با تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای

چهره خود را جوان و زیباتر کنید

عکس تزریق ژل لب قبل و بعد

امروزه افراد زیادی به دنبال زیبایی هستند و دوست دارند به طور چشمگیری تغییر چهره بدهند. یکی از روش‌هایی که در این امر موثر است تزریق ژل می‌باشد. این کار به گونه‌های مختلف؛ برای اجزا صورت و بدن کارایی دارد. تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای یکی از روش‌هایی می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد. به وسیله تزریق این ژل به قسمت‌هایی از لب و اطراف آن به منظور شکل دادن؛ افزایش حجم؛ متقارن کردن؛ لب شکل قلوه‌ای و زیبایی به خود می‌گیرد. برای جلوگیری از بروز چین و چروک دور لب و دهان؛ می‌توانید این ژل را تزریق کنید و اثر آن را در کوتاه‌ترین زمان ببینید. زیرا در صورت تقویت پوست اطراف لب و بهبود آن چین و چروک به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. با بالا رفتن سن برخی افراد تصور می‌کنند که تنها تزریق ژل به لب‌ها کافی می‌باشد؛ این در حالی‌ست که اهمیت تزریق ژل به اطراف لب به اندازه تزریق ژل به لب ضروری می‌باشد و در زیبایی و جوان کردن چهره نقش به‌سزایی دارد. گاهی اصلاح یکی بدون دیگری منجر به عدم تعادل در شکل لب می‌شود.

عکس تزریق ژل لب قبل و بعدعکس تزریق ژل لب قبل و بعد عکس تزریق ژل لب قبل و بعد عکس تزریق ژل لب قبل و بعد

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای

 

برجسته کردن لب با تزریق ژل

تزریق ژل انواع مختلفی دارد و افرادی که به دنبال حجم دادن به لب و قلوه‌ای کردن آن هستند؛ این تزریق را انجام می‌دهند. نتیجه این تزریق بسته به نوعی که صورت گرفته است؛ می‌تواند دایم یا موقت باشد. قبل از انجام تزریق؛ فرد باید با پزشک خود مشورت کند و از جوانب مثبت یا منفی آن مطلع گردد. قبل از شروع تزریق پزشک چند عکس از چهره فرد می‌گیرد و به طور محرمانه نگه‌داری می‌کند تا بعد از انجام تزریق؛ فرد و پزشک برای ارزیابی پیشرفت درمان از آن‌ها استفاده کنند. لازم است فرد بداند که تزریق ژل به معنای تغییر ساختار لب نیست؛ بلکه برگزیدن تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای برای زیباتر کردن و حجیم کردن آن است و بدین طریق فرد می‌تواند لب جذاب و خوش فرمی داشته باشد. در اکثر موارد پزشک به جای سوزن تیز از یک کانول که اصطلاحا به آن بلانت سوزن‌دار می‌گویند استفاده می‌کند. کارایی این ابزار برای کاهش درد؛ ورم و کبودی بسیار حایز اهمیت می‌باشد به طوری‌که دوره درمان و بهبودی فرد را به حداقل می‌رساند.

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای

عکس تزریق ژل لب قبل و بعد

نکات مهم در مورد تزریق ژل مدل لب قلوه‌ای

برای این تزریق از کرم بی حسی موضعی استفاده می‌شود و نیازی نیست هنگام تزریق ژل فرد نگران باشد. البته آستانه درد افراد با یکدیگر متفاوت است و پزشک هنگام تزریق راحتی بیمار را در نظر دارد. پزشک برای خوش فرم کردن لب‌ها؛ زیباتر کردن و متقارن کردن لب‌ها در تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای از فیلر استفاده می‌کند. بهتر است در طول درمان فرد دم و بازدم را به طور منظم از طرق بینی انجام دهد تا حس بهتری پیدا کند و تزریق راحت‌تر انجام شود. معمولا نتیجه تزریق ژل بعد از انجام آن مشخص می‌شود. ممکن است بعد از تزریق؛ به مدت یک تا پنج روز لب فرد دچار کبودی و ورم شود که کاملا طبیعی می‌باشد. فرد می‌تواند برای کاهش این عوارض از کیسه یخ استفاده کند و بر روی لب‌ها بگذارد. اگر بعد از بهبودی کامل؛ فرد فرورفتگی یا برآمدگی بر روی لب‌ها دید باید به پزشک خود مراجعه کند. ماندگاری این ژل سه تا شش ماه می‌باشد که در برخی موارد بیشتر است. هزینه تزریق ژل با توجه به تعداد سرنگ و بر حسب حجمی که برای پر کردن لب نیاز است؛ مشخص می‌شو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *