دکتر تزریق فیلر

بهترین دکتر تزریق فیلر

امروزه با پیشرفت های موفقیت آمیز پزشکی می توان پیری را به تاخیر انداخت. پس از 30 سالگی گرد و غبار پیری بر چهره ظاهر می شود. اما شما می توانید با تزریق فیلر پیشروی روند پیری را به تاخیر بیندازید. در این مقاله درباره بهترین دکتر تزریق فیلر و تزریق فیلر مطالب بیشتری می خوانیم.

 

فیلر چیست؟

 

برای جوانسازی پوست از فیلر استفاده می شود. فیلرها موادی هستند که باعث رفع چین و چروک های پوستی، شیارهای عمیق روی پوست می شوند. از فیلرها به عنوان مواد پرکننده در حجم دهی موضعی پوست استفاده می شود.تفاوت فیلر پوستی و ژل چیست؟

👉


بهترین دکتر تزریق فیلر

 

لیفتینگ، پر کردن جای جوش، حجم دهی به لب ها و برجسته کردن گونه ها همگی از موارد استفاده از فیلر هستند. فیلرها انواع مختلفی دارند. وجود فیلر با غلظت های مختلف این ماده را برای تزریق در نقاط  مختلف بدن مناسب کرده است.

 

از خطرات عوارض و ماندگاری فیلر زیر چشم چه میدانید کلیک

تزریق فیلر زیر چشم


 

گفتنی است این مواد حجم دهنده را می توان از مواد طبیعی بدن انسان نیز به دست آورد.

بافت های پوستی و بافت های نگهدارنده مثل غضروف و مایع مفصلی حاوی فیلر طبیعی می باشند.

 

ماندگاری فیلر استفاده شده، بسته به مواد سازنده از شش ماه تا یک سال و نیم متفاوت است.

 

اقدامات لازم برای تزریق فیلر

اقدامات لازم برای تزریق فیلر

 

🔴پیش از تزریق فیلر باید به دنبال پزشکی خوب و مجرب در این زمینه باشید.

 

به مدت 2 هفته قبل از تزریق فیلر از مصرف داروهای انعقاد خون و داروی رقیق کننده خون (وارفارین و آسپرین)، مشروبات الکلی و استعمال دخانیات اجتناب کنید.

 

مزایا و عوارض تزریق فیلر زیر و دور چشم👉


 

🔴 در صورت داشتن حساسیت دارویی و یا ابتلا به بیماری مزمن، پزشک خود را مطلع سازید. پس از تزریق فیلر به هیچ عنوان نقاط تزریق شده را ماساژ ندهید. تورم بوجود آمده را با کمپرس آب سرد کاهش دهید.

 

دقت کنید به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق فیلر از آرایش کردن بپرهیزید و محل تزریق شده را در معرض گرما 🔥 و حرارت شدید قرار ندهید.

 


برخی از قیمت های برند معروف ژل و فیلر های پوستی عبارت اند از :

ژل ژویدرم : 1.700.000 هزار تومان 

ژل پرفکتا 900.000 هزار تومان

ژل مخصوص زیر چشم پرفکتا : 1 میلیون تومان

⚠ توجه قیمت ها حدودی است و با توجه به مقدار آن و محل تزریق قابل متغیر است

👈👈معرفی بهترین مارک های ژل لب و صورت👉👉

بهترین دکتر تزریق فیلر


اگر برای جوانسازی پوست خود از طریق فیلر مصمم هستید، باید برای یافتن بهترین دکتر تزریق فیلر اقدام کنید. یکی از مهمترین ویژگی های بهترین دکتر تزریق فیلر داشتن تخصص است.

 

با مراجعه به متخصص می توانید آسوده خاطر باشید پزشکی که انتخاب کرده اید، علم و توانایی این کار را دارد. توصیه می شود نمونه کارهای پزشک مورد نظر خود را ببینید. از دیگر ویژگی های یک پزشک خوب کار کردن در محیط تمیز است.

 

دکتر پوست و مو در گیشا , متخصص پوست در گیشا

 

متخصص برای جلوگیری از عوارض محیط آلوده یک محیط ایزوله را برای انجام عمل های زیبایی برمی گزیند. متخصصان پوست و مو و زیبایی برای تزریق فیلر از بهترین مواد و برند های معتبر استفاده می کنند. همچنین درباره ی میزان فیلر مورد نیاز برای تزریق در نواحی مختلف صورت و بدن اطلاعات کافی دارند.

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *