داروهای تقویتی بعد از کاشت مو

داروهای تقویتی بعد از کاشت مو

مصرف داروهای تقویتی بعد از کاشت مو به دلیل جلوگیری از عوارض بعد از کاشت مانند؛ عفونت و همچنین کاهش درد های ناشی از کاشت بسیار ضروری است کاشت مو یک عمل زیبایی و همچنین ترمیمی است که برای تاثیر گذاری بیشتر نیاز به مراقبت دارد که از مهمترین آن ها مصرف داروهای تقویتی است.


بهترین کلینیک ها و مرکز کاشت مو در تهران


داروهای تقویتی بعد از کاشت مو

عمل کاشت مو مانند دیگر عمل ها نیاز به مصرف دارو بعد از عمل است که پزشک مربوط یکسری دارو به شما می دهد که طبق دستور العملی باید آنها را مصرف کرد که نتیجه عمل خود را ببینید.

داروهای تقویتی بعد از کاشت مو

برای کاهش درد ناشی  و خواب کافی از قرص های Valium یا Xanax  استفاده کنید اگر دارو ها برای شما قوی است از نصف آنان استفاده کنید و اگر کمکی نکرد از هرکدام دو عدد استفاده کنید اگر بعد از عمل احساس درد داشتید از استامینوفن یا کدئین استفاده کنید.

داروهای تقویتی بعد از کاشت مو

اما بهترین داروها بعد از عمل کاشت مو داروهای تقویتی است  دارو تقویتی را باید بعد از عمل همراه با تغذیه مناسب استفاده کرد که تاثیر عمل جراحی را دو چندان کند.


مصرف دارو تقویتی

یکی از دارو ها مصرف ویتامین E است ویتامین E برای تمامی نقاط بدن مفید است و مصرف آن ضروری است ویتامین E خواص آنتی اکسیدانی دارد که برای جلوگیری از آسیب های بعد از کاشت مو تاثیر زیادی دارد همچنین بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که از داروهای فیناستراید، ماینوکسیدیل استفاده کنند چرا که مولکول های رشد مو را افزایش می دهد و به رشد مو سرعت می بخشد و همچنین به خوبی جای زخم را ترمیم می بخشد.

استفاده از آنتی بیوتیک ها هم بسیار مهم است که پزشکان بعد از عمل تجویز می کنند آنتی بیوتیک ها از رشد باکتری ها جلوگیری می کند. و در جلوگیری از عفونت نقش بسیار مهمی دارند.

داروهای تقویتی بعد از کاشت مو

ویتامین C  یکی از داروهای بسیار مهم  است ویتامین C معمولا در بین داروهایی که دکتر تجویز می کند قرار دارد ویتامین C  جریان خون را در سر افزایش می دهد و باعث تقویت و رشد مو می شود ویتامین C  به مویرگ ها کمک می کند که خون بیشتری را به فولیکول ها می رسانند همچنین ویتامین C به کلاژن هم کمک می کند کلاژن برای رشد مو اهمیت زیادی دارد. همچنین ویتامین C باعث جذب آهن می شود که باعث سلامت موها می شود که تورم و قرمزی را در سر کاهش می دهد.

همچنین دارو فیناستراید که برای جلوگیری از ریزش و طاسی مردان بعد کاشت مو در دستور کار پزشک قرار می گیرد این دارو در جلوگیری از مو پس از عمل کاشت مو تاثیر زیادی دارد. تاثیر دارو تقویتی پس از عمل کاشت مو بسیار زیاد است به طوری که عدم مصرف داروها منجر به نتیجه منفی عمل کاشت مو خواهد شد.

بهترین روش کاشت مو چیست ؟




مشاوره رایگان درباره کاشت و تقویت مو

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *