انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت

در زمان حال بهترین و سریع ترین راه برای از بین بردن موهای زائد استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت است. این دستگاه در سراسر دنیا شناخته شده است که دارای بهترین عملکرد و بدون هیچ گونه عوارضی است. الکساندرایت در انواع با طول موجهای مختلف تولید می شود. در ادامه به این که این دستگاه چیست و چه انواعی دارد بیشتر خواهیم پرداخت.

لیزر الکساندرایت و مقایسه آن با بقیه دستگاه ها

بهترین مرکز لیزر مو در تهران کدام است ؟

 دستگاه لیزر الکساندرایت چیست؟

ممکن است برایتان سوال پیش آید که منظور از لیزر الکساندرایت چیست؟ در واقع الکساندرایت نوعی دستگاه می باشد که برای از بین بردن مو‌های زائد به کار می‌رود. روش کار دستگاه لیزر الکساندرایت به این صورت می باشد که این دستگاه با تولید طول موج های متفاوت می تواند به از بین بردن انواع گوناگون موهای زائد در رنگ پوست های متفاوت بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی بپردازد.

کدام دستگاه لیزر مو بدون درد است ؟

طول موج های ایجاد شده توسط دستگاه الکساندرایت از روپوست یا همان اپیدرم پوست عبور می کند و به  فولیکول مو فرستاده می شود، در این حالت گرمایی که فولیکول مو از موج لیزر دریافت می کند باعث از بین رفتن کامل ریشه فولیکول مو و ساقه مو می شود.

 

 

 

لیزر الکساندرایت و مقایسه آن با بقیه دستگاه ها


 ترمیم ترک پوست با روش لیزر فراکشنال


معرفی انواع دستگاه الکساندرایت

بهتر است بدانید که وجود و نام بردن انواع دستگاه الکساندرایت لیزر در تبلیغات گوناگون صحت ندارد و در واقع انواع دستگاه الکساندرایت شامل تولید دستگاه های  الکساندرایت در سال ساخت های متفاوت است. در ادامه دو نوع از بهترین دستگاه  الکساندرایت را معرفی خواهد کرد:

لیزر الکساندرایت

1.      لیزر آریون (ARION) : این لیزر با طول موج 755 نانومتر، سریع ترین لیزر در کل دنیا شناخته شده است. دستگاه الکساندرایت آریون در حالت استاندارد قابلیت از بین بردن موهای زائد در نوع  IV را دارد. لیزر آریون به جهت داشتن اسکنر به اندازه 60 در 60 میلی متر برای لیزر ناحیه های بزرگ مناسب است .

لیزر الکساندرایت

2.      لیزر آلما (Alma): دستگاه 2. لیزر آلما با فرستادن پالس های کوتاه به فولیکول های مو باعث گرم شدن آن ها شده و در کمترین مدت زمان باعث از بین رفتن آن ها می شود. با این دستگاه می توان بدون هیچ دردی به از بین بردن انواع مختلف موهای زائد در رنگ پوست های متفاوت ، رنگ روشن تا رنگ تیره ، بدون هیچ سوختگی پرداخت.

بهترین مرکز لیزر مو در تهران کدام است ؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *