مراقبت از پوست دور چشم

مراقبت از پوست دور چشم

مراقبت از پوست دور چشم برای داشتن ظاهری جذاب اهمیت زیادی دارد. بنابراین در جهت مراقبت از پوست دور چشم باید دقت و توجه کافی داشته باشید

اطراف چشم پوست بسیار حساسی دارد و اگر به میزان کافی مورد توجه قرار نگیرد دچار چین و چروک و پیری زودرس می شود و ظاهری ناخوشایند پیدا می کند. در نتیجه مراقبت از پوست دور چشم اهمیت زیادی دارد و کسانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند باید راه های مراقبت از آن را یاد بگیرند.

کرم برای پوست زیر چشم

عوامل تاثیرگذار بر پوست دور چشم

🔸ناحیه دور چشم پوستی نازک و لطیف دارد که بیشتر از سایر نواحی بدن در معرض پیری و چین و چروک قرار دارد. چشم انسان در طول روز فعالیت زیادی انجام می دهد فرد در طی شبانه روز مدام در حال پلک زدن است و از طرفی در هنگام واکنش احساسی عمل پلک زدن بیشتر می شود.

قبل و بعد از درمان پوست زیر چشم

🔶گریه کردن یا خندیدن و تعجب کردن از جمله فعالیت هایی است که می تواند بر پوست دور چشم تاثیر بگذارد. هر چقدر تحرک پوست اطراف چشم بیشتر باشد به روند پیری سرعت می بخشد. عوامل دیگری نیز هستند که می توانند بر این ناحیه تاثیر بگذارند. یکی از این عوامل عامل ژنتیکی می باشد.نور آفتاب به ویژه اشعه فرابنفش نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار است.


لیفت چشم با پلکسر چیست؟


🔸استرس یکی از چیزهایی است که مهمترین نقش را بازی می کند. باید توجه داشت که هر شخصی دارای سبک زندگی منحصر به فرد است و این می تواند موضوعی مهم در زمینه جوان ماندن یا پیری دور چشم باشد. بیماری های خاص،مصرف زیاد الکل،خستگی و استفادۀ زیاد از محصولات آرایشی تاثیرات خاص خود را دارند.

🔶مشکلاتی که معمولا در اطراف چشم به وجود می آیند از این قرار است: به وجود آمدن حلقه های تیره، ایجاد چین و چروک، پف کردن زیر چشم.پوست پوست شدن و ایجاد حباب های گوشتی نیز از دیگر مسائلی است که ظاهر فرد را ناخوشایند می کند. بنابراین اگر برایتان اهمیت دارد که در نگاه اول جوان به نظر بیایید باید به مسئلۀ مراقبت از پوست دور چشم اهمیت بدهید.

مراقبت از پوست دور چشم


مراقبت از پوست دور چشم

اولین موردی که باید به آن توجه کرد خواب و استراحت کافی است که به دنبال آن باید استرس خود را نیز تحت مدیریت و کنترل خود درآورید. مرطوب نگه داشتن ناحیۀ اطراف چشم اهمیت بسیاری دارد تا شاداب به نظر برسد.

کنترل خوردن نمک نیز برای جلوگیری از ایجاد پف لازم است.به موادی که در جهت مراقبت از دور چشم استفاده می کنید دقت کافی داشته باشید تا حتما عناصر مورد نیاز این ناحیه را داشته باشند یکی از این عناصر مربوط به مشتقات ویتامین A می باشد.


رفع گودی زیر چشم با پی ار پی کلیک


مراقبت از پوست دور چشم

در کل عناصری که مرتبط با تحریک تولید کلاژن هستند.آنتی اکسیدان ها از جمله:ویتامین E،C، چای سبز و ویتامین B3 نیز کمک بسیاری در مراقبت از پوست دور چشم می کنند و باید توجه داشت بهتر است از کرم ها و دور چشم هایی استفاده کرد که این مواد را در خود داشته باشند.

پاک کردن آرایش و نحوه آن یکی دیگر از عواملی است که باید مورد عنایت قرار گیرد.برای اینکه دور چشم قوی داشته باشید از ماساژ آن غافل نشوید ولی هنگام ماساژ یا پاک کرن دور چشم حتما با ملایمت رفتار کنید. برای مراقبت بیشتر می توانید از کرم ها و دور چشم هایی که از جنسشان مطمئن هستید استفاده کنید و برای این کار می توانید پس از مشورت با پزشک پوست از فروشگاه های مجازی و حقیقی معتبر کمک بگیرید.


مشاوره رایگان درباره جوانسازی پوست دور چشم در کلینیک

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *