آب کردن غبغب

آب کردن غبغب

غبغب یا برجستگی زیر چانه و شل شدگی پوست زیر چانه یکی از شکایات اصلی افراد میانسال و گاه جوان است. غبغب یا برجستگی زیر چانه ظاهر ناخوشایندی دارد و زیبایی چهره را بسیار تحت الشعاع قرار می دهد. شل شدگی پوست زیر چانه به دلایل متفاوتی ایجاد می گردد.در این مطلب به آب کردن غبغب پرداخته ایم.


غبغب یا شل شدگی پوست زیر چانه

صورت، اولین عضو از بدن است که در ایجاد زیبایی ظاهری بسیار نقش دارد و نقص یا مشکلات آن خیلی سریع و در دید اول نمایان می گردد. غبغب یا برجستگی زیر چانه یک حالت بسیار بد و ناپسند در صورت است که از زیبایی چهره می کاهد.

این حالت به دلیل مشکلات و یک سری کمبودهای ژنتیکی به شکل مادرزادی، اضافه وزن، انباشت چربی ها در زیر چانه، کاهش وزن های ناگهانی و شدید، کمبود برخی ویتامین ها، ضعف و سستی در عضلات گردن و چانه، رژیم های غذایی نامناسب و فاقد پروتئین های مفید برای پوست، پیری، برخی بیماری های هورمونی مانند سندرم کوشینگ و عادت های ناصحیح مانند پایین کشیدن پوست زیر چانه هنگام نشستن و یا فکر کردن در سنین میانسالی و برخی موارد جوانی ایجاد می گردد.برای دریافت رژیم غذایی به لینک مقابل کلیک کنید.اصول رژیم مناسب لاغری

آب کردن غبغب
قبل و بعد از لیفت و تزریق چربی

از اصلی ترین دلایل ایجاد این حالت ضعف و افتادگی عضلات گردن و صورت است، به همین دلیل ورزش و انجام حرکات اصلاحی از موثرترین راه حل های درمان غبغب یا برجستگی زیر چانه است.


لیفت یا لیزر در از بین بردن غبغب

در نهایت در صورت نتیجه بخش نبودن روش های مذکور، استفاده از جراحی لیفت یا لیزر بسیار موثر خواهد بود و می تواند در کاهش حجم غبغب یا برجستگی زیر چانه مفید باشد.

آب کردن غبغب
قبل و بعد از لیفت زیر چانه

در این روش دستگاه ها با استفاده از اشعه مادون قرمز و امواج رادیویی سنتز کلاژن و ترکیبات نگهدارنده، پوست را تحریک می کنند و در ترمیم پوست شل شده و افتاده عضلات چانه موثر عمل می نمایند. انجام جراحی های ساکشن پیش از لیفت نیز در بسیاری از موارد انجام می گیرد و اثرات مفیدی داشته است.

آب کردن غبغب
لیفت زیر چانه و تغییر چشمگیر در زیبایی شخص!

لیفت و یا لیزر هیچ عارضه خاصی ندارد و دوره نقاهت طولانی بعد از عمل در آن مشاهده نمی شود. این روش نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و تنها عارضه دیده شده در آن ایجاد سرخی پوست ناحیه مورد نظر است که پس از چند روز خود به خود از بین خواهد رفت.


درمان های خانگی از بین بردن غبغب

  •  ✅ورزش و حرکات اصلاحی مانند بیرون آوردن زبان، حرکات کششی گردن، حرکات چانه و حرکات لب ها به سفتی و استحکام عضلات افتاده کمک می کند و آنها را استحکام می بخشد.
  • ✅ کاهش مصرف نمک، شیرینی، سیگار و مشروبات الکلی، نوشیدن فراوان آب و مایعات،
  • مصرف جوانه گندم و منابع غنی از ویتامین های B12 و  B5 به شکل مکمل و یا دارو، مصرف ویتامین E، منابع غنی از آنتی اکسیدان مانند کاکائو، گوجه فرنگی، فلفل دلمه و سبزیجات و میوه جات از اصلی ترین راهکارهای خانگی در برطرف نمودن این حالت ناپسند است.
  • ✅استفاده از ماسک های متنوع صورت گیاهی و طبیعی مانند عسل، شیر، روغن های طبیعی مانند گلیسیرین، زیتون و بادام نیز بسیار موثر است.
  • ✅نتایج درمان های خانگی در از بین بردن این حالت نشان داده است استفاده از آدامس و جویدن آن به دلیل به حرکت درآوردن و تحرک عضلات چانه و فک بسیار موثر است و می تواند نقش به سزایی ایفا نماید.

آب کردن غبغب

✅استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی بسیاری مانند لوسیون ها، کرم ها و محلول ها نیز از درمان های آب کردن و از بین بردن غبغب محسوب می گردد


مشاوره رایگان درباره آب کردن غبغب

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *