روش کاشت مو چیست ؟

بهترین روش کاشت مو

اگر شما نیز به دنبال بهترین روش کاشت مو هستید، توصیه می شود که از روش FUT که یکی از بهترین روش های کاشت مو است استفاده کنید. افراد بیمار می توانند با انجام مشورت های لازم با پزشک خود از این روش برای داشتن موهای پرپشت و زیبا استفاده کنند.

روش های کاشت مو

کاشت مو، یکی از جدیدترین عملیات زیبایی و سلامت می باشد که قدمت آن به 150 سال هم نمی رسید و امروزه مورد توجه بسیاری از افراد جامعه واقع شده است. توجه داشته باشید که مو از مهمترین عواملی می باشد که بر زیبایی افراد تاثیر دارد و نبود آن بی شک زیبایی واقعی را از افراد سلب خواهد کرد. ریزش مو در میان آقایان بسیار بیشتر است و همین امر سبب می شود که آقایان بیشترین حجم را در میان افرادی که می خواهند کاشت مو انجام دهند داشته باشند.

بهترین روش کاشت مو

البته توجه داشته باشید که فقط ریزش مو سبب این کم پشت شدن مو نیست بلکه بسیاری از افراد از زمان تولد به صورت ژنتیکی موی بسیار کم پشت دارند یا ممکن است در اثر مصرف برخی از مواد و داروها به موهای کم پشتی دست پیدا کرده باشد.

امروزه روش های بسیار مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که افراد می توانند با توجه به شرایط خود و هزینه های این روش بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنند و مورد استفاده قرار دهند. از مهمترین روش های کاشت مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

🔸     کاشت مو با روش BHT

🔸     کاشت مو با روش FIT

🔸     کاشت مو با روش FU

🔸      کاشت مو با روش SUT

هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی می باشند که فرد بیمار می تواند با مشورت پزشک خود و در نظر گرفتن آیتم های مد نظر خود یکی از این روش ها را انتخاب کند و برای رسیدن به زیبایی مورد نظر خود، آن را اجرا نماید.

بهترین روش کاشت مو

prp treatment

مقایسه کاشت مو و prp برای رشد مو و درمان ریزش مو

بهترین روش کاشت مو

اما بسیاری از بیماران به دنبال بهترین روش کاشت مو هستند تا بتوانند نتیجه بسیار فوق العاده ای را مشاهده نمایند. امروزه یکی از این بهترین روش های کاشت مو که در ایران نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، استفاده از روش FUT می باشد.

این روش در اتاق عمل صورت گرفته و جراح این عمل را به اندازه 2 سانتی متر برش از روی پوست سر افراد انجام می دهد و فولیکول های مو را از این تکه جدا می کند و سپس در محل مورد نظر خود کاشت می دهد.

👈👈کاشت ابرو👉👉

افرادی که قسمت های جلو سر آنها با کم پشتی و فقدان مو روبرو است این روش بهترین گزینه برای آنها بوده است و می توانند از این روش استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که برخی از افراد به دلیل جراحی، در استفاده از این روش امتناع می کنند این در حالی است که پزشکان و متخصصان پوست و مو این روش را یکی از بهترین و موثرترین روش های کاشت مو می دانند.

توجه داشته باشید که پیوند مو در این روش بسیار راحت تر از سایر روش ها می باشد و به همین جهت زمان بسیار کمتری نیز از بابت این کاشت صرف خواهد شد.


مزایای روش FUT به عنوان بهترین روش کاشت مو

اگر شما نیز قصد دارید در آینده نزدیک کاشت مو داشته باشید و به دنبال استفاده از بهترین و موثرترین راه برای کاشت مو هستید به شما توصیه می کنیم که از روش اف یو تی استفاده نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیر بی نظیری را مشاهده نمایید. از مهمترین مزایای روش اف یو تی به عنوان بهترین روش کاشت مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅     مناسب بودن برای افرادی که در قسمت های جلو سر خود فقدان مو هستند

✅    به زمان بسیار کمی برای کشت مو و فولیکول های مو نیاز است

✅    دارای بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات جراحی در ایران است   

✅    بسیاری از پزشکان این روش را تایید و پیشنهاد می کنند.




مشاوره رایگان درباره درمان ریزش مو

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *