هایفو دور چشم

رفع چین و چروک اطراف چشم با هایفو

هایفوتراپی و هایفو دور چشم یکی از روش های درمانی کاملا مکانیکی می باشد که توسط دستگاه های مختلف انجام می شود. هایفوتراپی در سال 2012 به عرصه پزشکی و درمانی وارد شد. این روش یک روش مدرن می باشد و علاوه بر جنبه درمانی، جنبه پیشگیری کننده نیز دارد. در حقیقت برای جلوگیری از ایجاد عارضه های پوستی می توان برای انجام این روش اقدام کرد. استفاده از روش نامبرده برای پیشگیری از ایجاد انواع چروک ها و چین خوردگی های صورت، پیری زودرس و … موثر می باشد.

 

دستگاه های هایفو توسط امواج مافوق به فعالیت خود ادامه می دهند. در حقیقت امواج مافوق به بافت پوست صورت و بدن ارسال می شوند. امواج در زیر سطح پوست و در لایه های میانی متمرکز می شوند که باعث کلاژن سازی پوست می شوند، همچنین سلول های فیبروبلاست ها را تحریک می کند که موجب شادابی پوست، جوانسازی آن و رفع چین و چروک های موجود در پوست می شود.

دقت در هایفوتراپی دور چشم

دور چشم یکی از حساس ترین قسمت های صورت می باشد که دارای بافت بسیار ظریفی می باشد، بنابراین درمان چین و چروک های موجود در زیر چشم و اطراف آن باید با دقت نظر بالایی صورت گیرد. یکی از موثر ترین روش ها برای درمان چین خوردگی های اطراف چشم، هایفوتراپی می باشد. در واقع هایفو دور چشم روشی برای رفع عارضه هایی چون کبودی دور چشم، افتادگی پلک، پف و ورم اطراف چشم، چین خوردگی های اطراف چشم، گودی زیر چشم، افتادگی پوست اطراف چشم و … می باشد.

هایفو دور چشم

عملکرد هایفو دور چشم چگونه است؟

هایفوتراپی مانند سونوگرافی با امواج مافوق کار می کند. امواج به کار گرفته کاملا بی خطر و بی ضرر می باشند. در هایفوتراپی با استفاده از دستگاه هایفو امواج را به صورت مستقیم به سطح پوست می تابند، امواج در زیر سطح پوست و در بافت همبند پوست در لایه های زیرین متمرکز می شوند.

انرژی گرمای تولید شده توسط امواج باعث تحریک سلول های موجود در پوست مانند فیبروبلاست می شود که شادابی پوست را به ارمغان می آورد. این عمل، روند کلاژن سازی پوست را افزایش داده که موجب جوانسازی آن می شود.

هایفو دور چشم از روش های بسیار موثر می باشد که با حرکت دستگاه مربوطه روی پوست دور چشم، باعث درمان و رفع مشکلات آن می شود. ناگفته نماند که حرکت آن کاملا یکنواخت بوده و گودی زیر چشم، پف دور چشم و چروک های آن را درمان می کند.

مزایا و فواید هایفو دور چشم چیست؟

هایفوتراپی اطراف چشم و یا دور آن مزایای زیادی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هایفو دور چشم یکی از روش های درمانی بدون عارضه می شود. روش های مختلفی برای درمان مشکلات دور چشم وجود دارد که می توان به روش هایی چون لیزر، جراحی، تزریق بوتاکس و … اشاره کرد، اما تمام روش های نامبرده، عوارض مختلفی دارند و روش هایفو با حداقل عوارض، موثر عمل می کند.

  2. هایفوتراپی دور چشم یک روش بدون درد، خونریزی و جراحی می باشد و عاری از هرگونه عارضه می باشد.

  3. یکی دیگر از مزایای استفاده از هایفو دور چشم می توان به مدت زمان آن اشاره کرد. این روش طی یک جلسه انجام می شود. اما مدت زمان جلسه به نوع عارضه، عمق چروک ها، نوع پوست و … بستگی دارد که توسط پزشک تعیین می شود.

  4. سرعت ترمیم بافت دور چشم پس از انجام هایفوتراپی به سرعت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *