمیم ترک های پوستی با فراکشنال این سوال مهم پیش می آید که چرا ترک در پوست ایجاد می شود؟ معمولا هر فرایندی که منجر به کشیدگی پوست شود، بعد از مدتی می تواند منجر به شکل گیری ترک ها و کشیدگی پوست شود. فرایند 9 ماه بارداری و کشیدگی پوست رحم، چاق و لاغر شدن های متعدد، تغییرات هورمونی و همه این موارد می تواند در شکل گیری این زخم ها و ترک ها موثر باشد.

بعد از تمام جلسات درمانی ترمیم ترک پوست با فراکشنال شما به خوبی به نتیجه مثبت کلاژن سازی این درمان پی برده و از پوستی شفاف و بدون ترک با رنگ طبیعی لذت خواهید برد.


فرایند ترمیم ترک پوست با فراکشنال

در فرایند ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال، قدرت لیزر لایه های نازک پوست را حذف کرده و تمام سلول های پوستی اطراف ترک را متلاشی می کند تا پوست به کلاژن سازی تحریک شود. در این صورت است که لایه های جدید از سلول های پوست با دخالت مصنوعی شروع به تکثیر کرده و به مرور پوستی جدید جایگزین پوست ترک خورده قبلی می شود.

شما از روش درمانی ترمیم ترک پوست با لیزر فراکشنال می توانید برای ترمیم تمامی ترک های پوستی شکم، پهلو، ران، سینه و بازوها استفاده کرده و بعد از 4 الی 5 جلسه نتیجه فوق العاده آن را ببینید.



مراکز معتبر لیزر فراکشنال در تهران کدامند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *