چگونه فیزیوتراپی به شما کمک می کند؟

فیزیوتراپی

مقدمه

براساس آخرین مطالعه ما ، افرادی که  دچار درد شانه هستند و انتظار دارند که فیزیوتراپی بتواند به آنها کمک کند ،  نسبت به افرادی که فکر میکنند حداقل پیشرفت را با فیزیوتراپی خواهند داشت ، بهبودی بهتری دارند.

ما همچنین دریافتیم که افراد اگر اطمینان داشته باشند قادر به ادامه کارهایی هستند که برایشان مهم است ، مانند معاشرت و زندگی روزانه ، سرگرمی و کار ،بهتر به بهبودی خواهند رسید.

درد شانه ، افراد در هر سنی را تحت تأثیر قرار داده و می تواند پایدار شود. آسیب دیدگی و استفاده بیش از حد از دلایل عمده درد شانه است ، اما بعضی اوقات علت آن مشخص نیست.

 این درد می تواند خواب را مختل کند ، در کار ، اوقات فراغت و فعالیت های روزمره مانند شستشو و لباس پوشیدن اختلال ایجاد کند.

بهبودی با فیزیوتراپی

ورزش

 ورزش ، که توسط فیزیوتراپیست ها تجویز می شود ، درمانی مؤثر برای درد شانه است ، اما همه از فیزیوتراپی سود نمی برند.محققان دانشگاه شرق آنگلیا و دانشگاه هرتفوردشایر در جنوب شرقی انگلیس به همراه فیزیوتراپیست های محلی می خواستند درمورد خصوصیات افرادی که از فیزیوتراپی بهره مند می شوند در مقایسه با افرادی که همچنان درد و ناتوانی مداوم را تجربه می کنند اطلاعات کسب کنند.

دانستن نتیجه برای افرادی که درد شانه دارند مهم است زیرا به آنها کمک می کند تصمیم بگیرند که یک دوره فیزیوتراپی را دنبال کنند یا نه.

آسیب عضلات گرداننده شانه چیست؟

 این مطالعه ، که در مجله پزشکی طب ورزشی انگلیس منتشر شد ، شامل 1030 نفر بود که در در شرق انگلستان در فیزیوتراپی برای درد عضلات اسکلتی و ماهیچه  شرکت کردند. ما در مورد 71 ویژگی بیمار ، از جمله سن ، سبک زندگی و تاریخچه پزشکی و یافته های معاینه بالینی قبل و هنگام اولین ملاقات فیزیوتراپی بیماران اطلاعاتی را جمع آوری کردیم.درمجموع 811 نفر 6 ماه بعد اطلاعاتی در مورد درد شانه و عملکرد آن ارائه دادند.

فیزیوتراپی

یافته های تعجب آور در بهبودی با فیزیوتراپی

چیزی که ما را غافلگیر کرد این بود که بیمارانی که گفته بودند انتظار دارند “به طور کامل بهبود یابند” در نتیجه فیزیوتراپی ، حتی بهتر از بیمارانی که انتظار داشتند ” بهبود زیادی یابند” عمل کردند.

همچنین ، افرادی که دارای باور به بهبودی بالاتری هستند ، احتمالاً برنامه ورزش خانگی را که توسط فیزیوتراپیست آنها پیشنهاد شده است ، انجام می دهند.اگر درد شانه دارید ، روش های مختلفی برای افزایش کنترل درد وجود دارد. برای درک و مدیریت علائم خود با فیزیوتراپیست خود کار کنید.

تمرینات خود را با هم تمرین کنید و از فیزیوتراپیست در مورد بازخورد تمرین ها سوال کنید از جمله نحوه تنظیم تمرینات تان را برای سخت تر یا آسان تر کردن آنها بخواهید. در آخر ، مطمئن شوید که در مورد آنچه می خواهید با فیزیوتراپی و فعالیت هایی که برای شما مهم است مشورت کرده اید.



 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *