بوتاکس و لیفت ابرو : ماندگاری و هزینه لیفت

بوتاکس و لیفت ابرو

امروزه یکی از متداول ترین روش هایی که توسط آن چین و چروک های صورت شما به کلی از بین می رود و می توانید چهره جوان تری را داشته باشید بوتاکس و لیفت ابرو می باشد.

در ادامه این مطلب ما شما را با ویژگی های بوتاکس و لیفت ابرو آشنا خواهیم کرد تا بهتر بتوانید برای انجام عمل تزریق بوتاکس ابرو تصمیم بگیرید. با ما همراه باشید.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان و دانستن قیمت بوتاکس لیفت ابرو بر روی لینک زیر کلیک کرده واز تخفیف های ویژه سایت کلینیک42 برای تزریق بوتاکس کف دست استفاده کنید

 

مشاوره با بهترین مراکز تزریق بوتاکس در ایران

 

بوتاکس و لیفت ابرو


بوتاکس و لیفت ابرو

ماهیچه هایی که اطراف پیشانی هستند به مرور زمان و با افزایش سن حرکت می کنند و چین و چروک هایی در آنها پدیدار می شود. این فرآیند گاهی سبب افتادگی ابروها می شود.چند نمونه از عکس قبل و بعد از لیفت ابرو در زیر برای شما عزیزان قرار داده شده است :

بوتاکس و لیفت ابرو قبل و بعد

بوتاکس و لیفت ابرو قبل و بعد

برای جلوگیری از این اتفاق و یا بهبود این شرایط بوتاکس و لیفت ابرویکی از ایمن ترین و سریع ترین روش هایی است که می توانید از آن برای لیفت ابروهای خود استفاده کنید.

در طی فرآیند تزریق ژل بوتاکس ابرو، عضلات قسمت پیشانی آرام تر می شوند و این اجازه داده شود تا ابروها بالا کشیده شده و سبب از بین رفتن خطوط بین ابرو و جلوه بیشتر ابروها شود.

بوتاکس پیشانی قبل و بعد
بوتاکس پیشانی قبل و بعد

بوتاکس پیشانی و صورت ; از بین رفتن خطوط پیشانی با بوتاکس

بوتاکس پیشانی قبل و بعد
بوتاکس پیشانی قبل و بعد

در حقیقت بوتاکس یک نوع از سم به نام بوتولینیوم می باشد که متخصص پوست می بایست به صورت کنترل شده و استاندارد مقادیری از آن را متناسب با نوع پوستی که شخص دارد استفاده نموده که سبب از بین رفتن چین و چروک های پوستی می شود.


بوتاکس و لیفت ابرو

ماندگاری بوتاکس ابرو

تصور نکنید که با یک بار عمل بوتاکس و لیفت ابرو برای همیشه چین و چروک های شما از بین می رود. زیرا این روش به صورت موقت بوده و می بایست به صورت متناوب و دوره ای عمل بوتاکس ابرو تکرار شود.

به طور معمول میزان ماندگاری بوتاکس بین 4 تا 6 ماه می باشد و لازم است بدانید که ماندگاری هر چه بیشتر بوتاکس ابروی شما بستگی زیادی به نوع بوتاکسی که استفاده شده و متخصصی که عمل بوتاکس را برای شما انجام داده است، دارد.

بنابراین بهتر است قبل از انجام لیفت و بوتاکس ابرو حتما به متخصص خوب و مجرببرای انجام عمل زیبایی و بوتاکس خود مراجعه نمایید.

 

 

 


هزینه لیفت ابرو

هزینه تزریق بوتاکس ابرو در حقیقت بستگی به مارک بوتاکسی که مورد استفاده قرار می گیرد، تعداد نواحی از پیشانی و ابرو که تزریق روی آن صورت می گیرد و همچنین میزان تخصصی که پزشک شما برای انجام عمل بوتاکس دارا می باشد، دارد.

به این صورت که هر چه مارک بهتر و پزشک مجرب تری را برای انجام بوتاکس خود انتخاب کنید، قاعدتا هزینه بالاتری خواهد داشت اما از طرفی ریسک کمتری را متحمل خواهید شد و ماندگاری بوتاکس شما نیز بیشتر خواهد بود.

لازم است بدانید که نتیجه ای که از عمل بوتاکس حاصل می شود تنها چند دقیقه طول خواهد کشید و بعد از چند روز نتیجه کامل را مشاهده خواهید نمود.  


بوتاکس و لیفت ابرو

همانطور که گفته شده بوتاکس و لیفت ابرو کمک بسیار ویژه ای به از بین رفتن چین و چروک هایپیشانی و ابروی شما خواهد کرد و ابروهای شما را بالاتر می برد به طوری که اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید و چهره بازتری خواهید داشت.

اما استفاده از مواد مناسب برای بوتاکس و لیفت ابرو بسیار اهمیت دارد زیرا همانطور که بوتاکس می تواند تاثیرات مثبت و خوبی را روی پوست شما داشته باشد، از طرفی ممکن است با استفاده از مواد نامرغوب به زودی کیفیت خود را از دست بدهد و نتیجه معکوس برای از بین بردن چین و چروک ها داشته باشد.

 

اما با تمام این توصیفات از عمل بوتاکس برای ابرو، لازم است بدانید که این شیوه درمان دائمی برای از بین رفتن چین و چروک ها نیست و می بایست هر چند وقت یک بار (حدود 6 ماه) تمدید شود.

اما مراقبت های شما از پوست و استفاده درست از انواع کرم ها و ضد چروک ها نیز می تواند به بهبودی و مقاومت بیشتر پوست شما در برابر افتادگی کمک زیادی کند تا همواره بتوانید پوست جوان و شادابی داشته باشید.



 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *