برداشتن خال سطحی با لیزر فرکشنال

برداشتن خال سطحی با لیزر فرکشنال

 

برداشتن خال سطحی با لیزر فرکشنال

خال های ریز و سطحی را با روش لیزر فرکشنال می توان برطرف کرد، روشی کاملا ایمن که با از بین بردن رنگ دانه هایی که باعث ایجاد خال بر روی پوست شده اند ، به رفع خال هایی با ظاهر ناخوشایند کمک می کند.

برداشتن خال سطحی با لیزر فرکشنال

برای برداشتن خال سطحی با لیزر فرکشنال در ابتدا باید برای معاینه و ارزیابی پوست و خال ها به کلینیک زیبایی مراجعه کنید.متخصص پوست در کلینیک با نظر خود و مشورت با بیمار می تواند برای برداشتن خال اقدام کند.

دو دسته بندی برای خال وجود دارد که در اغلب موارد خال روی پوست خوش خیم است و اگر بیمار از وجود آن در روی پوست صورت یا هر قسمت دیگر ناراضی باشد طی یک فرایند ساده این مشکل برطرف می شود.

چرا رفع خال سطحی با لیزر روش بهتری از جراحی است؟

همانطور که گفته شد در طول معاینات متخصص پوست ، علاوه بر تشخیص نوع خال ، اندازه ی خال و ناحیه ای از پوست که خال در آن قرار دارد هم بررسی می شود.گاهی پیش می آید که خال علائم غیر طبیعی دارد و متخصص با تجویز آزمایش های بیشتر احتمال انواع بیماری مثل بیماری ملانوما را هم ارزیابی می کند.

بهترین مراکز برداشتن خال بدون در در تهران کلیک

بسیاری از افراد تمایل ندارند برای برداشتن یک خال کوچک جراحی انجام دهند و این موضوع طبیعی است زیرا جراحی در هر صورت عوارضی مثل باقی ماندن جای زخم دارد.

برداشتن خال سطحی با لیزر فرکشنال

وقتی خال روی صورت یا محل از بدن است که فرد دوست ندارد با جراحی جای زخم روی پوست باقی بماند ، مناسب ترین روش برای از بین بردن خال استفاده از لیزر فرکشنال است.

این روش در مقایسه با جراحی هزینه ی کمتری دارد و عوارض جراحی را هم ندارد.

خطر عفونت در روش لیزر بسیار کم است و صدمه جانبی به پوست دور خال نمی زند.

 

با یکبار مراجعه و انجام لیزر خال از روی پوست شما محو خواهد شد و جای زخم بسیار جزئی ایجاد می شود.در همان یک جلسه مراجعه چندین خال با لیزر برطرف می شود و سرعت بهبودی در بیمار بسیار زیاد است.

رفع خال با لیزر فرکشنال چگونه انجام می شود؟

وقتی که متخصص پوست به شما می گوید که خال از نوع گوشتی نبوده  و برجسته نیست ، احتمالا به آسانی می توانید از دست آنها خلاص شوید.

در ابتدای انجام برای راحتی بیمار و اینکه دردی را احساس نکند از بی حسی در ناحیه ای که خال ایجاد شده ، استفاده می گردد و بعد دستگاهی که لیزر را به درون پوست می تاباند ،روی پوست قرار می گیرد.

برخورد لیزر با سلول های پوستی تشکیل دهنده ی خال و رنگدانه های آن ، این مواد را تجزیه و تبخیر می کند و خال از روی پوست محو می شود.

برداشتن خال سطحی با لیزر فرکشنال

کل فرآیند انجام این روش کمتر از یک ساعت زمان می برد و این مدت در صورتی است که تصمیم به برداشتن چندین خال داشته باشد.بعد از اتمام مراحل متخصص پوست توصیه هایی را برای مراقبت بهتر از پوست به بیمار ارائه خواهد کرد.

جای خال بعد از لیزر کردن کمی چروکیده دیده می شود و در کمتر از دو هفته بعد از آن محل کاملا صاف شده ولی رنگ آن قرمز می شود. با گذشت زمان بین یک تا دو ماه این قرمزی هم محو می شود.

 

بهترین مراکز برداشتن خال بدون در در تهران کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *