مرکز کرایولیپولیز در تهران

بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران کجاست ؟ ایا میتوان با کرایولیپولیز لاغر شد چند جلسه لازم است تا با این روش به سایز مطلوب برسم ؟ ایا کرایو عوارض و خطرات دارد ؟ هزینه و روش انجام کاریولیپولیز چیست ؟

در این مقاله کلینیک42 میخواهیم یکبار دیگر درباره یک روش خوب لاغری با نام کرایولیپولیز به تمامی سوالات شما پاسخ بدهیم. و یک کلینیک خوب کرایولیپولیز در تهران به شما معرفی کنیم.

 

بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران کجاست ؟

 

 

ویژگی های یک مرکز لاغری خوب تجربه بالا رضایت بالا مراجعه کنندگان دانش روز دنیا ارتباط خوب با مشتری و بیمار و داشتن بروز ترین تجهیزات میباشد.

مرکز کرایولیپولیز دکتر سارا بهروان با بیش از 15 سال تجربه در زمینه خدمات پوستی و لاغری میتوانید بهترین گزینه برای انجام خدمات لاغری باشد

شما میتوانید با مراجعه به ( گالری عکس و فیلم اینستاگرام کلیک ) , رضایت و چگونگی انجام کرایولیپولیز را در بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران ایشان مشاهده بفرمایید.

تماس و گالری 

 

 

همه چیز درباره کرایولیپولیز کلیک


کرایو در شرق تهران

کرایولیپولیز کلینیک کرایو شرق تهران

یکی از عوارض زندگی صنعتی افزایش وزن و چاقی موضعی می باشد. از بین بردن چاقی موضعی و لاغری از دغدغه های افراد به ویژه خانم ها محسوب می شود. برای کاهش وزن و لاغری موضعی علاوه بر ورزش و رعایت رژیم غذایی از تجهیزات مدرن نیز می توان بهره برد. از جمله دستگاه های لاغر کننده موضعی دستگاه کرایولیپولیز است که با سیستم انجماد کار می کند.

 

مرکز کرایولیپولیز درشرق تهران


کرایولیپولیز در غرب تهران

کرایولیپولیز غرب تهران

اولین و مهم ترین نکته این است که استفاده از دستگاه کرایو برای لاغری موضعی هیچ گونه عوارضی برای کبد و سایر نقاط بدن را به همراه ندارد. چرا که این روش تنها با سرد کردن چربی ها و ایجاد لیپولیز سبب از بین رفتن چربی ها می شود. تنها ممکن است بعد از جلسه درمانی، شاهد قرمز شدن و تورم ناحیه مورد نظر باشید که طبیعی است و بعد از چند روز از بین می رود.

 

دومین دلیلی که باعث می شود از این روش برای لاغری استفاده کنیم، رسیدن به لاغری در ناحیه مورد نظرمان در مدت زمانی مناسب (بین 1 تا 4 ماه) بدون رژیم غذایی و ورزش است. لازم به ذکر است که شما می توانید بلافاصله بعد از جلسات لاغری موضعی به فعالیت های روزمره و ورزشی خود بپردازید.

بهترین مرکز کرایولیپولیز غرب تهران


مرکز کرایولیپولیز  شمال تهران

کرایولیپولیز در شمال تهران لاغری موضعی با دستگاه کرایو

میزان تاثیر روش کرایولیپولیز در کاهش سایز و میزان حجم چربی های ناحیه هدف بعد از دفع شدن سلول های یخ زده چربی از کبد نمایان می گردد و تعداد جلسات مورد نیاز برای مراجعه به مراکز لاغری موضعی با کرایو در هر بیماری با دیگری فرق دارد.

به بیان دیگر، انتظار برای کاهش سایز و لاغری موضعی ناحیه تحت درمان با روش کرایولیپولیز بعد از معاینه پزشک در جلسه اول تا حدودی مشخص شده و در همین جلسه نخست معمولا شاهد نابودی 20 درصد از چربی های در بسیاری از افراد خواهیم بود.

ورود به مرکز کرایولیپولیز شمال تهران


مقایسه کرایو با روش های دیگر لاغری 

کرایولیپولیز مقایسه با روش های دیگر با کرایولیپولیز

کرایولیپولیز از روش‌ های نوین و غیر تهاجمی برای از بین رفتن چربی های موضعی و همچنین کاهش وزن می باشد. این روش نسبت به روش های دیگر مزیت ها و برتری های قابل توجهی دارد.

در بسیاری از روش های لاغری مانند بای پس یا اسلیو و همچنین سایر روش ها، لاغری با عمل جراحی به دست می آید. هرچند این عمل ها ایمن هستند اما به سبب جراحی که رخ می دهد؛

مشکلاتی برای فرد به وجود می آید. این جراحی ها عوارض جانبی زیادی دارند.

 

اما در روش کرایولیپولیز، عوارض جانبی کم تر از سایر روش ‌های لاغری می باشد. مدت زمانی که طول می ‌کشد تا نتیجه حاصل شود نیز در این روش با سایر روش ها متفاوت است.

 

در روش کرایولیپولیز چه زمانی نتایج حاصل می شوند؟

کرایولیپولیز تعداد جلسات

بعد از اولین جلسه درمانی و منجمد شدن سلول های چربی مدت زمانی طول می کشد تا بدن سلول‌ های چربی را حذف کند. به طور معمول حدود سه هفته پس از اولین جلسه درمانی، نتایج قابل مشاهده در بدن فرد ظاهر می شود.  البته برای حفظ این نتیجه باید افرادی که کرایولیپولیز کردند؛ بعد از انجام جلسات درمانی خود، سبک زندگی شان را تغییر دهند و از دریافت چربی و کالری اضافی خودداری کنند. در غیر این صورت ممکن است نتایج به دست آمده پس از مدتی از دست بروند.

 هزینه کرایولیپولیز در تهران چقدر است؟

کرایولیپولیز قیمت و هزینه کرایولیپولیز

 کسانی که قصد انجام لاغری با روش کرایولیپولیز را دارند به احتمال زیاد تمایل داشته باشند؛ در مورد هزینه‌ های این روش لاغری اطلاعاتی را به دست بیاورند.

در این خصوص نمی توان قیمت و عدد مشخصی را بیان کرد. زیرا هزینه های انجام این روش به پارامتر های مختلفی بستگی دارد. از جمله پارامتر های موثر در انجام عمل کرایولیپولیز تعداد جلسات درمانی می باشد. همچنین دستگاه هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند نیز در هزینه ها موثر است. این عمل توسط دکتر سارا بهروان، متخصص پوست مو زیبایی و لاغری انجام می شود.

شما میتوانید جهت پرسیدن هزینه وقیمت های کرایولیپولیز و مشاوره رایگان همین حالا با شماره زیر تماس بگیرید

و یا در خارج ساعات کاری یا داشتن سوال بر روی لوگو زیر کلیک کنید و مستقیما به واتسآپ مجموعه متصل شوید

مشاوره در واتس آپ

شما میتوانید جها دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن گالری عکس دکتر سارا بهروان بر روی لینک زیر کلیک کنید

دکتر سارا بهروان | پوست, مو , زیبایی , لیزر , لاغری

کرایولیپولیز سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *