دستگاه برای لیزر پوست گندمی

بهترین دستگاه برای لیزر پوست گندمی

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش های دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است. اما در انتخاب نوع دستگاه لیزر، باید خیلی دقت کرد زیرا هر دستگاهی برای یک طیف رنگی از پوست ها مناسب است. برای لیزر پوست گندمی نیز دستگاه های لیزر متعددی وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

لیست مراکز لیزر تهران

لیزر موهای زائد


 

لیزر موهای زائد یکی از روش های غیر تهاجمی است که به چند میلیمتری لایه پوست نفوذ کرده و باعث تضعیف ریشه موها و از بین رفتن آنها می شود.

 

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین و بهترین روش های رفع موهای زائد تبدیل شده است

 

که برخلاف سایر روش های غیر دائمی همچون اپیلاسیون، ژیلت و کرم های موبر، نه تنها باعث بوجود آمدن جوش های زیرپوستی، موهای زیرپوستی و تیره شدن پوست نمی شود

 

بلکه پوست را صاف و یکدست کرده و موها پس از تکمیل دوره لیزر، کم پشت شده و حدود 80 تا 90 درصد از موها به طور دائمی می ریزند و مابقی موها نیز به صورت کرکی در می آیند.

 

معرفی بهترین مراکز لیزر دایود در غرب تهران👉👉

برای از بین بردن موهای زائد، برای هر طیف رنگ پوستی، دستگاه های لیزر مختلفی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

بهترین دستگاه لیزر پوست گندمی


 

اگر شما نیز دارای پوست گندمی هستید و نمی دانید که از چه دستگاهی برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید، باید بدانید که باید دستگاهی را انتخاب کنید که پوست شما را نسوزاند و برای نوع پوستی شما مناسب باشد.

[aparat id=”WYFh7″]

 

چه دستگاهی برای پوست شما مناسب است؟


دستگاهی برای پوست شما مناسب است که اشعه آن برای پوست شما مضر نباشد و بدون آسیب رساندن به پوست و هیچ گونه عوارضی، موهای زائد شما را این بین ببرد. یکی از بهترین دستگاه ها برای لیزر پوست گندمی، دستگاه لیزر دایود است. ایرانی ها اکثرا دارای پوستی با رنگ گندمی هستند و این دستگاه می تواند با بیشترین اثر بخشی و کمترین درد، موهای زائد را از بین ببرد.

 

👈لیزر دایود و SHR راهی به سوی نابودی موهای زائد👉

دستگاه لیزر دایود


همانگونه که گفته شد، بهترین دستگاه برای لیزر پوست گندمی، دستگاه دایود است. این دستگاه دارای طول موج 800 یا 810 نانومتر می باشد.

 

این طول موج به طور عمیق بر روی فولیکول های مو اثر می گذارد. دستگاه لیزر دایود، بر روی موهای ضخیم تر و تیره تر، خیلی بیشتر اثر می گذارد و کمترین سوختگی پوست را می توان با این دستگاه لیزر تجربه کرد.

 

👈👈 لیزر خالکوبی برای پاک کردن خالکوبی و تاتو👉👉

 

تاکنون گزارش خاصی از عوارض احتمالی این دستگاه لیزر وجود نداشته است، اما اگر شما دستگاه لیزر خود را به درستی انتخاب نکنید، ممکن است که نتیجه مطلوبی از آن نگیرید و از همه مهمتر پوست شما دچار سوختگی و التهاب شود.

 

بنابراین پیش از انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد دایود، حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *