روش های جایگزین بوتاکس برای رفع چین و چروک

روش های جایگزین بوتاکس

امروزه انواع مختلفی از روش های جایگزین بوتاکس جهت برطرف نمودن چین و چروک های صورت، خط ابرو، خط خنده، خط های پیشانی و چروک های زیر چشم در  شاخه های مختلف علوم زیبایی وجود داشته و به روش های ساده تر و بدون ایجاد عوارض جانبی جدی قادر به برآورده نمودن انتظارات افراد متقاضی خواهد بود.

مرکز معتبر تزریق بوتاکس در تهران کجاست ؟


  بوتاکس چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 تزریق بوتاکس یکی از شناخته شده ترین، قدیمی ترین و پرطرفدارترین روش های درمان چین و چروک های صورت اعضای بدن بوده و به شکل تزریق نوعی سم با نام عمومی بوتاکس انجام خواهد شد. فروش سم تزریق شده، عضلات ایجاد کننده چین و چروک را اصطلاحا فلج نموده و ظاهری صاف و یکدست در آنها ایجاد می نماید.

 

متاسفانه این روش در موارد بسیار زیادی دارای عوارض جانبی بوده و از جمله متدهای گرانقیمت به شمار می آید.

 

مزوتراپی برای لک صورت

 


 معرفی روش های جایگزین بوتاکس

روش های جایگزین بوتاکس مزوتراپی

مزونیدلینگ چیست و چه تفاوتی با مزوتراپی دارد

 

 مزوتراپی: یکی از درمان های جایگزین بوتاکس در علم نوین زیبایی، تزریق مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست، مواد گیاهی و یا نوعی سم ارزان تر از بوتاکس با عنوان مزوتراپی است.

 

این روش تاثیر بسیار زیادی در جوانسازی،  پیشگیری و درمان چین و چروک های ایجاد شده در سطح پوست صورت داشته و معمولاً نتایج رضایت بخشی بر جای خواهد گذاشت.

 


روش های جایگزین بوتاکس طب سوزنی

 

طب سوزنی: یکی دیگر از روش های جایگزین بوتاکس، از طب سوزنی در جوانسازی سلول های پوست صورت بوده که با  افزایش انعطاف پذیری و آبرسانی به سلول های پوستی، منجر به از بین رفتن چین و چروک ها و ایجاد ظاهری صاف و زیبا در پوست صورت خواهد شد.پ

 

آیا طب سوزنی به کمردرد کمک می کند؟

 


روش های جایگزین بوتاکس ماسک صورت

ماسک های صورت: انواع مختلف ماسک های صورت یکی دیگر از روش های جایگزین بوتاکس هستند که احتیاج به استمرار و مداومت طولانی مدت داشته و توصیه می ‌شود این درمان را از سنین پایین آغاز نمایید. امروزه بسیاری از ماسک های صورت طبیعی و گیاهی تهیه شده از میوه ها، گیاهان خاص و ترکیبات طبیعی موجود در طبیعت تاثیرات بسیار زیادی در کاهش و درمان چین و چروک های ایجاد شده در پوست صورت داشته و بدون هیچ عارضه جانبی می ‌توانند لطافت را به پوست شما بازگرداند.

روش های جایگزین بوتاکس

توجه به ویتامین های مورد نیاز پوست: یکی از مهمترین راه های کاهش ایجاد چین و چروک های پوستی و تیری زودرس در پوست صورت، توجه به تامین ویتامین ها و مواد مورد نیاز پوست می باشد. در این روش، در طی یک دوره درمانی کامل از ویتامین های مورد نیاز و مواد معدنی ضروری پوست به شکل خوراکی و یا تزریقی استفاده شده و چین و چروک های پوستی پس از پایان دوره درمان از بین خواهند رفت.


 استفاده از کرم ها و یا لوسیون های طبیعی

 امروز انواع متفاوتی از کرم ها و لوسیون های گیاهی در بازار آرایشی بهداشتی جهان موجود بوده با افزایش میزان آبرسانی به پوست صورت، تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست  و دفع سموم موجود در این نواحی قادر به ایجاد شفافیت، جوانی و از بین بردن چین و چروک های پوست خواهند بود.



مرکز معتبر تزریق بوتاکس در تهران کجاست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *