بوتاکس برای افتادگی پلک

بوتاکس برای افتادگی پلک

بوتاکس برای افتادگی پلک روشی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. پلک ها پرد های چشم ها می باشند و در صورت ورود عامل خارجی به سرعت واکنش نشان می دهد و از آن جلوگیری می کند. کلینیک۴۲

بوتاکس برای افتادگی پلک

شما میتوانید برای مشاوره رایگان و دانستن قیمت   بوتاکس برای افتادگی پلک بر روی لینک زیر کلیک کرده واز تخفیف های ویژه سایت کلینیک42 برای تزریق بوتاکس کف دست استفاده کنید

 

مشاوره و استعلام قیمت بهترین مراکز تزریق بوتاکس در ایران

 

متاسفانه بعضی اوقات پلک ها کمی کمتر از حد معین باز می شوند و باعث می شوند دامنه بینایی کم شود به همین علت این عارضه ناخوشایند که افتادگی پلک و یا پتوز نام دارد باید سریعا درمان شود. با ما همراه باشید تا در ادامه با با علت افتادگی پلک و راه های درمان آن مانند بوتاکس برای افتادگی پلک بیشتر آشنا شویم.

بهترین دکتر بوتاکس در تهران


تمامی نکات بعد از تزریق بوتاکس


بوتاکس برای افتادگی پلک


افتادگی پلک

 

به افتادگی پلک های فوقانی پتوز می گویند. افتادگی پلک هنگامی که به صورت کم با کامل مردمک چشم را پوشش دهد سبب می شود میدان دید کاهش بیاید. افراد مبتلا به این عارضه به سختی پلک چشم خود را باز نگه می دارند و همچنین برای بالا ابردن ابروهای خود هم دچار مشکل می شوند. کلینیک۴۲

 

درمان افتادگی پلک با لیفت

 

در موارد شدیدتر افرادی که مبتلا به افتادگی پلک چشم هستند برای دیدن باید پلک خود را با انگشتشتان بالا بیاورند. افتادگی پلک ممکن است جزئی باشد و یا کل مردمک را بپوشاند. افتادگی پلک هم در بزرگسالان و هم کودکان اتفاق می افتد اما معمولا به علت افزایش سن به وجود می آید.

 

بوتاکس برای افتادگی پلک قبل و بعد


علائم و نشانه های افتادگی پلک

 

افتادگی یک پلک یا هر دو پلک، اختلال در دیدن و پارگی شدید از علائم افتادگی پلک می باشند. افراد مبتلا به این عارضه متناسب با شدت افتادگی پلک به اختلال در دیدن دچار می شوند و گاهی وقت ها مجبورند سر خود را به عقب برگردانند تا بتوانند از زیر پلک ببینند و یا اینکه ابروهای خود را به طور دائم بالا می برند تا بتوانند پلک خود را هم بالا ببرند.

 

میزان و شدت افتادگی پلک در هر شخص متفاوت می باشد. افتادگی پلک با درماتوکالاسیس شباهت زیادی دارد که نوعی بیماری است که باعث افتادگی پوست می شوند.

 

بوتاکس و لیفت ابرو : ماندگاری و هزینه لیفت

 


بوتاکس برای افتادگی پلک

 

 

درمان با بوتاکس برای افتادگی پلک جز پرطرفدارترین روش های درمانی در پزشکی زیبایی می باشد.

این روش پرطرفدار در زیبایی ظاهری تاثیر زیادی دارد. یکی از مسائل مهم در هنگام درمان با بوتاکس این است که افتادگی ابرو به وجود نیاید.

معمولا پزشکان کم تجربه دچار این مشکل می شوند اما اگر برای انجام بوتاکس نزد پزشک متخصص و باتجربه بروید جای هیچ نگرانی نمی باشد.

 

انحراف زمانی اتفاق می افتد که تزریق در حفره چشم ها و زیر عضله انجام شود که در نتیجه سبب افتادگی پلک می شود. بهترین کار این است که تزریق ها در جایی دور از عضله های چشم انجام شود.

 

طریقه تزریق در این ناحیه از صورت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و جراح باید مواظب باشد در حین تزریق سوزن به چشم ها اصابت نکند زیرا این کار ممکن است خطرناک باشد. در درمان افتادگی پلک با بوتاکس همچنین باید تقارن را هم در نظر گرفت زیرا اگر میزان تزریق برای بوتاکس نابرابر باشد باعث می شود یک طرف در مقایسه با طرف دیگر بالاتر باشد و ابروها نیز نامسطح به نظر برسند.

 

معمولا قیمت بوتاکس برای افتادگی پلک در برابر روش های دیگر پایین تر می باشد. متخصص های گروه های پزشکی زیبایی و سلامت در جلسه های مشاوره تمامی هزینه های درمان مانند بوتاکس و جراحی و روش های پرداخت را به خوبی اطلاع می دهند. کلینیک۴۲

بهترین دکتر بوتاکس در تهران



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *