تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیر بغل و کف دست

بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیر بغل و کف دست ; بوتاکس زیر بغل تعریق زیر بغل یکی از مشکلات رنج آور برای بسیاری از افراد است. البته برای این مشکل هم جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. شما با روش درمانی بوتاکس زیر بغل، به سرعت می توانید به بهبودی مد نظرتان دست پیدا کنید و طی مدت زمان بسیار کوتاهی، شاهد نتایج خیره کننده این روش درمانی باشید. برای آشنایی بیشتر با روش بوتاکس، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه فرمایید👈👈.درمان میگرن با تزریق ژل👉👉

بوتاکس زیر بغل


تعریق زیر بغل و علل آن

عرق کردن زیر بغل و دیگر نقاط بدن، باعث ایجاد تعادل دمایی بدن شده و درجه حرارت بدن را کاهش می دهد. اما این تعریق در برخی از افراد بیشتر دیده شده و حتی می توان آن را به عنوان یک بیماری محسوب کرد.

همه چیز درباره تزریق بوتاکس کلیک کنید

بوتاکس زیر بغل

🔸🔸🔸

بسیاری از افراد با مشکل تعریق زیاد به مطب پزشکان مراجعه می کنند و عموما هم راه درمان موثری را پیدا نمی کنند. منشا اصلی این بیماری و علل تعریق زیر بغل، در واقع وجود زمینه های ارثی در فرد می باشد.

👈👈تزریق ژل ساق پا و زانو👉👉

🔸🔸🔸

البته دلایل دیگری نیز می تواند زمینه ساز بروز این بیماری در فرد شود. برای مثال می توانیم به عوامل هورمونی و بیماری های هورمونی نظیر پاراتیروئید، پرکاری تیروئید، دیابت و … اشاره کنیم. برخی افراد نیز در شرایط و موقعیت های استرس زا دچار تعریق زیاد می شوند که البته این موضوع نمی تواند به عنوان یک مشکل بزرگ تلقی شود.


تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیر بغل و کف دست

انواع بوتاکس

روش های درمانی بسیاری برای درمان تعریق بدن وجود دارد. اما مهمترین و شایع ترین روش های درمانی عبارت اند از روش آلومینیوم کلراید موضعی، قطع اعصاب سمپاتیک، جراحی و برداشتن غدد تعریق و بوتاکس زیر بغل.

🔸🔸🔸

معمولا موثرترین روش برای درمان این بیماری، استفاده از روش درمانی بوتاکس زیر بغل می باشد. بوتاکس روی آنتی کولینرژیک ها و غدد تعریق اثر گذاشته و از این طریق باعث کاهش تعریق در فرد می شود و به نوعی میزان تعریق بدن فرد را متعادل می کند. این روش درمانی عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت و در بدترین شرایط ممکن است شما با عوارضی نظیر سرماخوردگی مواجه شوید.

همه چیز درباره تزریق بوتاکس

 🔸🔸🔸


بوتاکس پیشانی قبل و بعد
قبل و بعد از بوتاکس پیشانی

اطلاعات بیشتر بوتاکس پیشانی برای رفع چین و چروک


بایدها و نبایدهای بوتاکس زیر بغل

برای انجام عمل بوتاکس زیر بغل، باید یک سری اصول حتما رعایت شود.

🔹این روش درمانی نیاز به بی حسی خاصی ندارد و در صورت وجود درد، می توان از بی حس کننده های موضعی استفاده کرد.

🔹هر فرد به میزان 40 الی 50 واحد بوتاکس برای هر زیر بغل احتیاج دارد و حدود 20 نقطه برای تزریق بوتاکس باید ایجاد شود

🔹شما پس از یک الی دو هفته می توانید شاهد کاهش قابل توجه میزان تعریق خود در این ناحیه شوید.

🔹 این روش درمانی حدود 6 ماه اثر بخشی مفید دارد و شما پس از این مدت زمان می توانید انجام بوتاکس زیر بغل را تمدید نمایید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که شما پس از دو هفته بعد از بوتاکس می بایست به پزشک معالج خود مراجعه کنید تا معاینات لازم انجام شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *