آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟

درد تزریق ژل لب

امروزه تزریق ژل بسیار پر طرفدار شده است اما عده ای هستند که از درد تزریق ژل لب هنگام تزریق هراس دارند. در ادامه مطلب نکاتی را در خصوص درد تزریق ژل لب بیان می کنیم و راه کارهایی برای کاهش آن نیز ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بهترین تخصص تزریق ژل در تهران

متخصصین مرکز کلینیک42 منتظر ارائه بهترین خدمت به شما میباشند.


درد تزریق ژل لب کم است

بهتر است بدانید که: در هنگام تزریق ژل تنها از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده شود احتمالا درد را احساس می کنید زیرا بی حس کننده موضعی تاثیر چندانی در کاهش درد تزریق ژل برای لب را ندارد.

درد تزریق ژل لب

بنابراین راه کار دیگری که برخی از کلینیک های زیبایی انجام می دهند بی حس کردن عصب لب ها می باشد زیرا در این صورت در هنگام تزریق ژل دردی را احساس نخواهید کرد.

بهترین دکتر تزریق چربی صورت در تهران

درد تزریق ژل لب

البته شرایط تزریق ژل برای لب ها در شرایطی که عصب لب کاملا بی حس باشد دشوار تر از زمانی است که تنها از بی حس کننده موضعی استفاده شده است بنابراین می بایست دکتر خوبی را برای عمل تزریق ژل لب انتخاب کنید.

برای بی حس کردن عصب لب ها معمولا از لیدوکائین و یا ترکیباتی که از این ماده وجود دارد استفاده می شود. بنابراین توصیه می شود قبل از استفاده از این ماده بی حس کننده حتما تست حساسیت انجام شود تا مشخص شود فرد هیچگونه حساسیتی به مواد بی حس کننده لب ندارد.  


از عوامل موثر در بروز درد در تزریق ژل 

عواملی وجود دارد که می تواند تزریق ژل لب را با درد بیشتر یا کمتر همراه سازد. بنابراین اگر کیفیت انجام این عمل برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد توجه به نکات زیر می تواند برای شما سودمند باشد:

نوع سوزنی که در تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرد در بروز درد تاثیر گذار است.

سوالات تزریق چربی به صورت و بدن ، عوارض مراقبت ها

نوع ژلی که از آن برای پر کردن لب ها استفاده می شود اگر از نوع نامرغوب آن باشد می تواند درد بیشتری داشته باشد.

میزان ژل مورد استفاده می بایست درست باشد و بیشتر و غلیظ تر از حد نرمال نباشد.

نوع ماده بی حس کننده مورد استفاده، عدم حساسیت فرد به ماده بی حس کننده و آستانه تحمل فرد نیز بسیار حائز اهمیت است.

تزریق ژل لب شرق تهران

تزریق ژل لب در مرکز کلینیک42 در تهرانپارس دکتر شیرین راحمی


برخی راه کار ها برای کاهش درد تزریق ژل

می توانید برای کاهش درد عمل تزریق ژل برای لب از یخ در هنگام تزریق استفاده کنید زیرا این مسئله موجب می شود درد کمتری را متحمل شوید.

استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی که در داروخانه ها در دسترس است درد را کمتر خواهد کرد اما اگر می خواهید به طور کلی هیچ دردی را احساس نکنید شاید بتوان گفت راه کار دندان پزشکان برای بی حسی لثه و دندان می تواند برای تزریقه ژل برای لب ها نیز موثر واقع شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *