هزینه لیزر موهای زائد چانه

هزینه و مدت درمان موهای زائد چانه با لیزر

درمان موهای زائد چانه با لیزر ، یکی از بهترین و موثرترین روش های درمان موهای زائد است که در سال های اخیر، مورد توجه قرار گرفته است.

مدت زمان درمان کامل با این روش برای هر فرد متغیر است. در ادامه این مقاله دقیق تر درباره مدت زمان درمان و تعداد جلسات درمانی لازم برای رفع کامل موهای زائد صحبت خواهیم کرد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کجاست کلیک


نکته ای که در فیلم گفته میشود : مو های خاکستری و زخیم به سختی با لیزر قابل حذف شدن اند ، به خصوص نواحی اطراف گوش .
در نتیجه باید قبل از ضخیم شدن و خاکستری رنگ شدن مو اقدام کرد


درمان موهای زائد چانه با لیزر

 

درمان کامل موهای زائد چانه با لیزر

حتما شما هم جز آن دست از افرادی هستید که از موهای زائد چانه تان خسته شده اید. شاید راهکارهای بسیاری را امتحان کرده باشید؛ اما همچنان نتیجه دلخواه تان را نگرفته اید. دیگر وقت آن رسیده است، راهکارهای قدیمی و بی نتیجه را کنار بگذارید.

درمان موهای زائد چانه با لیزر

ما به شما استفاده از روش های از بین بردن موهای زائد چانه با لیزر را پیشنهاد می کنیم. حتما شما هم دوست دارید، یک بار برای همیشه از شر این موهای زائد خلاص شوید.

امروز می خواهیم به دو سوال متداول شما عزیزان در خصوص درمان موهای زائد چانه با لیزر پاسخ دهیم.

قبل و بعد از لیزر چانه

این دو سوال معمولا در مورد مدت زمان و تعداد جلسات درمان موهای زائد با لیزر و هزینه درمان می باشد.

 بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کجاست کلیک


مدت درمان موهای زائد چانه با لیزر

مدت زمان لیزر موهای زائد چانه و درمان قطعی آن ها برای همه افراد یکسان نیست. به همین خاطر به راحتی نمی توانیم به شما بگوییم که شما دقیقا به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید.

تعداد جلسات درمانی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله مهمترین پارامترهای تعیین کننده مدت زمان درمان موهای زائد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رنگ پوست
  • ضخامت موها
  • نوع دستگاه لیزر
  • انرژی دستگاه
  • توجه به توصیه ها

معمولا روش موهای زائد با لیزر در تمام نقاط بدن برای افرادی که رنگ پوست روشن و موهای تیره دارند، بهتر از سایر افراد جواب می دهد. البته نوع دستگاه لیزر و انرژی که برای درمان استفاده می شود نیز بسیار مهم است.

شما همچنین می بایست به توصیه های اپراتور و پزشک تان نیز توجه نمایید. برای مثال باید برای مراجعه به مطب برای انجام لیزر طبق برنامه ریزی عمل کنید. مراجعه دیرهنگام و تاخیر افتادن بین جلسات ممکن است، کارایی درمان را کاهش دهد.

گذشته از همه این پارامترها به طور میانگین هر فرد برای درمان موهای زائد چانه با لیزر، می بایست تعداد جلسات درمانی بین 5 الی 10 جلسه را طی کند. این عدد برای هر کس می تواند متفاوت باشد. اما شما در همان چند جلسه اول می توانید به خوبی پیشرفت کار را مشاهده کنید.

 


هزینه لیزر موهای زائد چانه

هزینه لیزر موهای زائد چانه، می تواند برای هر فرد متغیر باشد. به همین دلیل در این مقاله نمی توانیم یک قیمت مشخص را به شما بگوییم.

این که شما دقیقا می خواهید از چه دستگاه لیزری برای درمان موهای زائد تان استفاده کنید یا تعداد جلسات درمان شما به صورت خواهد بود، می تواند روی مدت زمان درمان شما تاثیرگذار باشد.

قطعا هر چه تعداد جلسات درمان افزایش پیدا کند، هزینه درمان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما به طور کلی باید عرض کنیم، روش درمان لیزر موهای زائد چانه یکی از ارزانترین و موثرترین روش های درمان موهای زائد می باشد.

از آنجایی که وسعت محل درمان، بسیار محدود است، هزینه درمان این قسمت از صورت نسبت به سایر نقاط بدن مانند پاها و دست ها بسیار کمتر بوده و به راحتی قابل پرداخت می باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *