مزوتراپی و جوانسازی پوست

مزوتراپی و جوانسازی

مزوتراپی و جوانسازی یک تکنیک غيرجراحی و دائمی برای پوست است.در واقع مزوتراپی و جوانسازی یک درمان است که هم نقص ها را درمان می کند و هم زیبایی را به پوست شما باز می گرداند.

این تکنیک همچنین برای حذف چربی و شکل دادن به بدن مورد استفاده قرار می گيرد. برای اولین بار در سال 1952 در فرانسه برای درمان اختلالات عروقی و لنفاوی به کار رفت.

با این حال با توجه به مواد مختلف تزریق شده، مزوتراپی ممکن است در درمان درد مزمن، ریزش مو (آلوپسی)، اختلالات استخوانی و مفصلی و پسوریازیس مفید باشد.

مزوتراپی و جوانسازی پوست

اخیرا با کشف اینکه چربی بدن را می توان با تزریق برخی از مواد کاهش داد، مزوتراپی به طور گسترده ای برای کمک به کاهش وزن، کاهش سلولیت، مجسمه سازی بدن، حذف چین و چروک و جوان سازی صورت استفاده می شود.جوانسازی صورت با تکنیک پی ار پی : در لینک زیر

🔸🔸  بهترین مراکز پی ار پی در تهران  🔸🔸

گرچه این تکنیک در سراسر اروپا و آمریکای جنوبی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، مزوتراپی یک گزینه نسبتا جدید برای درمان ایالات متحده و نیوزیلند است. 

[aparat id=”l7ubD”]

مزوتراپی و جوانسازی پوست  چیست ؟

 مزوتراپی و جوانسازی یک پروسه پیچیده نیست با این حال، شما باید برای مشاوره اولیه با متخصص پوست خود مشورت کنید و نگرانی های خود را مورد بحث قرار دهید. او بهترین فرد برای درک نیازهای پوست شما و نوع مواد لازم برای آن است.

مزوتراپی و جوانسازی پوست

بسته به شدت درمان و مواد مورد استفاده، تعداد جلسات ممکن است متفاوت باشد. در طول هر جلسه،  ممکن است دارو خفیف برای پوست شما تجویز شود. یک سری تزریقات با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص دریافت خواهید کرد. سوزن ممکن است به یک تفنگ مکانیکی متصل شود تا تزریقات زیادی را در یک سطح انجام دهد.

تزریق می تواند در اعماق مختلف از 1 تا 4 میلی متر به پوست شما و بسته به شرایطی که در حال درمان است، داده شود. پزشک شما ممکن است سوزن را به داخل پوست در یک زاویه قرار دهد. هر تزریق فقط می تواند یک قطره کوچک از محلول را به پوست شما منتقل کند.

به احتمال زیاد به تعدادی از جلسات  مزوتراپی و جوانسازی نیاز دارید تا اثر مورد نظر را دریافت کنید.

شما باید انتظار داشته باشید که بین 3 تا 15 بار به دکتر بروید. در ابتدا هر 7 تا 10 روز تزریق می کنید. اگر پوست شما شروع به بهبود کند، درمان ها به صورت یک بار در هر دو هفته یا یک بار در ماه انجام می شود. 

عوارض جانبی مزوتراپی__________________________

از آنجا که مزوتراپی مستقیما به منطقه مورد نظر تزریق می شود، اعتقاد بر این است که عوارض جانبی محدود یا موقتی می باشد.

عوارض جانبی مزوتراپی کدام اند؟

  • واکنش آلرژیک به واکنش سریع یا واکنش به داروها / راه حل های تزریق شده
  • لسیتین باعث التهاب و تورم می شود
  • عفونت پوست
  • ایجاد رنگدانه در محل تزریق
  • کبودی در محل تزریق
  •  زخم در محل تزریق
  • پانکولیت

مزایای مزوتراپی_______________________________

مورد اول :

 پوست شما دارای غلظت بالایی از ویتامین ها و مواد دیگر می شود: غلظت بالا سرم، ویتامین ها و سایر ترکیبات مغذی مواد تشکیل دهنده قوی باعث می شود که پوست احساس طراوت و جوان سازی کند. هنگامی که این کار به درستی انجام می شود، مزوتراپی و جوانسازی تضمین می کند که محصولات به درستی به پوست شما تزریق می شود.

مورد دوم :

 مزوتراپی و جوانسازی می تواند یک جایگزین برای جراحی های گران قیمت باشد: این روش می تواند بخشی از روال پوستی ضد پیری شما باشد و کمتر از سایر روش ها و جراحی های پلاستیکی  به شما آسیب بزند. شما لازم نیست که تحت جراحی قرار بگیرید تا بهتر شوید و احساس جوانی کنید. سرم های متمرکز به پوست شما با استفاده از سوزنی تزریق می شود که عملا بدون درد هستند.

مورد سوم :

 تامین نیازهای چندگانه پوست : این که آیا شما به دنبال راه حل ضد پیری هستید یا مایل به تقویت پوست خود هستید، مواد تشکیل دهنده را دچار تغییر خواهید کرد و شما می توانید نتایج قابل مشاهده را درست بعد از جلسه اول ببینید.

مورد چهارم :

 پوست شما را زیباتر می کند : تکنیک مزوتراپی و جوان سازی بسته به ترکیبات، می تواند مشکلات پوستی مانند لکه های سن، رنگدانه و ملاسما را حل کند. این می تواند چهره شما را روشن و حتی پوست تن شما را روشن کند.

مورد پنجم :

  پوست شما را هیدراته می کند: تکنیک مزوتراپی و جوانسازی همچنین می تواند در افزایش رطوبت پوست کمک کند و آن را  قوی و سالم تر کند

مشاوره رایگان درباره تزریق مزوتراپی و جوانسازی پوست

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *