آیا افتادگی پلک در اثر بوتاکس حتمی است؟

افتادگی پلک در اثر بوتاکس

افتادگی پلک در اثر بوتاکس یکی از عوارض بکارگیری بوتاکس است. اگر چه برای درمان همین افتادگی نیز از بوتاکس استفاده می شود ولی اگر پزشک معالج تخصص و تجربه ی کافی را نداشته باشد ممکن است با تزریق مقدار زیاد ماده ی بوتاکس سبب افتادگی پلک شود. به همین دلیل به کلینیک های معتبر مراجعه کنید.

 

مراکز تزریق بوتاکس در تهران کجاست

 


بررسی افتادگی پلک در اثر بوتاکس

 

افتادگی پلک در اثر بوتاکس آیا واقعیت دارد؟ در این بخش در نظر داریم اطلاعات کاملی در مورد افتادگی پلک پس از اجرای بوتاکس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بوتاکس یکی از روش های زیبایی و جوانسازی بسیار محبوب در سراسر جهان است ولی به کارگیری این روش عاری از عیب نیست.

 


بوتاکس برای افتادگی پلک


یک پزشک متخصص و کاردان به راحتی می تواند مشکلات و عوارض بعدی آن

را مهار کند ولی زمانی که کارشناس مربوط تجربه ی کافی نداشته باشد و یا تجهیزات به کار رفته کم کارایی مطلوب نداشته باشند در این صورت احتمال به وجود آمدن عوارض نامطلوب بیشتر خواهد بود.

 

افتادگی پلک در اثر بوتاکس

 

افتادگی پلک به ویژه با افزایش سن یک امر طبیعی است و برای برطرف سازی این مشکل می توان از بوتاکس استفاده کرد ولی از سوی دیگر یکی از عوارض اصلی به کارگیری این روش درمانی در واقع افتادگی پلک است . به همین دلیل باید احتیاط های لازم را جدی گرفت.

 

اگر پزشک معالج تشخیص دهد شما کاندیدای مناسب برای این روش نیستید حتما از به کارگیری آن صرف نظر کنید زیرا در این حالت به جای یافتن راهکاری برای بهبودی ممکن است گرفتار مشکلات جدی باشید.

 

افتادگی پلک در اثر بوتاکس


 لیفت چشم با پلکسر چیست؟


افتادگی پلک در اثر بوتاکس

علت افتادگی پلک بعد از تزریق بوتاکس

 

بیشتر مواردی که در آنها افتادگی پلک در اثر بوتاکس رخ می دهد توسط پزشکان کم تجربه ثبت شده است. میزان ماده ی بوتاکسی که قرار است برای برطرف سازی چین و چروک به پوست تزریق گردد باید به طور دقیقارزیابی شود در غیر این صورت مقدار مازادآن دردسر ساز خواهد بود. این مشکل به ویژه در بیماران مسن به تعداد بسیار اتفاق می افتد.

 

درمان افتادگی پلک با لیفت

 

برای جلوگیری از افتادگی پلک پس از بوتاکس باید تزریق با دقت و احتیاط بسیار زیاد انجام شود به ویژه نواحی اطراف چشم نیازمند حساسیت بیشتر هستند.

 

در بسیاری از مواقع افتادگی ایجاد شده غیر قابل درمان می باشد. برای بهره مندی از روش های زیبایی و جوانسازی حتما کلینیک های معتبررا هدف قرار دهید تا بتوانید به وجود آمدن بسیاری از عوارض موجود را تعدیل کنید. یک پزشک متخصص مانع به وجود آمدن عوارض احتمالی بوتاکس خواهد شد.

 

ما مفتخر آن هستیم که با بهره مندی از کارشناسان حرفه ای در این زمینه توانسته ایم رضایت شما عزیزان را به دست آوریم.

 


درمان افتادگی چشم بعد از بوتاکس

 

افتادگی پلک در اثر بوتاکس در روزهای آغازین نمایان می شود.در صورتی که علاوه بر افتادگی پلک ، درد خاصی را نیز در اطراف چشم ایجاد کند بلافاصله با پزشک خود در تماس باشید.

 

احتمال کور شدن در اثر بوتاکس غیر ممکن است مگر آن که ماده ی بوتاکس به اشتباه به چشم تزریق گردد. استفاده از قطره ی چشمی به منظور افتادگی جزئی پلک را می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای بهبود بخشد ولی از مصرف خودسرانه ی آن به شدت جلوگیری کنید.

 

 آیا افتادگی پلک پس از  بوتاکس حتمی است؟ در پاسخ باید بگوییم نه حتما ولی در اثر رعایت نشدن احتیاط توسط پزشک ، احتمال آن بیشتر خواهد بود.


باید و نبایدهای جلوگیری از افتادگی چشم بعد از بوتاکس

 

در وب سایت های مختلف درمان های گوناگونی برای از بین بردن افتادگی پلک پس از بوتاکس موجود است بسیاری از این مطالب توسط افراد کم تجربه یادداشت شده است به همین دلیل به هر مطلبی که در این مورد اشاره می شود اعتماد نکنید و قبل از به کارگیری هر روش خاصی حتما راهنمایی و مشورت لازم را از پزشک مربوط به دست آورید.

 

سلامتی خود را با بکارگیری روش های نادرست که حاصل تفکرات افراد کم تجربه و حتی ناآگاه می باشد به خطر نیندازید.



مراکز تزریق بوتاکس در تهران کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *