تزریق ژل ساق پا و زانو

تزریق ژل ساق پا و زانو

تزریق ژل ساق پا و زانو از روش هایی فوق العاده با کمترین عارضه ی ممکن می باشد. در ادامه درباره تزریق ژل ساق پا و زانو، هزینه ی آن و غیره بیشتر خواهیم گفت.

امروزه نحوه درمان برخی از مشکلات مربوط به مفاصل یا اندام هایی که دچار نواقصی می باشند، آسان شده است که از میان انواع روش ها می توان به تزریق ژل ساق پا و زانو اشاره کرد که در ادامه درباره شرایط آن، هزینه، عوارض احتمالی و دیگر موارد توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

عکس قبل و بعد از تزریق ژل

فیلم تزریق ژل به پا و زانو برای زیبایی

[fvplayer id=”10″]

تزریق ژل , چربی و مشاوره

متخصص پوست و مو با آنالیز وضعیت ساق پا و زانو شما ؛ میزان تزریق ژل را مشخص منماید. درمان ساق پا و زانو با تزریق ژل یکی از سریع‌ترین درمان‌ها در این زمینه است.

به منظور کسب اطلاعات و مشاوره در زمینه تزریق ژل به ساق پا و زانو  میتوانید با کلینیک بهشت با شماره 02144219771 و 09212402635 در تماس باشید

  تزریق ژل ساق پا چگونه خواهد بود؟

برخی افراد به دلایل مختلفی از جمله وراثت، برخی بیماری ها که موجب تحلیل عضله ی ساق پا شده، تصادف یا دیگر آسیب های وارد شده به ساق پا و … دچاری لاغری شدید در نواحی ساق پا می باشند که باعث شده تا ظاهر پاها به صورت پرانتزی و نامتناسب با دیگر بخش های بدن به نظر برسد. همین موضوع عامل اصلی و مهمی در کاهش اعتماد به نفس خانم ها و آقایانی است که از این موضوع رنج می برند. امروزه درمان با تزریق نوع خاصی ژل یکی از بهترین گزینه ها برای رفع این مشکل می باشد.

روش های جایگزین تزریق ژل

با تزریق ژل در نواحی مورد نظر می توان به ساق پاها حجم داد و به خوش فرم شدن آن ها کمک کرد.✅ این روش تنها برای زیبایی نبوده و خاصیت درمانی نیز دارد. پوست از لایه های متعددی تشکیل شده است که به منظور تزریق ژل ساق پا از لایه ی درم پوست استفاده خواهند کرد. برخی افراد ممکن است به دلیل برخی بیماری های زمینه ای از جمله اختلال انعقاد خون یا مشکلات قلبی، کاندید خوبی برای استفاده از این روش نباشند.

تزریق ژل ساق پا و زانو


درمان با تزریق ژل در زانو ها به چه صورت خواهد بود؟

آرتروز نوعی بیماری شایع مفصلی می باشد که افراد بسیاری در دنیا با افزایش سن، با آن دست و پنجه نرم می کنند. زانو از مفاصل کاسه ای شکلی تشکیل شده که بین آن ها یک فضایی موجود است که با مایعی ژله ای پر شده و باعث انعطاف و حرکت آسان زانوها می شود. این مایع با گاها سفت شده و در نتیجه حرکات مفاصل زانو به شدت سخت و البته دردناک خواهد بود.


درمان لاغری صورت و گونه با تزریق ژل

کارایی دیگر تزریق ژل زیبایی صورت میباشد برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.


تفاوت فیلر پوستی و ژل چیست؟ کلیک

به همین منظور معمولا توصیه می شود تا بیماران از درمان با تزریق کردن ژل استفاده کنند. در واقع این ژل جایگزین مایع بین مفصلی می باشد که از بین رفته است. به همین دلیل افراد پس از ذرمان با تزریق ژل دیگر درد و ناراحتی های قبل را نداشته و تحرک و فعالیت آن ها بیش از پیش خواهد شد. تشخیص استفاده از این روش بر عهده ی پزشک متخصص ارتوپد می باشد.

تزریق ژل ساق پا


آیا درمان با تزریق ژل ساق پا و زانو عارضه ای به همراه خواهد داشت؟ 

قطعا تمامی روش های درمانی عارضه هایی هر چند کوچک نیز به همراه خواهند داشت. در تزریق ژل ساق پا یا زانو، انتخاب یک کلینیک مجهز با پزشکان و پرسنلی مجرب بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورت عدم مصرف ژل هایی با نام برند های معتبر ممکنه است نه تنها نتیجه ی دلخواه خود را نگیرید بلکه دچار مشکلاتی نیز شوید.

پی آر پی برای زانو و مفصل

❌مورد دیگر، نحوه ی صحیح تزریق و تشخیص صحیح میزان ژل تزریقی می باشد در صورتی که پزشک کار خود را به روش استریل انجام ندهد و یا از ژل هایی با کیفیت پایین استفاده کند ممکن است فرد دچار عفونت شود.

❌از دیگر عوارض می توان به مقداری کبودی در ناحیه ی تزریق اشاره کرد که با گذاشتن کمپرس سرد بر روی آن ها، به سرعت رفع خواهد شد. هزینه ی درمان با تزریق ژل نیز به عوامل مختلفی از جمله، مقدار و نوع ژل مصرفی و میزان دستمزد پزشک بستگی دارد.

توضیحاتی را هرچند به اختصار درباره تزریق ژل ساق پا و زانو برای شما بازگو کردیم. به طور کلی می توان نتیجه گرفت که روشی مطمئن و به صرفه می باشد که پس از مشورت با پزشک خود می توانید آن را انجام داده و به نتیجه دلخواه خود برسید.




مشاوره رایگان درباره تزریق ژل ساق پا و زانو

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *