بالا کشیدن و لیفت سینه

بالا کشیدن و لیفت سینه

بالا کشیدن و لیفت سینه زمانی به کار برده می شود که شما دچار افتادگی سینه ها بشوید، دلایل مختلفی ممکن است که سبب افتادگی سینه شود و با توجه به نوع افتادگی سینه که وجود دارد و سایر عوامل، درمان مناسب از سوی متخصصین برای آن تعیین خواهد شد،

بالا کشیدن و لیفت سینه حاصل از افتادگی سینه در برخی از موارد با روش های جراحی و در برخی موارد نیز بدون روش جراحی قابل درمان است. در این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد افتادگی سینه ها و بالا کشیدن و لیفت سینه ارائه می شود پس تا انتها ما را همراهی کنید.

بالا کشیدن و لیفت سینه معرفی سطح ها
معرفی سطح ها : در ادامه مطلب توضیح داده شده است

علت افتادگی سینه ها چیست؟

علت های مختلفی وجود دارد که می توانند سبب شل شدن و افتادگی سینه ها در خانم ها شود، بارداری، کاهش وزن، افزایش سن، شیر دادن و یا عوامل ژنتیکی از عوامل مهم در افتادگی سینه ها می تواند می باشد، استفاده از عمل جراحی ماستوپکسی یک روش مناسب برای بالا کشیدن و لیفت سینه است.

بهترین مراکز لیفت با نخ در تهران + عکس و فیلم


به طور کلی انواع افتادگی سینه ها را می توانیم به درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم بندی کنیم. افتادگی سینه درجه یک در نسج غده ای سینه ظهور می یابد و باعث خواهد شد که در نوک سینه افتادگی ایجاد شود و هاله سینه کم می شود و یک تا دو سانتیمتر خواهد بود.

بالا کشیدن و لیفت سینه


در افتادگی درجه دو، افتادگی که در نوک و هاله سینه وجود دارد بیشتر از 2 سانتیمتر است و در نسج غده ای نیز افتادگی دیده می شود. در این نوع افتادگی نوک و هاله در پایین سینه است و در موارد بسیاری در مقایسه با چین زیر سینه، پایین تر قرار داد که افتادگی درجه سه است.


  فرقی نمی کند که سینه در چه اندازه ای باشد، کوچک، متوسط یا بزرگ باشد، در هر سه حالت امکان افتادگی سینه وجود دارد و همیشه علت افتادگی، بزرگ بودن سینه نیست.


چهار نوع پروتز موجود
چهار نوع پروتز موجود در جراحی زیبایی

بالا کشیدن و لیفت سینه

با توجه به نوع افتادگی که در سینه وجود دارد، بالا کشیدن سینه توصیه می شود. روش درمانی که برای بالا کشیدن و لیفت سینه در نظر گرفته می شود به شرایط و وضعیت بیماران وابسته است و تحت مبحث ماموپلاستی قرار می گیرد.

رفع شلی بازو با لیزر و لیفت


درمانی که برای سینه های مختلف در نظر گرفته می شود متفاوت است؛ در صورتی که سینه افتاده، سینه کوچکی باشد و افتادگی آن از نوع درجه اول باشد بهترین روش استفاده از پروتز گذاری است که در این صورت می توان برش کوچکی در حد 3 تا 4 سانتیمتر انجام داد و پروتز را در زیر بافت سینه قرارداد، استفاده از پروتز اشکی گزینه خوبی است.

لیفت شکم و پا با نخ


در این روش جای عمل جراحی پس از اینکه چند ماه بگذرد از بین می رود، در صورتی که سینه افتاده از سایز مناسبی برخوردار باشد در این صورت از روش برش هاله سینه و دوختن بافت سینه یعنی عمل ماستوپکسی استفاده می شود.

درجه دو و سوم:

در افتادگی سینه که از نوع درجه دو و سوم است در صورتی که اندازه سینه مناسب باشد، استفاده از جراحی ماستوپکسی بهترین گزینه است و گذاشتن پروتز توصیه نمی شود.


در این روش جراحی، برش به صورت عمودی انجام خواهد گرفت که در بخش زیرین سینه انجام می پذیرد. در صورتی که سینه اندازه کوچکی داشته باشد به همراه عمل ماستوپکسی، پروتز نیز می گذارند. در صورتی که دنبال نتیجه بهتر و طبیعی تر هستید پروتز اشکی در این روش بهتر است.


مشاوره رایگان درباره بالا کشیدن و لیفت سینه

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *