درمان و رفع قوز بینی با تزریق ژل

درمان قوز بینی با تزریق ژل

رفع قوز بینی با تزریق ژل، یکی از راه های آسان و بی خطر در درمان بینی های قوزدار است. بنابراین در این مقاله به روش درمان قوز بینی با تزریق ژل قیمت ها , فیلم، انواع ژل های تزریقی به بینی و مزایا و معایب تزریق ژل به بینی پرداخته ایم.

رفع قوز بینی با تزریق ژل

 

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که از شکل ظاهری بینی خود راضی نیستند و همواره به دنبال راهکارهایی مانند عمل جراحی هستند تا شکل بینی خود را تغییر دهند و مطابق با میل خود آن را تغییر دهند. رفع قوز بینی با تزریق ژل یکی از روش های زیباسازی بینی است که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است.

درمان و رفع قوز بینی با تزریق ژل

فیلم تزریق ژل به بینی

 

در این فیلم نحوه تزریق ژل و فیلر به بینی به نمایش درمی آید

 

[fvplayer id=”13″]

با تزریق ژل به بینی می توانید بدون اینکه زیر تیغ جراحی بروید و خطرات احتمالی آن را به جان بخرید، شکل بینی خود را تغییر دهید و به طور کامل قوز بینی خود را برطرف کنید.

تزریق و زیبایی

بهترین دکتر برای تزریق ژل در تهران کلیک

ادامه نکات رفع قوز

در بسیاری از مواقع قوز بینی ناشی از عواملی به غیر از برجستگی استخوان در نواحی خاصی از بینی است.

به عنوان مثال فرورفتگی های موجود در بخش هایی از بینی باعث می شود که شکل بینی قوزدار به نظر برسد ، در چنین مواقعی می توان با تزریق ژل به جاهای فرورفته، قوزهای بینی را از بین برد و بینی صاف داشت.

درمان و رفع قوز بینی با تزریق ژل


انواع ژل های تزریقی به بینی

ژل های گوناگونی در روش رفع قوز بینی با تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرند که شامل موارد زیر است:

    1. هیارولونیک اسید : این ماده به طور طبیعی در ساختار بدن انسان و برخی از موجودات دیگر وجود دارد. این ژل کاربرد زیادی در رفع قوز بینی دارد. این اسید خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و همچنین باعث افزایش حجم آن نیز می شود. با این ویژگی اسید هیارولونیک می توان پوستی شاداب و جوان ایجاد کرد.
    2. رادیس : این ماده مصنوعی است. این ژل توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است. با تزریق این ژل به پوست می توانید اثرات آن را به سرعت ببینید. درمان های انجام شده توسط این ژل عموما تا یکسال ماندگاری دارند.

زیبایی


مراحل تزریق ژل بینی

قبل از درمان :

در این زمان از مواد بی‌حسی موضعی برای مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از تزریق ژل به بینی استفاده می‌شود.

در طول درمان :

مقادیر کمی از ژل‌های پوستی به محل‌های دقیق در پوست تزریق می‌شود تا به این ترتیب بتوان کنترل مناسب بر شکل و ظاهر ایجاد شده پس از درمان بیمار داشت. پزشک در ادامه محل تزریق‌ها را ماساژ می‌دهد تا به این ترتیب به بینی بیمار شکل دهد.

در طول درمان، بیمار بطور کامل بیدار خواهد بود. در این زمان معمولاً یک آینه در اختیار بیمار قرار می‌گیرد تا به این ترتیب بیمار بتواند کنترل کامل بر نتایج درمان خود داشته باشد.


تزریق و زیبایی
زیبایی لب با تزریق ژل به لب در تهران کلیک

پس از درمان :

پس از تکمیل درمان بیمار نباید به بینی خود دست زده یا محل درمان را به مدت ۶ ساعت آرایش کند تا به این ترتیب از ایجاد عفونت در محل جلوگیری شود. در این رابطه دستورات و راهنمایی های لازم توسط پزشک به بیمار ارائه خواهد شد.

نتایج این روش درمانی بلافاصله ایجاد شده و برای ۶ تا ۱۲ ماه دوام و ماندگاری دارد. به خاطر اینکه این نتایج به نسبت موقت هستند، به مرور زمان می‌توان در صورت بیمار اصلاحات لازم را انجام داد تا به این ترتیب ظاهر طبیعی صورت حفظ شود.


مقایسه قبل و بعد از تزریق :

درمان و رفع قوز بینی با تزریق ژل

درمان و رفع قوز بینی با تزریق ژل


مزایا و عوارض تزریق ژل به بینی

از مزایای رفع قوز بینی با تزریق ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن نتایج نیمه ماندگار : اگر فردی درباره جراحی بینی خود دودل باشد و نمی داند که بعد از جراحی چه ظاهری پیدا خواهد کرد. می تواند با تزریق ژل به بینی خود نتایج آن را مشاهده کند اگر مطابق با دلخواه او بود، بینی خود را جراحی کند.
  2. تفاوت این روش در این است در روش رفع قوز بینی با عمل جراحی امکان بازگشت و تغییر وجود ندارد و ماندگاری دائمی دارد ولی روش تزریق ژل از ماندگاری موقتی برخوردار است.

لب و زیبایی


  • هزینه کمتر:

همانطور که همه مطلع هستند، جراحی بینی جزو جراحی های زیبایی و بسیار گران قیمت است. اما رفع قوز بینی با تزریق ژل بسیار کم هزینه تر است و این عامل از مزیت های مهم این روش به شمار می رود.

 


  • کم استرس بودن:

هر عمل جراحی استرس های بسیار زیادی را برای فرد به همراه دارد که عمل جراحی بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما روش تزریق ژل بسیار بی خطر تر و بدون هیچ گونه استرس است.

رفع افتادگی نوک بینی با بوتاکس

 


  • نیاز نداشتن به دوره ریکاوری :

عمل جراحی دوره نقاهت خیلی طولانی دارد و فرد، تا مدت ها بعد از عمل از چهره کبود شده و زرد خود شکایت دارد. اما در این روش فقط چند لحظه در حین انجام کار، احساس درد خفیفی می کنید و از فردای روز عمل می توانید تمام فعالیت های روزانه خود را به طور کامل انجام دهید و نیازی به هیچ گونه استراحتی ندارید.


در بررسی مزایای اصلاح نواقص بینی با تزریق ژل می توان به این نکته اشاره کرد که، ممکن است از ژل های غیر استاندارد در تزریق استفاده شود که بسیار خطرناک هستند.

رفع افتادگی نوک بینی با بوتاکس

این ژل ها از هزینه کمتری نسبت به ژل های استاندارد و مرغوب برخوردار هستند و افراد تنها به دلیل پرداخت هزینه کمتر و بی اطلاعی خود را در معرض انوع عفونت ها و بیماری های دیگر قرار می دهند. بنابراین باید در ابتدا درباره هر کلینیکی که قصد درمان بینی خود را در آن دارید، اطمینان داشته باشید.

هزینه تزریق ژل بینی

الانسه هر یک سی سی ۲،۴۰۰،۰۰۰
بلترو بالانس هر یک سی سی ۱،۷۰۰،۰۰۰
روانیس هر یک سی سی ۱،۶۰۰،۰۰۰
پرفکتا هر ۳ سی سی ۳،۰۰۰،۰۰۰
ژوویدرم هر یک سی سی ولوما ۲،۲۰۰،۰۰۰
ژوویدرم هر یک سی سی اولترا ۲،۰۰۰،۰۰۰

ایا به مشاوره بیشتر درباره رفع قوز بینی با تزریق ژل نیاز دارید ؟

شما میتوانید با مشاوره رایگان با دکترین مشاور کلینیک 24 , بهترین را انتخاب کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *