آشنایی با انواع مدل ژل لب

انواع مدل ژل لب

مدل ژل لب امروزه شاهد مدل های مختلف ژل لب هستیم که هر کدام از این انواع دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد و شما می توانید با توجه به فرم و شکل صورت خود،

یکی از بهترین مدل های این ژل لب را انتخاب کرده و با مراجعه نزد یکی از بهترین پزشکان در این زمینه، به زیبایی خود افزوده و در کوتاهترین زمان ممکن به لب های مورد نظر خود دست پیدا کنید. مدل های ژل لب

انواع مدل ژل لب

آشنایی با متخصص و دکتر تزریق ژل لب در تهران کلیک

انواع مدل ژل لب


 

  • آیا شما نیز به دنبال زیباترین و جذاب ترین لب هستید؟
  • آیا می دانید که امروزه از کدام مدل ژل لب از طرفداران بیشتر برخوردار هستند؟

 

از شما می خواهیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورید.

فیلم تزریق زل به لب در مرکز زیبایی دکتر پگاه نیری کمان غرب تهران بالاترین دقت در تزریق ژل وفیلر لب

021-266-54-500

شماره تماس

لیست سایر مراکز تزریق ژل در شرق غرب و شمال تهران کلیک

26654500

زیبایی و زیباتر به نظر رسیدن دارای تعریف های بسیار مختلف می باشد که بی شک یکی از مهمترین این تعاریف برای زیبایی، داشتن لب های پر حجیم می باشد که همین امر نیز بسیاری از افراد را بر آن وا داشته است که به دنبال بهترین و جذاب ترین مدل های افزودن ژل لب باشند.

 

از مهمترین مدل های ژل لب می توان به موارد بسیار مختلف از جمله زیر اشاره کرد:

–         مدل قلوه ای

–         لب فانتزی

–         لب طبیعی

–         لب باربی

–         لب مدل روسی

–         لب عروسکی

انواع مدل ژل لب

توجه داشته باشید که هر کدام از مدل های مختلف ژل لب با داشتن اشکال و زیبایی بسیار منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند.

 

شما نیز می توانید با توجه به علاقه خود، یکی از بهترین انواع مدل های مختلف ژل لب را انتخاب کرده و از این طریق در کوتاه ترین زمان ممکن به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

 

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از بهترین مدل های مختلف ژل لب توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

 معرفی بهترین مارک های ژل لب و صورت

 

انواع مدل ژل لب


 

مدل ژل لب قلوه ای: مدل های مختلف ژل لب 

 

طبق تحقیقات صورت گرفته یکی از زیباترین انواع مدل های ژل لب، مدل ژل لب به شکل قلوه ای می باشد

که در این مدل از تزریق ژل لب قاعد لب یعنی لب پایینی در مقایسه با لب بالا بسیار بزرگتر بوده و از نیم رخ نیز بایستی لب ها کمی جلوتر واقع شوند تا زیبایی خود را به بهترین و بی نظیر ترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

 

البته شما می توانید قبل از انتخاب این مدل از ژل لب، با کارشناس خود در این زمینه مشورت کند تا یکی از بهترین و بی نظیرترین مدل های مختلف ژل لب را که به صورت شما می آید را انتخاب و آن را بر روی لب خود اجرا کنید.

 

توجه داشته باشید که مدل قلوه ای با داشتن شکل نامنظم و ظاهر بسیار نازیبای خود توانسته است زیبایی بسیار خاصی را در صورت افراد به وجود آورد.

 


مدل ژل لب طبیعی

 

یکی از دیگر بهترین انواع مدل های مختلف ژل لب، مدل ژل لب طبیعی می باشد که این مدل از ژل لب یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع مدل های ژل لب می باشد که زیبایی به خصوصی را به همراه داشته است

 

و با تمام اجزای صورت شما هماهنگی لازم را دارد و شما نیز می توانید یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع مدل ژل لب می باشد.

 

تزریق در این مدل از ژل لب بسیار طبیعی و باشکوه بوده و از این افراد می توانند به توجه به علاقه و بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین این مدل از ژل لب ها را انتخاب و آن را بر روی لب خود اعمال کنید.

گالري عكس ژل لب بوتاكس و تزريق چربي ; قبل و بعد


مدل ژل لب باربی

 

از دیگر مهمترین انواع مدل های مختلف ژل لب می توان به مدل ژل لب باربی اشاره کرد که این مدل از ژل لب هزینه های بیشتری را بایستی پرداخت کنید که در عوض می توانید زیبایی بسیار باشکوهی را برای خود به ارمغان آورید.

 

توجه داشته باشید که اگر دوست دارید تا مدل باربی را برای خود انتخاب کنید توصیه میکنیم که نزد یکی از بهترین و متخصص ترین پزشکان و کلینیک ها مراجعه کنید تا بتوانید یکی از بهترین و بی نظیرترین لب ها را برای خود به ارمغان آورید. این مدل از ژل لب در کشورهای آسیایی به خصوص کره جنوبی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد.

 

لیست مراکز بوتاکس و تزریق ژل تهران :

بهترین تزريق ژل لب در شرق تهران

مرکز بوتاکس و ژل دکتر شیرین راحمی در تهرانپارس

مرکز تزریق ژل و بوتاکس در نیاوران

مکز و کلینیک زیبایی مریم در شمال تهران

 

تزریق بوتاکس و ژل در گیشا


مدل ژل لب فانتزی

 

مدل ژل لب فانتزی از دیگر مهمترین و اصلی ترین انواع مدل های مختلف ژل لب می باشد که همانطور که از نام آن مشخص است، این مدل از لب ها از فرم طبیعی و عادی خود خارج شده و لب ها به شکل بسیار زیاد حجیم تر می شود.

بهترین دکتر های زاویه سازی فک در تهران

توجه داشته باشید که این مدل از ژل لب برای افرادی مناسب می باشد که در فک و گونه های خود نیز به دنبال تزریق هستند، بسیار مناسب تر می باشد.

 

امروزه تعداد افرادی که این مدل را انتخاب می کنند بسیار کم می باشد. با این حال اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین و متفاوت ترین مدل های مختلف ژل لب هستید می توانید این مدل از ژل لب را انتخاب کرده و از این طریق به زیبایی خود افزوده و بسیار زیباتر به نظر برسید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *